Is dat nou allemaal lastig te regelen enzo?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:13 schreef CoExist het volgende:
Gister de apostille uit Nevada state binnen gekregen.
We kunnen nu ons huwelijk registreren bij burgerzaken.
Neen. In mijn geval niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is dat nou allemaal lastig te regelen enzo?
Oh wacht dacht dat jij of je partner Amerikaans was.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:22 schreef CoExist het volgende:
[..]
Neen. In mijn geval niet.
Ik heb via Las Vegas Travel Guide uit Doorn een arrangement geboekt en wat extra betaald voor de legalisatie en Apostille.
Je kan het zelf doen, maar dat is best wel wat geregel. En als het dan mis gaat dan kost het een hoop geld en weer 8 weken tijd.
Nee joh. 100% Fries en de ander is 50% Fries en 50% Zwitsers.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wacht dacht dat jij of je partner Amerikaans was.
Super leuk! En 1000 euro zou wel mooi zijn Jaquote:Op donderdag 24 september 2015 11:53 schreef Crohnjurist het volgende:
Jeej zaterdag trouwjurken passen, heb er vet veel zin in![]()
![]()
![]()
Moeder en twee vriendinnen gaan mee, ben benieuwd. Ga naar een zaakje waar ze maximaal ¤1000,- kosten incl. vermaken. Hopelijk zit mijn droomjurk erbij! Kijk er in ieder geval naar uit om ze te gaan passen!!
Geslaagdquote:Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Super leuk! En 1000 euro zou wel mooi zijn Ja
Gefeliciteerd en Jeej voor toch een jurk!quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:33 schreef MaJo het volgende:
Vandaag voor de wet getrouwdde grootste verrassing: mijn ouders gaan een groot deel van de trouwjurk betalen
ik kan dus voor een echte jurk gaan
Gaaf!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:33 schreef MaJo het volgende:
Vandaag voor de wet getrouwdde grootste verrassing: mijn ouders gaan een groot deel van de trouwjurk betalen
ik kan dus voor een echte jurk gaan
Wat fijn zeg!quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:20 schreef MaJo het volgende:
Ja echt blij mee! Kan ik gewoon die mooie jurken passen zonder bang te hoeven zijn of ik het wel kan betalen
Ik ben het met je eens. Een goede fotograaf is zijn haar geld waard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:35 schreef Mamiemoe het volgende:
Oh Maaj wat fijn!!!
CJ, de onze is Dario Endara. Kost een hoop maar hij heeft een fantastische stijl en ik wilde ook écht flink geld uitgeven aan de fotograaf. Het liefst had ik Julie Paisley uit Amerika laten overvliegen (en bijna waren we in juli getrouwd gewoon omdat zij dan in Europa was en ze onze foto's zou kunnen hebben gemaakt!) maar dat was toch ff onbetaalbaar. In de stijl van Dario herken ik wel wat van Julie dus ik ben er blij mee.
Ik heb hele hoge, specifieke eisen aan de fotografie; ik vind bruidsfotografie al gauw matig (ik ben een beetje een fotografiesnob). Maar weet je: die foto's zie je voor de rest van je leven terug en je krijgt maar één kans om dat goed te doen. Wat mij betreft mag dat dus net zoveel als de jurk kosten(al is mijn jurk uiteindelijk nog zo'n ¤400 duurder)
Tsja ik ben bang dat ik mijn verloofde niet kan overtuigen tot een hele dure fotograaf. Ook al zijn zijn/haar foto's nog zo mooi! Maar in een lagere prijsklasse moet er toch vast wel wat te vinden zijn. Vrijdag hebben we in ieder geval een intakegesprek bij twee mensen die fotografie en videografie combineren voor een mooi prijsje. Dat zou helemaal super zijn, nu nog kijken of het klikt en of ze een goede indruk achterlaten. Daar ga ik zeker wel op letten. Bij mij zal de fotograaf sowieso wel duurder zijn dan de jurk aangezien die maar ¤750 was hihiquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:35 schreef Mamiemoe het volgende:
Oh Maaj wat fijn!!!
CJ, de onze is Dario Endara. Kost een hoop maar hij heeft een fantastische stijl en ik wilde ook écht flink geld uitgeven aan de fotograaf. Het liefst had ik Julie Paisley uit Amerika laten overvliegen (en bijna waren we in juli getrouwd gewoon omdat zij dan in Europa was en ze onze foto's zou kunnen hebben gemaakt!) maar dat was toch ff onbetaalbaar. In de stijl van Dario herken ik wel wat van Julie dus ik ben er blij mee.
Ik heb hele hoge, specifieke eisen aan de fotografie; ik vind bruidsfotografie al gauw matig (ik ben een beetje een fotografiesnob). Maar weet je: die foto's zie je voor de rest van je leven terug en je krijgt maar één kans om dat goed te doen. Wat mij betreft mag dat dus net zoveel als de jurk kosten(al is mijn jurk uiteindelijk nog zo'n ¤400 duurder)
Bedankt voor de tip van het watermerk! ¤1500 is ook mijn maximale bedrag, toch al het dubbele van mijn jurkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:35 schreef Mamiemoe het volgende:
Voor mij was de fotograaf een niet bespreekbare eis, haha. Ik had ¤1500 gebudgetteerd voor fotografie en uiteindelijk kwamen we uit op ¤1150 dus zelfs "binnen budget". We krijgen ook alle foto's zonder watermerk, hou daar rekening mee in je keuze. Vaak moet je per foto afzonderlijk betalen om een watermerk te laten verwijderen en ben je met ¤1500 voor een fotograaf die het zonder doet, misschien nog wel goedkoper uit. De onze is ook oprecht een toffe vent. En Meneer Mamiemoe heeft het er maar mee te doen; hij heeft onze fotograaf zelfs nog niet ontmoet
Oh haha, had even niet gezien dat allebei de posts van Mamiemoe waren. Omdat ze zo hamerde op een goede fotograaf had ik verwacht dat ze veel meer uitgegeven zou hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:14 schreef laziness het volgende:
Dat staat hier boven al![]()
Wij hebben er ook ¤1500,- aan uitgegeven.
De prijs is ook sterk afhankelijk van hoeveel uur je wilt afnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |