En wat vergelijking kan je zien in de vid dat je heb gepost (welke zijn echte schietpartijen) en de vid van de 'live' TV 'shooting' ? Ik zie 'n hele grote verschil tussen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
True, en deze is ook echt niet alledaags daarom beland deze ook hier in het nieuws.
[..]
Het grote verhaal snap ik ook wel, bepaalde dingen in scene zetten om een bepaald doel te bereiken.
zoals bijvoorbeeld het aan banden leggen van vuurwapens.
Om maar een voorbeeld te noemen.
dit soorrt schietpartijen springt er tussenuit en is maar 1 van de zovelen die dagelijks gebeuren daar, dat er speciale news crews in gezet worden om hier verslag van te doen.
Kom eerst maar eens met iets dat er op wijst dat het officiële verhaal niet klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus, van de 'bewijs' in de vid - wat maakt jou denken dat de officiele verhaal de waarheid is?
Bustedquote:Op vrijdag 4 september 2015 03:02 schreef Summers het volgende:
BUSTED: Videos of Virginia Reporter Shooting Hoax Were Separate Takes!
http://www.activistpost.c(...)-took-two-takes.html
We leven ook in een wereld die met de dag gekker aan het worden is , voor een deel creeer je die zelf door waanzin als normaal te willen blijven bestempelen en nep als echt .quote:Op vrijdag 4 september 2015 04:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Busted![]()
Het word met de dag gekker!
simpelquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus, van de 'bewijs' in de vid - wat maakt jou denken dat de officiele verhaal de waarheid is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Dus, van de 'bewijs' in de vid - wat maakt jou denken dat de officiele verhaal de waarheid is?quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:52 schreef theguyver het volgende:
Ik heb al duidelijk geschreven waarom ik denk de beelden niet echt zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 02:34 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens met iets dat er op wijst dat het officiële verhaal niet klopt.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
simpelOf waarschijnlijk is 't meer 'n kwestie van 'because the mass media says so'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
En als ze dat nu eens melden omdat dit het meest logische verhaal is ondersteund met de meest steekhoudende argumenten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of waarschijnlijk is 't meer 'n kwestie van 'because the mass media says so'.
Nee!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of waarschijnlijk is 't meer 'n kwestie van 'because the mass media says so'.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:59 schreef Tingo het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Donders eens op met steeds dezelfde vraag.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Blijft amusant hoe de vastgeroesten elke valse vlag van 9.11 tot de Virginia-poppenkast blijven verdedigen. Elk volgend event zal vast ook voor fake worden aangenomen, maar als er dan gevraagd wordt waarom men er vanuit gaat dat het fake is krijg je geen antwoord.
De inmiddels doodgezwegen tweet was ook een mooie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:20 schreef Divje het volgende:
Donders eens op met steeds dezelfde vraag.
Waar is dat duidelijke verhaal van jou waar je uitlegt waarom het volgens jou nep is?
Of bedoelde je dat copy/paste verhaaltje? Of die YT filmpjes? Moeite met het formuleren van je eigen mening over dit voorval en dus loop je weer achter anderen aan?
En toch niks nuttigs te horen van je.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee!
dat maak jij er weer van!
Ik zeg Murica!!
Ach dat jij het als verdedigen ziet zegt dan ook meer over jou.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Blijft amusant hoe de vastgeroesten elke valse vlag van 9.11 tot de Virginia-poppenkast blijven verdedigen. Elk volgend event zal vast ook voor waar worden aangenomen, maar als er dan gevraagd wordt waarom men er vanuit gaat dat het waar is krijg je geen antwoord.
Over onvermogen gesproken. Niemand van al die vastgeroesten kan duidelijk maken waarom ze zo standvastig het algemene verhaal blijven geloven en vooral blijven verdedigen. Er is al tig keer naar gevraagd maar het wordt steeds ontwekenquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach dat jij het als verdedigen ziet zegt dan ook meer over jou.
Het gaat mij vooral om de gebruikte "argumenten" en het onvermogen van de zelfbenoemde "waarheidszoekers" om deze te kunnen onderbouwen en als ze door de wat jij noemt "vastgeroesten" onderuit gehaald worden dan is het argument opeens niet meer van belang en gaan de "waarheidszoekers" gewoon verder met hun standpunt.
Kortom het is wel duidelijk wie nu de echte "vastgeroesten" zijn
Niemand geeft überhaupt aan dat ze standvastig in het officiële verhaal geloven. En die verhalen worden ook niet verdedigd. Je weet het weer leuk te draaien madamquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Over onvermogen gesproken. Niemand van al die vastgeroesten kan duidelijk maken waarom ze zo standvastig het algemene verhaal blijven geloven en vooral blijven verdedigen. Er is al tig keer naar gevraagd maar het wordt steeds ontweken
Wat je denkt zal me een zorg zijn, kom eens met iets dat er op wijst dat het officiële verhaal niet klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb al duidelijk geschreven waarom ik denk de beelden niet echt zijn.
Dat jij die argumenten niet wil lezen is niet ons probleem.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Over onvermogen gesproken. Niemand van al die vastgeroesten kan duidelijk maken waarom ze zo standvastig het algemene verhaal blijven geloven en vooral blijven verdedigen. Er is al tig keer naar gevraagd maar het wordt steeds ontweken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |