Je moet de tekst nog wel even kopiëren en in jouw eerste post plakkenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef Mamiemoe het volgende:
Thanks TP! Het lukte me net echt niet
Goed bezig!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef Mamiemoe het volgende:
Dat was ik idd aan het doenhet is gelukt
Hierbij!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed bezig!
Mag ik in de Op 16 juni 2017?
Haha ja zo leukquote:Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Hierbij!
Leuk he als het in de OP staat? Maakt het weer een beetje echter
Ben je dan niet bang helemaal verliefd te worden op zo'n jurk?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:58 schreef MaJo het volgende:
Mamimoe ik snap de opmerking van je fotograaf niet dat je maar maximaal drie dingen zelf zou mogen doen
Kun je mijn datum in de OP aanpassen? Het wordt een dagje eerder omdat de locatie niet meer beschikbaar was. 15 juli 2016 wordt het dus
Aankleding heb ik echt nog niet over nagedachtmaar ik heb nog even de tijd
![]()
Trouwjurk gaat niet duur worden. Moet het zelf betalen dus koop online een jurkje voor max 250 euroga binnenkort met vriendinnen wel jurken passen, wil toch wel eens zo'n echte dure jurk aan
Thnx!quote:Op donderdag 3 september 2015 23:12 schreef Mamiemoe het volgende:Ik vind de foto van de kitscherige ansichtkaart supervet CoExist! Ik had zò graag in Vegas willen trouwen en een feestje in NL willen doen. Helaas was meneer Mamiemoe daar niet voor te vangen. Onze huwelijksreis gaat wel naar onder andere Vegas, dus ach
Ik had de "voorbeeldringen" in het vorige topic gezien en die vond ik al erg gaaf. Heel leuk effect!
Zo.kwam ik mijn droomjurk tegen die ik niet meer uit mn hoofd kreeg... en ging van een goedkope jurk naar een dure jurk... ik raad het tegenwoordig iedereen af, t kan je humeur echt onwijs verzieken als je DE jurk past maar m niet kan kopen..quote:Op donderdag 3 september 2015 22:58 schreef MaJo het volgende:
Mamimoe ik snap de opmerking van je fotograaf niet dat je maar maximaal drie dingen zelf zou mogen doen
Kun je mijn datum in de OP aanpassen? Het wordt een dagje eerder omdat de locatie niet meer beschikbaar was. 15 juli 2016 wordt het dus
Aankleding heb ik echt nog niet over nagedachtmaar ik heb nog even de tijd
![]()
Trouwjurk gaat niet duur worden. Moet het zelf betalen dus koop online een jurkje voor max 250 euroga binnenkort met vriendinnen wel jurken passen, wil toch wel eens zo'n echte dure jurk aan
Second that... De goedkope jurk valt daarna sowieso enorm tegen (daarom heb ik nu ook nog steeds 2 trouwjurken liggenquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo.kwam ik mijn droomjurk tegen die ik niet meer uit mn hoofd kreeg... en ging van een goedkope jurk naar een dure jurk... ik raad het tegenwoordig iedereen af, t kan je humeur echt onwijs verzieken als je DE jurk past maar m niet kan kopen..
Wil je mijn datum aanpassen naar 8 juli 2016?quote:
Ik had alleen mijn moeder en zus mee, die kennen mij door en door en daar had ik qua mening ook echt wat aan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je mijn datum aanpassen naar 8 juli 2016?
Ik reserveer voor mijn trouwjurk 2000 euro in het budget. Op de website van de trouwzaak waar ik in oktober jurken ga passen, staan prijzen bij de jurken - echt heel fijn! Als ik het zo zie, moet dat wel lukken. En stiekem hoop ik dat mijn ouders de jurk betalen, want dat hebben ze bij mijn zus ook gedaan.. Maar ik ga er niet vanuit.
Ik heb wel echt onwijs veel zin om jurken te gaan passen! Hoeveel mensen namen jullie mee? Mijn entourage bestaat uit vijf personen.
Ik ben er niet zo bang voor. Ik wil zelf een kort jurkje en bij het passen ga ik voor die grote prinsessenjurken. Past totaal niet bij me maar wil het gewoon een keer aan hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo.kwam ik mijn droomjurk tegen die ik niet meer uit mn hoofd kreeg... en ging van een goedkope jurk naar een dure jurk... ik raad het tegenwoordig iedereen af, t kan je humeur echt onwijs verzieken als je DE jurk past maar m niet kan kopen..
Ik wilde een prinsessenjurk met veel bling en snapte niet waarom vrouwen een jurk zouden willen van het mermaid of trompet-idee, want een jurk die strak om de heupen zit, staat niemand goed. Mag je drie keer raden hoe mijn jurk eruit zietquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo bang voor. Ik wil zelf een kort jurkje en bij het passen ga ik voor die grote prinsessenjurken. Past totaal niet bij me maar wil het gewoon een keer aan hebben
Bij ons betalen de ouders helaas niks, geen geld voorLief krijgt waarschijnlijk wel het pak betaald door schoonmoeder
Zoiets idd.. ik wilde een prinsessenjurk en absoluut geen kleur... oh en hij moest absoluut bedekte schouders hebben...quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Ik wilde een prinsessenjurk met veel bling en snapte niet waarom vrouwen een jurk zouden willen van het mermaid of trompet-idee, want een jurk die strak om de heupen zit, staat niemand goed. Mag je drie keer raden hoe mijn jurk eruit ziet
Ja. Die foto's doen het nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zoiets idd.. ik wilde een prinsessenjurk en absoluut geen kleur... oh en hij moest absoluut bedekte schouders hebben...
Nou de foto's staan in de OP...
quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Ik wilde een prinsessenjurk met veel bling en snapte niet waarom vrouwen een jurk zouden willen van het mermaid of trompet-idee, want een jurk die strak om de heupen zit, staat niemand goed. Mag je drie keer raden hoe mijn jurk eruit ziet
Ach we gaan het zien meiden, jullie ervaringen bieden geen garantie voor mijn ervaringenquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zoiets idd.. ik wilde een prinsessenjurk en absoluut geen kleur... oh en hij moest absoluut bedekte schouders hebben...
Nou de foto's staan in de OP...
Heb je ook helemaal gelijk in, maar wilde je toch eveb waarschuwenquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Ach we gaan het zien meiden, jullie ervaringen bieden geen garantie voor mijn ervaringenMaar wellicht kom ik over een tijdje vloeken hier
Ik snap helemaal wat je bedoelt en je moet zelf bepalen wat je doet en ons niets door ons laten aanpraten. Ik hoop alleen oprecht dat je niet verliefd wordt op zo'n prinsessenjurk. Ik ben ook best alternatief maar ik heb me ook bijna laten verleiden door de (enige) prinsessenjurk die ik ooit aangetrokken heb.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:14 schreef MaJo het volgende:
Ik snap jullie waarschuwingen ook hoor, misschien ben ik ontzettend stom bezigMaar ben gewoon te alternatief voor zo'n prinsessenjurk, het is al heel wat dat we überhaupt zo'n grote bruiloft hebben
ha op die site ben ik nu toevallig ook aan het samenstellen. heb echt precies wat we willen samengesteld voor 909 euro. Ik vind dat niet zo duur. Of heb ik gewoon een heel verkeerd beeld van de prijzen van trouwringen ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:04 schreef Mamiemoe het volgende:
Wij zijn naar Steinberg trouwringen (123gold nl) gegaan. De meest irritante radioreclames, maar ik wist dat je ze bij hen zelf kunt samenstellen naar eigen inzicht. Ik vond de meeste trouwringen die ik online zag saai, niet leuk, of wel leuk maar niet onze stijl. Dus we hebben veel ringen gepast door breedte en maat; maar we hebben zelf wat samengesteld. Onze ringen zijn ook wel een tikje saai (witgoud, hij in de donkerst verkrijgbare kleur, ik "gewoon", allebei mat en ik met een minidiamentje erin). Ik had ook maar een klein ringenbudget en omdat zijn ring zo duur was, zijn we ¤200 boven budget gegaan. Maar we vinden het allebei prima zo
hangt er van af, voor een paar gram goud vind ik 900 euro veel geld. Maar ik heb dan ook niets met sierraden of edelstenenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ha op die site ben ik nu toevallig ook aan het samenstellen. heb echt precies wat we willen samengesteld voor 909 euro. Ik vind dat niet zo duur. Of heb ik gewoon een heel verkeerd beeld van de prijzen van trouwringen ofzo?
Ik ook niet maar ik zat aan zo'n 2000 euro te denken ofzo.. Weet ik veel hoeveel dat allemaal kostquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hangt er van af, voor een paar gram goud vind ik 900 euro veel geld. Maar ik heb dan ook niets met sierraden of edelstenen
Ik had al rondgekeken op de site van Steinberg en zag heel veel leuke ringen voor een setprijs van ¤500 of minder. Dus ik had max ¤500 gebudgetteerd en daar zijn we dus overheen gegaan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ha op die site ben ik nu toevallig ook aan het samenstellen. heb echt precies wat we willen samengesteld voor 909 euro. Ik vind dat niet zo duur. Of heb ik gewoon een heel verkeerd beeld van de prijzen van trouwringen ofzo?
Ja had zelf de diamantjes die bij zo'n standaard set in zitten op de zuiverste gezet enzo. Dus toen werd hij wat hogerquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:07 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Ik had al rondgekeken op de site van Steinberg en zag heel veel leuke ringen voor een setprijs van ¤500 of minder. Dus ik had max ¤500 gebudgetteerd en daar zijn we dus overheen gegaan.
Anti-Loper ik kan wat in de OP zetten maar ik heb zelf geen interesse
Mja tussen de hoogste en de middelste scheelde 100 euro. Dat vond ik dan nog wel meevallen. Maarja als ik bij alles zo denk loopt dat aardig op natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:13 schreef Mamiemoe het volgende:
Ik heb volgens mij de laagste die er is :p maar ik vond het voor een ingelegde diamant niet zo boeiend. Mijn verlovingsring glimt mooi genoeg voor beide ringen tegelijk
Whaaa Omg komt er always in te staan van Snape? Ik ben echt zo'n enorme Harry Potter can. Onze trouwkaart wordt in de stijl van the marauders map gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:24 schreef Mamiemoe het volgende:
En het tikt echt onwijs aan voor je het in de gaten hebt. Het is echt absurd. Ik was allang blij dat er uberhaupt een diamantje in kon, vind het wel een leuk effect. En er komt een gravure met een quote van Harry Potter in de mijneklinkt kinderachtig, maar het is niet klef en toch bijzonder. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit komen te zien
Oh God pinterest je gaat me op kosten jagen haha.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:35 schreef Mamiemoe het volgende:
WAAROM HEB IK DIE UITNODIGING NIET BEDACHT!!!!!!!!!!zo gaaf!!!!! Je hebt een DM met mijn quote hahaha. Ik wilde eerst een HP-themed bruiloft maar toen ik besefte dat minimaal driekwart van de gasten er niets van zouden snappen, heb ik er vanaf gezien. Maar als je Pinterest hebt moet je maar eens op Harry Potter wedding zoeken. Je wordt echt van je sokken geblazen!
(Ik ben al getrouwd)quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben een beetje online naar trouwringen aan het kijken. Wat is er toch veel keus..
hebben jullie al trouwringen of een idee wat jullie willen?
Wij willen sowieso graag witgoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Heb die deels goud deels witgoud ringen gezien ja. Vind ze mooi maar zou ook bang zijn er te snel op uitgekeken te zijn. Wij zitten zelf aan half mat en half glanzend witgoud te denken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
(Ik ben al getrouwd)
We hebben onlangs nieuwe ringen gekocht. We hadden een ring die we beiden niet meer mooi vonden. Hij was deels witgoud en deels normaal goud, de mijne met steentjes.
We hebben nu beiden een ring die we echt willen en waar we super blij mee zijn. Ik weet niet hoeveel waarde jullie hechten aan deze ringen, maar ik heb geen moment spijt gehad van de verandering. We hebben nu deze
[ afbeelding ]
owje ik zie leuke dingen en het is ook nog vlakbij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
https://www.femweddingshop.nl/
Deze, en dan de vestiging in Leek.
Ik wilde sowieso mijn moeder, zus en schoonzus (vrouw van mijn broer, zijn al samen sinds ik 7 was dus ik ken haar al 22 jaar) mee. En ook graag mijn schoonmoeder, en dan natuurlijk ook de vrouw van de broer van mijn aanstaande.. Mijn beste vriendin woont in Australië, maar anders had ik haar ook mee willen hebben. Gelukkig komt ze wel naar Nederland voor de bruiloft.
Valt mee. Veel offertes gingen volgensmij standaard van 30 uitquote:Op maandag 7 september 2015 15:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kom voor mensen als dag gasten aan een man of 20. Is dat veel of vakt dat mee? Voor de rest denk ik niet dat er heel veel meer naar de voltrekking van het huwelijk zullen komen omdat we best wel een eind van alles en iedereen wonen. En iedereen dan dus heen en weer moet gaan rijden. Want trouwen gaan we waarschijnlijk ook weer heel ergens anders doen dan waar we wonen
En er is simpelweg geen budget om iedereen mee te nemen voor een etentje hoe graag we dat ook zouden willen.
Dan is het goed. Maar is het ook niet belachelijk weinig?quote:Op maandag 7 september 2015 15:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Valt mee. Veel offertes gingen volgensmij standaard van 30 uit
als ik het mij nog goed herinner.
Ik vind het een mooi aantal hoor. En het gaat om jullie bruiloft. Al heb je er 8 of 250, gaat erom wie je er zelf bij wilt hebben tochquote:Op maandag 7 september 2015 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan is het goed. Maar is het ook niet belachelijk weinig?
Ik heb niet zo veel te schaften met wat mensen willen. Het gaat erom wat ik wil.quote:Op maandag 7 september 2015 16:55 schreef Mamiemoe het volgende:
Wij zitten rond de 30 daggasten, maar uiteindelijk lijkt haast iedereen naar de ceremonie te willen komen.
...
Dit dus. Wij geven dus alleen koffie/thee bij ontvangst omdat we op locatie trouwen en iedereen dus bij ontvangst koffie/thee krijgt. Onze ceremoniemeester maakt meteen na de ceremonie duidelijk dat de avondgasten weer weg mogen en dat zij in de avond kunnen feliciteren. We hebben niet heel veel tijd om foto's te kunnen maken met natuurlijk licht dus na de ceremonie hebben we een kwartier voor felicitaties en dan gaan we foto's maken. Dus ook geen uitzonderingen: onze daggasten kunnen meteen feliciteren en de rest krijgt in de avond weer een kans.quote:Op maandag 7 september 2015 17:22 schreef laziness het volgende:
Wij hadden rond de 25 daggasten.
De avondgasten kreeg een kaart dat ze om 20:30uur welkom waren.
Als ze dan toch naar de ceremonie kwamen (die nou eenmaal openbaar is) om 15:00uur was het duidelijk dat alles daar tussen voor henzelf was.
De ceremoniemeester heeft gemeld dat we foto's met de daggasten gingen maken dus de rest droop vanzelf af om later bij het feest er weer te zijn.
Ik heb zelf nog gespeechd om getuigen ed te bedankenquote:Op maandag 7 september 2015 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij doen.. Geen ik herhaal geen speeches
Is dat nou allemaal lastig te regelen enzo?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:13 schreef CoExist het volgende:
Gister de apostille uit Nevada state binnen gekregen.
We kunnen nu ons huwelijk registreren bij burgerzaken.
Neen. In mijn geval niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is dat nou allemaal lastig te regelen enzo?
Oh wacht dacht dat jij of je partner Amerikaans was.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:22 schreef CoExist het volgende:
[..]
Neen. In mijn geval niet.
Ik heb via Las Vegas Travel Guide uit Doorn een arrangement geboekt en wat extra betaald voor de legalisatie en Apostille.
Je kan het zelf doen, maar dat is best wel wat geregel. En als het dan mis gaat dan kost het een hoop geld en weer 8 weken tijd.
Nee joh. 100% Fries en de ander is 50% Fries en 50% Zwitsers.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wacht dacht dat jij of je partner Amerikaans was.
Super leuk! En 1000 euro zou wel mooi zijn Jaquote:Op donderdag 24 september 2015 11:53 schreef Crohnjurist het volgende:
Jeej zaterdag trouwjurken passen, heb er vet veel zin in![]()
![]()
![]()
Moeder en twee vriendinnen gaan mee, ben benieuwd. Ga naar een zaakje waar ze maximaal ¤1000,- kosten incl. vermaken. Hopelijk zit mijn droomjurk erbij! Kijk er in ieder geval naar uit om ze te gaan passen!!
Geslaagdquote:Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Super leuk! En 1000 euro zou wel mooi zijn Ja
Gefeliciteerd en Jeej voor toch een jurk!quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:33 schreef MaJo het volgende:
Vandaag voor de wet getrouwdde grootste verrassing: mijn ouders gaan een groot deel van de trouwjurk betalen
ik kan dus voor een echte jurk gaan
Gaaf!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:33 schreef MaJo het volgende:
Vandaag voor de wet getrouwdde grootste verrassing: mijn ouders gaan een groot deel van de trouwjurk betalen
ik kan dus voor een echte jurk gaan
Wat fijn zeg!quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:20 schreef MaJo het volgende:
Ja echt blij mee! Kan ik gewoon die mooie jurken passen zonder bang te hoeven zijn of ik het wel kan betalen
Ik ben het met je eens. Een goede fotograaf is zijn haar geld waard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:35 schreef Mamiemoe het volgende:
Oh Maaj wat fijn!!!
CJ, de onze is Dario Endara. Kost een hoop maar hij heeft een fantastische stijl en ik wilde ook écht flink geld uitgeven aan de fotograaf. Het liefst had ik Julie Paisley uit Amerika laten overvliegen (en bijna waren we in juli getrouwd gewoon omdat zij dan in Europa was en ze onze foto's zou kunnen hebben gemaakt!) maar dat was toch ff onbetaalbaar. In de stijl van Dario herken ik wel wat van Julie dus ik ben er blij mee.
Ik heb hele hoge, specifieke eisen aan de fotografie; ik vind bruidsfotografie al gauw matig (ik ben een beetje een fotografiesnob). Maar weet je: die foto's zie je voor de rest van je leven terug en je krijgt maar één kans om dat goed te doen. Wat mij betreft mag dat dus net zoveel als de jurk kosten(al is mijn jurk uiteindelijk nog zo'n ¤400 duurder)
Tsja ik ben bang dat ik mijn verloofde niet kan overtuigen tot een hele dure fotograaf. Ook al zijn zijn/haar foto's nog zo mooi! Maar in een lagere prijsklasse moet er toch vast wel wat te vinden zijn. Vrijdag hebben we in ieder geval een intakegesprek bij twee mensen die fotografie en videografie combineren voor een mooi prijsje. Dat zou helemaal super zijn, nu nog kijken of het klikt en of ze een goede indruk achterlaten. Daar ga ik zeker wel op letten. Bij mij zal de fotograaf sowieso wel duurder zijn dan de jurk aangezien die maar ¤750 was hihiquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:35 schreef Mamiemoe het volgende:
Oh Maaj wat fijn!!!
CJ, de onze is Dario Endara. Kost een hoop maar hij heeft een fantastische stijl en ik wilde ook écht flink geld uitgeven aan de fotograaf. Het liefst had ik Julie Paisley uit Amerika laten overvliegen (en bijna waren we in juli getrouwd gewoon omdat zij dan in Europa was en ze onze foto's zou kunnen hebben gemaakt!) maar dat was toch ff onbetaalbaar. In de stijl van Dario herken ik wel wat van Julie dus ik ben er blij mee.
Ik heb hele hoge, specifieke eisen aan de fotografie; ik vind bruidsfotografie al gauw matig (ik ben een beetje een fotografiesnob). Maar weet je: die foto's zie je voor de rest van je leven terug en je krijgt maar één kans om dat goed te doen. Wat mij betreft mag dat dus net zoveel als de jurk kosten(al is mijn jurk uiteindelijk nog zo'n ¤400 duurder)
Bedankt voor de tip van het watermerk! ¤1500 is ook mijn maximale bedrag, toch al het dubbele van mijn jurkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:35 schreef Mamiemoe het volgende:
Voor mij was de fotograaf een niet bespreekbare eis, haha. Ik had ¤1500 gebudgetteerd voor fotografie en uiteindelijk kwamen we uit op ¤1150 dus zelfs "binnen budget". We krijgen ook alle foto's zonder watermerk, hou daar rekening mee in je keuze. Vaak moet je per foto afzonderlijk betalen om een watermerk te laten verwijderen en ben je met ¤1500 voor een fotograaf die het zonder doet, misschien nog wel goedkoper uit. De onze is ook oprecht een toffe vent. En Meneer Mamiemoe heeft het er maar mee te doen; hij heeft onze fotograaf zelfs nog niet ontmoet
Oh haha, had even niet gezien dat allebei de posts van Mamiemoe waren. Omdat ze zo hamerde op een goede fotograaf had ik verwacht dat ze veel meer uitgegeven zou hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:14 schreef laziness het volgende:
Dat staat hier boven al![]()
Wij hebben er ook ¤1500,- aan uitgegeven.
De prijs is ook sterk afhankelijk van hoeveel uur je wilt afnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |