abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:14:55 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155815296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

En toch niks nuttigs te horen van je.
Genoeg nuttigs je leest er alleen over heen!

Dat murica slaat op de 4 voorgaande berichten die ik gepost had!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155816143
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Genoeg nuttigs je leest er alleen over heen!

Dat murica slaat op de 4 voorgaande berichten die ik gepost had!
WTF are you on about.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:54:41 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155817663
Professional bullshitters zijn het. De interviewtjes die ze doen toont niet echt dat ze van slag zijn door zo'n groot verlies, de passie ligt meer bij het hebben over gun control. Btw; Pa is zelfs verschillende jaren acteur op Broadway geweest, Mr Ginger is de nieuwe Gene Rosen net zo'n comediant :{w

redsilverJ all I gotta say :)

[ Bericht 18% gewijzigd door jogy op 06-09-2015 14:34:54 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155818010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Professional bullshitters zijn het. De interviewtjes die ze doen toont niet echt dat ze van slag zijn door zo'n groot verlies, de passie ligt meer bij het hebben over gun control. Btw; Pa is zelfs verschillende jaren acteur op Broadway geweest, Mr Ginger is de nieuwe Gene Rosen net zo'n comediant :{w

redsilverJ all I gotta say :)
Ah gewoon weer vingers in de oren, ogen dicht en heel hard roepen zonder enige vorm van kennis, zo kennen we de vastgeroeste "waarheidszoeker CAD" weer.

Het maakt allemaal niet uit of de "argumenten" binnen de kortste keren als onzin worden bestempeld, CAD blijft lekker hetzelfde liedje afdraaien.
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:09:44 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155818079
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

WTFWhat are you on about.
About my last posts.
All post in this new forum!

Do i need to translate it all??
pi_155818346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

About my last posts.
All post in this new forum!

Do i need to translate it all??
AUB niet - dat zal zeker nog moeillijker dan je Nederlands te verstaan - en mijne.
Ik heb echt geen zin in jouwe idiotische plaatjes te 'discusseren'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:22:13 #57
189978 controlaltdelete
pi_155818386
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155818493
quote:
Heb je gezien wie er in de comments gepost heeft?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:40:26 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155818892
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:26 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de klere :N
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:46:09 #60
189978 controlaltdelete
pi_155819047
quote:

[..]

SPOILER
Ja nou en? Blaffen van een leugenaar omdat ie merkt dat men zijn bullshit doorziet. Dat meneer Schulz maar openheid in zaken geeft ipv zeiken over privé foto's. Als iets privé moet blijven is het laatste wat je moet doen je rotzooi posten op FB.
pi_155819072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja nou en? Blaffen van een leugenaar omdat ie merkt dat men zijn bullshit doorziet. Dat meneer Schulz maar openheid in zaken geeft ipv zeiken over privé foto's. Als iets privé moet blijven is het laatste wat je moet doen je rotzooi posten op FB.
Jij hebt ook geen enkel fatsoen in je lijf he.
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:51:50 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155819178
quote:

[..]

Prive foto's zijn van jou zit gewoon auteursrecht op he..
knakker kan die pisvlek gewoon aanklagen!

http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/22091/
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:52:59 #63
189978 controlaltdelete
pi_155819210
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij hebt ook geen enkel fatsoen in je lijf he.
Verbazend hoe snel je toch altijd reageert op mij met steeds dezelfde one liners *)

[ Bericht 35% gewijzigd door jogy op 06-09-2015 14:37:04 ]
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:54:25 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155819249
quote:

SPOILER
Peekay22 zou zo een van de usual suspects hier kunnen zijn.
Wat een harteloze asocialen, zeg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155819392
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sommigen Kopiëren precies het gedrag en manier van spreken van de gene die ze in filmpjes op youtube horen/zien.

Zou het erbij horen?
Ander hoor je niet bij het clubje dat alles weet?
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:01:47 #66
189978 controlaltdelete
pi_155819416
De discussie dat het absolute grote fakery is. Ik zit toch op BNW dacht ik? Overtuig mij maar eens met goede argumenten dat het niet zo is en waarom het uitgemaakte zaak is voor jullie, dat het zo is zoals de media laat zien. Daar wordt nooit op ingegaan. Een blinde ziet nog dat er leugenaars voor de camera staan.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:04:01 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155819473
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
De discussie dat het absolute grote fakery is. Ik zit toch op BNW dacht ik? Overtuig mij maar eens met goede argumenten dat het niet zo is en waarom het uitgemaakte zaak is voor jullie, dat het zo is zoals de media laat zien. Daar wordt nooit op ingegaan. Een blinde ziet nog dat er leugenaars voor de camera staan.
die van mij staat er nu al 10 x in..

maar schijnbaar lees jij net als Tingo er overheen!
pi_155819476
quote:
Je weet dat dit wat jij hier schrijf ook allemaal van toepassing is op jou?
pi_155819552
quote:
Jij hebt de misvatting dat je omdat je op BNW post je je niet aan de regels van fatsoen hoeft te houden. Je beledigt slachtoffers. Schoffeert hun nabestaanden. Je bent keihard en hebt dat waarschijnlijk zelf niet in de gaten. Tenminste dat hoop ik.
pi_155819553
quote:

[..]

Juist.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:10:26 #71
189978 controlaltdelete
pi_155819679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Sommigen Kopiëren precies het gedrag en manier van spreken van de gene die ze in filmpjes op youtube horen/zien.

Zou het erbij horen?
Ander hoor je niet bij het clubje dat alles weet?
Ik volg liever de alternatieve media idd dan precies het gedrag en manier van spreken Kopiëren van degenen die ze in filmpjes op CNN horen/zien.

Gast, kom eens met betere argumenten.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:10:56 #72
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155819700
quote:
Kern van BNW was dacht ik altijd: Iets is een hoax/false-flag topic waard als er steekhoudende argumenten en feiten zijn die daarop wijzen. Aangezien dit van jullie kant niet aan kan worden getoond, dat jullie alleen met die beperkte one-liners en ziekelijk incorrecte YT-filmpjes aankomen maakt ons niet verplicht om jullie dan maar bewijs te laten zien dat het géén hoax is.

Het bewijs wat wel wordt gepost als reactie op jullie 'bewijs' wordt stelselmatig genegeerd.

Goede discussie man.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155819735
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

die van mij staat er nu al 10 x in..

maar schijnbaar lees jij net als Tingo er overheen!
Dus, van de 'bewijs' in de vid - wat maakt jou denken dat de officiele verhaal de waarheid is?
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:12:57 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155819774
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus, van de 'bewijs' in de vid - wat maakt jou denken dat de officiele verhaal de waarheid is?
ik ga niet herhalen
pi_155819783
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij hebt de misvatting dat je omdat je op BNW post je je niet aan de regels van fatsoen hoeft te houden. Je beledigt slachtoffers. Schoffeert hun nabestaanden. Je bent keihard en hebt dat waarschijnlijk zelf niet in de gaten. Tenminste dat hoop ik.
Denk je dat de fake slachtoffers en nabestanden hebben respect voor jou en mensen over 't algemeen?
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:13:25 #76
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155819788
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik ga niet herhalen
Dit is al de 4e x dat die vraag wordt gesteld idd _O-
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:14:26 #77
189978 controlaltdelete
pi_155819819
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welke slachtoffers? Je gooit het weer op die toer om mij de mond te snoeren. Een tactiek die niet werkt.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:16:05 #78
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155819863
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Welke slachtoffers? Je gooit het weer op die toer om mij de mond te snoeren. Een tactiek die niet werkt.
Waar is het bewijs dat er geen slachtoffers zijn? :) Aangezien je daar zo heilig van overtuigd bent.
pi_155819907
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik ga niet herhalen
Je heb helemaal geen antwoord.
Geen bloed.
Geen gunshot wonden.
Geen doden.
Geen teken van kogel impact.
Niks.
Maar jij gelooft 't allemaal - success 'waarheidszoéker'.
pi_155819911
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik volg liever de alternatieve media idd dan precies het gedrag en manier van spreken Kopiëren van degenen die ze in filmpjes op CNN horen/zien.

Gast, kom eens met betere argumenten.
Sorry dat ik niet zoveel waarde hecht aan het soort filmpjes waar jij mee aankomt.
Dus ik volg het nieuws van CNN?
Leer je dat van die alternatieve media?
Of komt dat van ingestraald water van Jomanda?

En ik geloof alles wat ze zeggen en melden bij de NOS of op RTL?
Die filmpjes die jij aanhaalt, hebben een heel erg hoog 'wat je wil zien zie je' gehalte.
Leer eerste de kunst van video editen en media maar eens, dat is iets wat al die video filmpjes makers waar jij je bij aansluit maar al te goed snappen.

En om op het zelfde niveau te eindigen: :O :{w :W :')
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:18:06 #81
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155819912
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee werkt idd niet , maak het eerst maar hard voordat je verwacht dat we een scala aan emoties tonen voor weer een BS verhaal .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:19:11 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155819934
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:16 schreef Divje het volgende:

Waar is het bewijs dat er geen slachtoffers zijn? :) Aangezien je daar zo heilig van overtuigd bent.
Nou, die tweet bijvoorbeeld.

Oh nee.

Die witte handen van die zwarte schutter.

Oh nee.

En heb je die gaylord van een vriend gezien. Met zijn ginger haar. ? Als dat geen bewijs is!!!

Oh nee.

Uhm. Gewoon. Omdat de wereld te eng wordt als hoaxes geen hoaxes blijken.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:19:21 #83
189978 controlaltdelete
pi_155819940
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:16 schreef Divje het volgende:

[..]

Er is genoeg gepost, bekijk het eens ipv gebakken lucht te zitten verkopen. Bewijs jij maar eens dat het wel zo gebeurd is. Dan praat ik verder met je. Tot die tijd ben je een dead-end-road voor mij.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:19:33 #84
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155819945
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee werkt idd niet , maak het eerst maar hard voordat je verwacht dat we een scala aan emoties tonen voor weer een BS verhaal .
Maak het eens hard dat het een false-flag betreft. Anders is dit sowieso een non-discussie.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:20:47 #85
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155819973
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er is genoeg gepost, bekijk het eens ipv gebakken lucht te zitten verkopen. Bewijs jij maar eens dat het wel zo gebeurd is. Dan praat ik verder met je. Tot die tijd ben je een dead-end-road voor mij.
Er is genoeg gepost, bekijk het eens ipv gebakken lucht te zitten verkopen. Bewijs jij maar eens dat het niet gebeurd is. Dan praat ik verder met je. Tot die tijd ben je een dead-end-road voor mij. :O
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:26:11 #86
189978 controlaltdelete
pi_155820085
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Er is genoeg gepost, bekijk het eens ipv gebakken lucht te zitten verkopen. Bewijs jij maar eens dat het niet gebeurd is. Dan praat ik verder met je. Tot die tijd ben je een dead-end-road voor mij. :O
Meneer is eruit geluld dus ;)
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:26:32 #87
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155820089
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:19 schreef Divje het volgende:

[..]

Maak het eens hard dat het een false-flag betreft. Anders is dit sowieso een non-discussie.
Jij wilt blijkbaar dat wij van mening veranderen ondanks alles wat het tegenspreekt dus maak jij maar hard dat het echt is .
pi_155820334
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij wilt blijkbaar dat wij van mening veranderen ondanks alles wat het tegenspreekt dus maak jij maar hard dat het echt is .
3 of 4 keer geschoten van point blank range met 'n Glock(cop gun) en rent weg als 'n atleet.....never to be seen again - dead or alive.
Waarschijnlijk heeft de griet al 'n nieuwe neus en ID....beetje haarverf erbij....
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:38:35 #89
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155820358
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Meneer is eruit geluld dus ;)
Ja hoor _O- helemaal. Kom eens terug als je iets hebt wat op een false-flag duidt ipv dingen als 'je bent blind als je niet ziet dat er een leugenaar staat' en 'die ginger gaybf'. Getuigt niet echt van niveau.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Jullie mening interesseert me niet zoveel. Die tunnelvisie en het vermogen alles om te draaien vind ik dan wel weer interessant. Dat plus het onverklaarbare feit dat jullie altijd dingen lezen die niet geschreven/getypt worden. Verbazingwekkend.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:52:04 #90
189978 controlaltdelete
pi_155820647
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

3 of 4 keer geschoten van point blank range met 'n Glock(cop gun) en rent weg als 'n atleet.....never to be seen again - dead or alive.
Waarschijnlijk heeft de griet al 'n nieuwe neus en ID....beetje haarverf erbij....
Vergeet de vette cheque niet. Foundations zijn inmiddels ook al opgericht. So obvious allemaal .
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:07:44 #91
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155820974
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zelfs in hollywood films snappen ze dat soort zaken en maken een verhaal geloofwaardig door bloed enzo toe te voegen als iemand word neergeschoten .

[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 04-09-2015 18:15:08 ]
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:16:21 #92
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155821165
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vergeet de vette cheque niet. Foundations zijn inmiddels ook al opgericht. So obvious allemaal .
Misschien kunnen de mensen die het wel geloven flink veel geld storten en hun woorden in daden omzetten en de steun geven waar die verloofde om vraagt .
pi_155821825
Wat een niveau zeg, in dit topic. :') In de posts van vandaag zitten er ongeveer twee die een beetje inhoudelijk zijn, de rest is een over en weer verwijten maken.
pi_155822008
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:46 schreef Wombcat het volgende:
Wat een niveau zeg, in dit topic. :') In de posts van vandaag zitten er ongeveer twee die een beetje inhoudelijk zijn, de rest is een over en weer verwijten maken.
Ja , zo eindigt het meestal, tijd voor een nieuwe verdachte aanslag of ramp.
Daar wachten we met smart op , al belooft deze maand en de komende maand veel "goeds".
;)
There is only one religion
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:09:54 #95
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155822372
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja hoor _O- helemaal. Kom eens terug als je iets hebt wat op een false-flag duidt ipv dingen als 'je bent blind als je niet ziet dat er een leugenaar staat' en 'die ginger gaybf'. Getuigt niet echt van niveau.

[..]

Jullie mening interesseert me niet zoveel. Die tunnelvisie en het vermogen alles om te draaien vind ik dan wel weer interessant. Dat plus het onverklaarbare feit dat jullie altijd dingen lezen die niet geschreven/getypt worden. Verbazingwekkend.
In de huidige wereld met propaganda , mind control , politieke belangen enz moet een verhaal uit een msm bron net zo goed geloofwaardig zijn en kloppen VOORDAT iets aangenomen word voor waar . Kwestie van meegaan met de tijd en realistisch blijven als je het mij zou vragen .
De tijd is voorbij dat we sprongen , jankten , lachten , bang werden en boos omdat de msm ergens de focus oplegt , we houden ook rekening met manipulaties , leugens enz .
pi_155822391
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net als de vluchtelingen, daar zijn ook foundations voor opgericht. So obvious allemaal.

En voor het conserveren van wilde dieren zijn ook foundations. Mad obvious.
Conscience do cost.
pi_155822664
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien kunnen de mensen die het wel geloven flink veel geld storten en hun woorden in daden omzetten en de steun geven waar die verloofde om vraagt .
Die foundations zijn maar 'n kleine deeltje van de hele toneelspel. Die 'vader' was ook low profile politicus. Ze lijken in iedere geval als geen arme mensen(however morally bankrupt).Politicus en TV journalisten hebben 't toch redelijk goed? Misschien chantage,bedreigingen enz.Misschien sommige krijgen 'n pleziertje van.
pi_155822756
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Think of the children

Omg will someone think of the little children

Dat messen zo ongevoelig kunnen zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155822765
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die foundations zijn maar 'n kleine deeltje van de hele toneelspel. Die 'vader' was ook low profile politicus. Ze lijken in iedere geval als geen arme mensen(however morally bankrupt).Politicus en TV journalisten hebben 't toch redelijk goed? Misschien chantage,bedreigingen enz.Misschien sommige krijgen 'n pleziertje van.
Vader ook al tussen aanhalingstekens?
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:27:07 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155822778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:26 schreef Ali_boo het volgende:

Dat messen zo ongevoelig kunnen zijn
Botte messen blijf je houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')