abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:14:55 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155815296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

En toch niks nuttigs te horen van je.
Genoeg nuttigs je leest er alleen over heen!

Dat murica slaat op de 4 voorgaande berichten die ik gepost had!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155816143
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Genoeg nuttigs je leest er alleen over heen!

Dat murica slaat op de 4 voorgaande berichten die ik gepost had!
WTF are you on about.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:54:41 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155817663
Professional bullshitters zijn het. De interviewtjes die ze doen toont niet echt dat ze van slag zijn door zo'n groot verlies, de passie ligt meer bij het hebben over gun control. Btw; Pa is zelfs verschillende jaren acteur op Broadway geweest, Mr Ginger is de nieuwe Gene Rosen net zo'n comediant :{w

redsilverJ all I gotta say :)

[ Bericht 18% gewijzigd door jogy op 06-09-2015 14:34:54 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155818010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Professional bullshitters zijn het. De interviewtjes die ze doen toont niet echt dat ze van slag zijn door zo'n groot verlies, de passie ligt meer bij het hebben over gun control. Btw; Pa is zelfs verschillende jaren acteur op Broadway geweest, Mr Ginger is de nieuwe Gene Rosen net zo'n comediant :{w

redsilverJ all I gotta say :)
Ah gewoon weer vingers in de oren, ogen dicht en heel hard roepen zonder enige vorm van kennis, zo kennen we de vastgeroeste "waarheidszoeker CAD" weer.

Het maakt allemaal niet uit of de "argumenten" binnen de kortste keren als onzin worden bestempeld, CAD blijft lekker hetzelfde liedje afdraaien.
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:09:44 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155818079
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

WTFWhat are you on about.
About my last posts.
All post in this new forum!

Do i need to translate it all??
pi_155818346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

About my last posts.
All post in this new forum!

Do i need to translate it all??
AUB niet - dat zal zeker nog moeillijker dan je Nederlands te verstaan - en mijne.
Ik heb echt geen zin in jouwe idiotische plaatjes te 'discusseren'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:22:13 #57
189978 controlaltdelete
pi_155818386
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155818493
quote:
Heb je gezien wie er in de comments gepost heeft?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:40:26 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155818892
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:26 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de klere :N
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:46:09 #60
189978 controlaltdelete
pi_155819047
quote:

[..]

SPOILER
Ja nou en? Blaffen van een leugenaar omdat ie merkt dat men zijn bullshit doorziet. Dat meneer Schulz maar openheid in zaken geeft ipv zeiken over privé foto's. Als iets privé moet blijven is het laatste wat je moet doen je rotzooi posten op FB.
pi_155819072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja nou en? Blaffen van een leugenaar omdat ie merkt dat men zijn bullshit doorziet. Dat meneer Schulz maar openheid in zaken geeft ipv zeiken over privé foto's. Als iets privé moet blijven is het laatste wat je moet doen je rotzooi posten op FB.
Jij hebt ook geen enkel fatsoen in je lijf he.
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:51:50 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155819178
quote:

[..]

Prive foto's zijn van jou zit gewoon auteursrecht op he..
knakker kan die pisvlek gewoon aanklagen!

http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/22091/
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:52:59 #63
189978 controlaltdelete
pi_155819210
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij hebt ook geen enkel fatsoen in je lijf he.
Verbazend hoe snel je toch altijd reageert op mij met steeds dezelfde one liners *)

[ Bericht 35% gewijzigd door jogy op 06-09-2015 14:37:04 ]
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:54:25 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155819249
quote:

SPOILER
Peekay22 zou zo een van de usual suspects hier kunnen zijn.
Wat een harteloze asocialen, zeg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155819392
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Peekay22 zou zo een van de usual suspects hier kunnen zijn.
Wat een harteloze asocialen, zeg.
Sommigen Kopiëren precies het gedrag en manier van spreken van de gene die ze in filmpjes op youtube horen/zien.

Zou het erbij horen?
Ander hoor je niet bij het clubje dat alles weet?
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:01:47 #66
189978 controlaltdelete
pi_155819416
De discussie dat het absolute grote fakery is. Ik zit toch op BNW dacht ik? Overtuig mij maar eens met goede argumenten dat het niet zo is en waarom het uitgemaakte zaak is voor jullie, dat het zo is zoals de media laat zien. Daar wordt nooit op ingegaan. Een blinde ziet nog dat er leugenaars voor de camera staan.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:04:01 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155819473
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
De discussie dat het absolute grote fakery is. Ik zit toch op BNW dacht ik? Overtuig mij maar eens met goede argumenten dat het niet zo is en waarom het uitgemaakte zaak is voor jullie, dat het zo is zoals de media laat zien. Daar wordt nooit op ingegaan. Een blinde ziet nog dat er leugenaars voor de camera staan.
die van mij staat er nu al 10 x in..

maar schijnbaar lees jij net als Tingo er overheen!
pi_155819476
quote:
Je weet dat dit wat jij hier schrijf ook allemaal van toepassing is op jou?
pi_155819552
quote:
Jij hebt de misvatting dat je omdat je op BNW post je je niet aan de regels van fatsoen hoeft te houden. Je beledigt slachtoffers. Schoffeert hun nabestaanden. Je bent keihard en hebt dat waarschijnlijk zelf niet in de gaten. Tenminste dat hoop ik.
pi_155819553
quote:

[..]

Juist.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:10:26 #71
189978 controlaltdelete
pi_155819679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Sommigen Kopiëren precies het gedrag en manier van spreken van de gene die ze in filmpjes op youtube horen/zien.

Zou het erbij horen?
Ander hoor je niet bij het clubje dat alles weet?
Ik volg liever de alternatieve media idd dan precies het gedrag en manier van spreken Kopiëren van degenen die ze in filmpjes op CNN horen/zien.

Gast, kom eens met betere argumenten.
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:10:56 #72
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155819700
quote:
Kern van BNW was dacht ik altijd: Iets is een hoax/false-flag topic waard als er steekhoudende argumenten en feiten zijn die daarop wijzen. Aangezien dit van jullie kant niet aan kan worden getoond, dat jullie alleen met die beperkte one-liners en ziekelijk incorrecte YT-filmpjes aankomen maakt ons niet verplicht om jullie dan maar bewijs te laten zien dat het géén hoax is.

Het bewijs wat wel wordt gepost als reactie op jullie 'bewijs' wordt stelselmatig genegeerd.

Goede discussie man.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155819735
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

die van mij staat er nu al 10 x in..

maar schijnbaar lees jij net als Tingo er overheen!
Dus, van de 'bewijs' in de vid - wat maakt jou denken dat de officiele verhaal de waarheid is?
  vrijdag 4 september 2015 @ 17:12:57 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155819774
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus, van de 'bewijs' in de vid - wat maakt jou denken dat de officiele verhaal de waarheid is?
ik ga niet herhalen
pi_155819783
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij hebt de misvatting dat je omdat je op BNW post je je niet aan de regels van fatsoen hoeft te houden. Je beledigt slachtoffers. Schoffeert hun nabestaanden. Je bent keihard en hebt dat waarschijnlijk zelf niet in de gaten. Tenminste dat hoop ik.
Denk je dat de fake slachtoffers en nabestanden hebben respect voor jou en mensen over 't algemeen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')