abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:22:33 #101
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_155923974
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:25 schreef Geralt het volgende:

Lewis wil een nieuwe auto kopen.


kopen _O-

"Yo Dieter, gimme diz one, oy..."
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_155976216
Goed stuk over de problemen bij Mclaren-Honda

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/34208407
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_155984787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:38 schreef sasquatsch het volgende:
Goed stuk over de problemen bij Mclaren-Honda

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/34208407
Wow, als dit klopt. Halverwege vorig seizoen was er sprake van op F1technical, dat Ferrari een vergelijkbaar probleem heeft gehad, met het bouwen van de compressor tussen de V, hierdoor was deze ook de klein.
.
pi_156043704
quote:
Voormalig Formule 1-coureur Christijan Albers is zondagochtend vroeg betrokken geraakt bij een ernstig verkeersongeluk op de A1 bij Huizen, waarbij een persoon zwaargewond raakte. Dat melden de Gooi- en Eemlander en RTL Nieuws op basis van een getuige.

Bij het ongeluk knalde een Audi achterop een bestelbus. De bus kwam in de vangrail terecht en kantelde en beide voertuigen kwamen ruim honderd meter verder tot stilstand. Albers zou in de Audi hebben gezeten. Het busje ging volgens de getuige opeens naar links om een voertuig in te halen, waar Albers op dat moment echter reed.

De inzittende van de bestelbus werd naar het ziekenhuis gebracht.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 13 september 2015 @ 13:10:52 #105
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_156046226
Albers kan zelfs een bestelbus niet inhalen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_156056390
quote:
9s.gif Op zondag 13 september 2015 13:10 schreef Montov het volgende:
Albers kan zelfs een bestelbus niet inhalen.
Nouja, ik houdt het erop dat Albers zich niet aan de regeltjes kan houden. Hij lijkt mij het stereotype linkerbaanklever.. Boetes zijn een schijntje voor hem, dus waarom aan snelheid houden? Ik zeg niet dat hij te hard heeft gereden. Maar ik zal er allerminst verbaasd om zijn als het zo is. En het is nou niet een stuk snelweg waar je achter opkomend verkeer van honderden meters aan ziet komen. Er zitten nog wat knikken in de A1 thv Blaricum/Huizen.
  zondag 13 september 2015 @ 19:38:35 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156056494
Pfff :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156059665
Kost ook wel wat kinetische energie om een bus ondersteboven in de vangrail te duwen.
.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 september 2015 @ 21:31:28 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156060728
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:05 schreef Fer het volgende:
Kost ook wel wat kinetische energie om een bus ondersteboven in de vangrail te duwen.
Audi -> Lage motorkap -> Helling -> Bestelbus valt met 100km/h op z'n kant. Genoeg kinetische energie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 september 2015 @ 22:04:12 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156062671
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Audi -> Lage motorkap -> Helling -> Bestelbus valt met 100km/h op z'n kant. Genoeg kinetische energie.
en daarnaast het momentum
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 september 2015 @ 22:17:53 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156063555
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 22:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

en daarnaast het momentum
Audi raakt achterkant busje met een iets hogere snelheid -> achterkant busje slipt -> wielen geven busje door grote weerstand een flink momentum -> val met 100km/h

Vergelijkbaar met het nemen van een 30km/h bocht met 100km/h, dat eindigt doorgaans ook met een auto op z'n kop.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:46:44 #112
34586 kepler
No bounce, no play
pi_156117624
http://www.nu.nl/formule-(...)l-en-toro-rosso.html

quote:
Renault stopt als leverancier van motoren in de Formule 1.

"We hebben heel duidelijk gezegd: het is voorbij", liet concernbaas Carlos Ghosn dinsdag weten op de autobeurs van Frankfurt.

Het Franse bedrijf voorziet Red Bull en Toro Rosso momenteel nog van krachtbronnen, maar dat is tot dusver geen groot succes. Onder anderen Max Verstappen had regelmatig reden tot klagen over de kwaliteit en de prestaties van de motoren.

Het besluit om in 2016 een eigen team aan de start te brengen, heeft Renault nog niet genomen. "We hebben geen haast, we nemen de tijd", aldus Ghosn.

Hij hekelde de huidige samenwerking met Red Bull. "Als er een probleem is met het team wordt met de beschuldigende vinger naar jou gewezen. Toen we WK-races wonnen, werd de naam Renault nooit genoemd. We hebben steeds sterker de indruk dat onze investering nauwelijks loont."
edit: ik heb nog geen andere bronnen gevonden trouwens

[ Bericht 1% gewijzigd door kepler op 15-09-2015 19:52:01 ]
The line is a dot to you!
pi_156118266
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:46 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)l-en-toro-rosso.html

[..]

edit: ik heb nog geen andere bronnen gevonden trouwens
Renault has confirmed it is renegotiating its contract with Red Bull after making clear it is no longer willing to be an engine supplier, and questioning the Formula 1 team's sportsmanship.

The French car manufacturer is currently involved in detailed negotiations with Lotus with regard to taking a majority stake in the team, and also with F1 boss Bernie Ecclestone over whether it will be granted historical status, which in turn will ensure it receives a greater share of future revenues.

CEO Carlos Ghosn, however, has confirmed for the first time the company's days of being an engine supplier are over.

Speaking at the Frankfurt Motor Show, Ghosn said: "We said very clearly, it's finished.

"We already alerted the Formula 1 authorities [saying] that 'Don't count on us as a provider of an engine. It's over'.

"We will honour our contracts, no problem, but the occasion of Renault as a developer and supplier of engines stops."

Renault has deals in place with Red Bull and Toro Rosso through to the end of 2016, with the former previously granted number one status.

Red Bull, however, is understood to have requested a termination of the deal a year early, and is now in the throes of trying to line up Ferrari engines from 2016 after Mercedes decided against supplying one of its main rivals.

"I think we are today renegotiating the contracts, so it's too early to say what's going to be the conclusion of the contract," added Ghosn.

The 61-year-old Brazilian, however, has expressed displeasure at the criticism Renault has been subjected to by Red Bull over the past 18 months after four years of powering the team to the constructors' and drivers' titles from 2010-13.

Renault has struggled to adapt to the V6 turbo-powered era, resulting in strong words from the likes of Red Bull owner Dietrich Mateschitz and team principal Christian Horner.

Ghosn, RenaultAn unhappy Ghosn said: "Unfortunately when we were winning championships the Renault name was never mentioned. It was the team that was winning.

"So we started to feel the return on this investment was very weak.

"It was intensified by the fact that when the technology changed and we moved from the V8 engine to the present technology, some of the teams using our engine did not fare well, and the reasons for which they are not performing became the engine.

"So you are in the game that when you perform very well you are never mentioned, and when there is a problem with the team you are the first guy to be pointed [at].

"Are the criticisms fair or unfair? I don't think it's a question of being fair or unfair.

"It's a sport. You can't just say 'I lost, but my team-mate was really...' you know?

"I think it's a question of sportsmanship. We are expecting, that when we are in a sport working with other people, we win together and we lose together."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/120825
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:42:33 #114
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_156120451
Ik geef ze groot gelijk. Ze werden wel erg onder druk gezet.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 september 2015 @ 20:44:17 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156120547
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:42 schreef Fopje het volgende:
Ik geef ze groot gelijk. Ze werden wel erg onder druk gezet.
Als er goed gepresteerd werd kwam het door de goede bolide van Red Bull, ging die als een natte dweil, dan lag dat aan Renault. Tsja, dan is er geen lekkere basis voor samenwerking natuurlijk
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:45:22 #116
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_156120619
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Als er goed gepresteerd werd kwam het door de goede bolide van Red Bull, ging die als een natte dweil, dan lag dat aan Renault. Tsja, dan is er geen lekkere basis voor samenwerking natuurlijk
Inderdaad. Wel zonde. Hopelijk kopen ze Lotus over.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:51:58 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156120960
Nice. Hopelijk stoppen ze gewoon helemaal.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156121084
Ik had niet de indruk dat de Renault motor nou dé sleutel tot succes was tijdens de titels van Red Bull. Niet slecht, maar ook niet exceptioneel, dus niet gek dat je er weinig over hoorde...
Jack does it in real time...
pi_156121272
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:55 schreef DeeBee het volgende:
Ik had niet de indruk dat de Renault motor nou dé sleutel tot succes was tijdens de titels van Red Bull. Niet slecht, maar ook niet exceptioneel, dus niet gek dat je er weinig over hoorde...
Ze hadden de engine mapping voor hun motor aangepast aan de geblazen diffuser van Red Bull. Dus hebben ze wel degelijk veel bijgedragen aan de titels van Red Bull, want daar zat juist de kracht van de Red Bull.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156122234
Dan hebben we alleen nog maar Mercedes, Ferrari en Honda over.
Tijd dat oa Lambo Cosworth BMW Yamaha en Toyota weer terugkomen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156122563
Slecht voor de sport, lijkt me. Hoop wel dat ze met de aankoop van Lotus als fabrieksteam doorgaan.

Ze hebben dit jaar door alle uitvallen en wissels niet kunnen profiteren van de positieve aandacht die Max genereerde. Dat was heel veel aandacht maar geen goede reclame voor Renault.
pi_156122574
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:13 schreef Beach het volgende:
Dan hebben we alleen nog maar Mercedes, Ferrari en Honda over.
Tijd dat oa Lambo Cosworth BMW Yamaha en Toyota weer terugkomen.
Nee, Renault blijft nog aan het eigen team leveren. Dus Renault blijft wel, maar levert net als Honda niet aan andere teams meer, nu Red Bull het contract opgezegd heeft.

Onderhandelingen over de overname van Lotus zijn nog gaande. Er ligt een bod van $100 miljoen voor 65% van de aandelen, als Renault net als Mercedes en Williams aanspraak kan maken op historische betalingen van de FOM.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:20:06 #123
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156122606
Ik zie Renault er nog wel hélemaal de stekker uit trekken als ze geen royalties van Bernie krijgen
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:47:09 #124
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_156124240
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, Renault blijft nog aan het eigen team leveren. Dus Renault blijft wel, maar levert net als Honda niet aan andere teams meer, nu Red Bull het contract opgezegd heeft.
Welk eigen team?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:47:57 #125
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156124274
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:19 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, Renault blijft nog aan het eigen team leveren.
Die ze niet hebben.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156126536
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die ze nog niet hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:58:52 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156128387
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:25 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Laten we dus maar hopen dat de deal met Lotus niet doorgaat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156128553
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Laten we dus maar hopen dat de deal met Lotus niet doorgaat.
En dan nog een team minder op de grid? Laten we hopen dat het wel door gaat en Renault volgend jaar met een betere motor op de proppen komt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 september 2015 @ 23:09:35 #129
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156128816
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:02 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En dan nog een team minder op de grid? Laten we hopen dat het wel door gaat en Renault volgend jaar met een betere motor op de proppen komt.
Dat gaat dus niet gebeuren. Ze zijn klaar met motoren, de hele divisie wordt opgedoekt. Het zal wellicht Renault-Mercedes worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156129617
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet gebeuren. Ze zijn klaar met motoren, de hele divisie wordt opgedoekt. Het zal wellicht Renault-Mercedes worden.
Als Renault Lotus overneemt rijden ze met eigen motoren, zeker niet met Mercedes motoren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156130103
Tot nu toe weet niemand hoe goed de vernieuwde Renault motor is. Wie weet komen ze daar weer behoorlijk mee goed voor de dag inclusief het Enstone team.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156133081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:48 schreef Beach het volgende:
Tot nu toe weet niemand hoe goed de vernieuwde Renault motor is. Wie weet komen ze daar weer behoorlijk mee goed voor de dag inclusief het Enstone team.
Ja dat denk ik dus ook. Die Renault motor was vorig jaar ook niet verkeerd. Grosjean had een paar mooie races gereden ! Plus dat ze nu enorm veel data hebben, 2 Renault teams en ook nog de MC power unit van Lotus nu. Daar moet toch wat mee te doen zijn, lijkt me.
  woensdag 16 september 2015 @ 07:50:08 #133
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_156133289
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 07:11 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik dus ook. Die Renault motor was vorig jaar ook niet verkeerd. Grosjean had een paar mooie races gereden ! Plus dat ze nu enorm veel data hebben, 2 Renault teams en ook nog de MC power unit van Lotus nu. Daar moet toch wat mee te doen zijn, lijkt me.
Als vorig jaar de Renault motor niet verkeerd was hadden ze bij Lotus die er wel in laten liggen...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 16 september 2015 @ 08:48:16 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156133899
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet gebeuren. Ze zijn klaar met motoren, de hele divisie wordt opgedoekt. Het zal wellicht Renault-Mercedes worden.
Nee ze zijn klaar met klantenteams, dus of ze maken een volledig eigen team of ze trekken de stekker er finaal uit.
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Sport woensdag 16 september 2015 @ 08:54:41 #135
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156133991
3 leveranciers, turbo en een dooie... Terug naar 1980 dit :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156145493
Ander nieuwtje, volgens Olav (Twitter) gaat Merhi eruit en krijgt Manor wat centjes van Alexander Rossi om hem te laten rijden. Niet de makkelijkste GP om je debuut te maken..
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 september 2015 @ 17:06:36 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156145653
verbaast me niets. Voor Rossi lijkt dit nog de enige kans te zijn om de Formule 1 te bereiken en om zijn superlicentie veilig te stellen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156145793
F1Today meldt het ook al.

Net nu Mehri zijn FR 3.5 activiteiten heeft gestaakt om zich volledig te richten op de F1. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
verbaast me niets. Voor Rossi lijkt dit nog de enige kans te zijn om de Formule 1 te bereiken en om zijn superlicentie veilig te stellen
Hij heeft 37 punten nodig en hij lijkt die met een 2de plaats in de GP2 wel te kunnen halen. Dus zo nodig is het niet. Moet hij alleen niet terugvallen in de klassering.

Ik denk eerder dat het is om Haas te laten zien dat hij wel degelijk klaar is voor de F1.

[ Bericht 54% gewijzigd door sasquatsch op 16-09-2015 17:19:47 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156146229
Nee, daar zal Manor hem nooit bij helpen, ik denk dat je de naam Rossi al zachtjes met potlood kan invullen bij Manor voor volgens jaar. Wellicht scoort hij komende GP's redelijk goed en haalt hij een sponsor (of meerdere) naar het team toe voor komende jaren. Haas zegt niet persé met Amerikaanse rijders te gaan rijden terwijl sommige merken dat juist wel willen = betere PR dan een team zonder Amerikaanse coureurs te sponsoren, waar deze ook rijden op de grid, voor of achteraan, maakt dan weinig uit.
pi_156146493
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:29 schreef Meike26 het volgende:
Nee, daar zal Manor hem nooit bij helpen, ik denk dat je de naam Rossi al zachtjes met potlood kan invullen bij Manor voor volgens jaar. Wellicht scoort hij komende GP's redelijk goed en haalt hij een sponsor (of meerdere) naar het team toe voor komende jaren. Haas zegt niet persé met Amerikaanse rijders te gaan rijden terwijl sommige merken dat juist wel willen = betere PR dan een team zonder Amerikaanse coureurs te sponsoren, waar deze ook rijden op de grid, voor of achteraan, maakt dan weinig uit.
Daar krijgt Manor voor betaald. Geen kwestie van helpen.

En Haas heeft gezegd dat Amerikaanse coureurs niet klaar zijn voor de F1, dus valt Rossi daar af, totdat hij aantoont wel geschikt te zijn. En dat kan alleen maar door in de F1 te rijden.

En wordt het geen Haas, kan het inderdaad alsnog Manor worden (als er geen coureurs met een groter budget aankloppen).

Edit: is nu ook bevestigd voor 5 van de 7 resterende races. Alleen Rusland en Abu Dhabi niet vanwege zijn GP2 verplichtingen. Dan rijdt Mehri weer.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 16 september 2015 @ 17:57:55 #141
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156147034
Heb wel medelijden met Mehri hoor :{ Zouden ze dit wel eventjes intern besproken hebben voordat ie zijn FR3.5 verplichtingen opzij schoof? Betwijfel het...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156147362
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:29 schreef Meike26 het volgende:
Nee, daar zal Manor hem nooit bij helpen, ik denk dat je de naam Rossi al zachtjes met potlood kan invullen bij Manor voor volgens jaar. Wellicht scoort hij komende GP's redelijk goed en haalt hij een sponsor (of meerdere) naar het team toe voor komende jaren. Haas zegt niet persé met Amerikaanse rijders te gaan rijden terwijl sommige merken dat juist wel willen = betere PR dan een team zonder Amerikaanse coureurs te sponsoren, waar deze ook rijden op de grid, voor of achteraan, maakt dan weinig uit.
Hoe wil je goed scoren met een Manor, het enige wat je met die auto kan is je teamgenoot verslaan
  woensdag 16 september 2015 @ 18:11:30 #143
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_156147399
Ah ja inderdaad kut voor Mehri.

Kutgeld. :(
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_156147448
Red Bull en Toro Rosso hebben een hele slechte stijl gekozen. Toen alles goed ging hoorde je niets over renault en nu wordt de hele tijd ( ook door "ons Talent" ) de vuile was buiten gehangen.

die hadden een voorbeeld aan McLaren kunnen nemen waar de motor nog slechter is , maar je hoort vanuit deze stal geen onvertogen woord tegenover Honda....
pi_156147538
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:13 schreef CANARIS het volgende:
Red Bull en Toro Rosso hebben een hele slechte stijl gekozen. Toen alles goed ging hoorde je niets over renault en nu wordt de hele tijd ( ook door "ons Talent" ) de vuile was buiten gehangen.

die hadden een voorbeeld aan McLaren kunnen nemen waar de motor nog slechter is , maar je hoort vanuit deze stal geen onvertogen woord tegenover Honda....
O ja wel hoor, het begint te rommelen tussen Mclaren en Honda en ze willen volgens mij al dat het hoofd van de motor van Honda plaats gaat maken of hulp accepteren oid
  woensdag 16 september 2015 @ 18:17:14 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_156147557
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:13 schreef CANARIS het volgende:
Red Bull en Toro Rosso hebben een hele slechte stijl gekozen. Toen alles goed ging hoorde je niets over renault en nu wordt de hele tijd ( ook door "ons Talent" ) de vuile was buiten gehangen.

die hadden een voorbeeld aan McLaren kunnen nemen waar de motor nog slechter is , maar je hoort vanuit deze stal geen onvertogen woord tegenover Honda....
Je hebt niets meegekregen over die gezamenlijke persconferentie die McLaren en Honda hielden afgelopen GP in Monza?
Dat schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn geweest. :X
pi_156160518
Achja, die Rossi is ook niet F1 waardig, zet dan Frijns er in maarja die heeft natuurlijk ook zn kans gehad. Maar heel misschien zou een teambaas hem een tweede kans kunnen geven...Want iedereen heeft het over Bianchi, die zou bij Ferrari rijden, maar het was Frijns die het kampioenschap van hem won. Denk dat Ferrari beter Frijns kan doen dan Marciello, maar dat is weer een Italiaan..
pi_156161815
Frijns dit, Frijns dat, maar je vergeet even dat diezelfde Frijns bedankt heeft voor de eer om bij RedBull programma te rijden (had hij niet meer nodig) en dat hij geen pay driver wilde zijn, dus sponsors hadden evenmin kans bij/met hem in zee te gaan.

Een coureur met een slechte houding, die wil je gewoon niet in je team hebben, als je voordat je 1 cm in een F1 gereden te hebben al prima donna gedrag vertoond, dan moeten ze je gewoon niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 september 2015 @ 09:16:43 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156163044
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 06:53 schreef Meike26 het volgende:
Frijns dit, Frijns dat, maar je vergeet even dat diezelfde Frijns bedankt heeft voor de eer om bij RedBull programma te rijden (had hij niet meer nodig) en dat hij geen pay driver wilde zijn, dus sponsors hadden evenmin kans bij/met hem in zee te gaan.

Een coureur met een slechte houding, die wil je gewoon niet in je team hebben, als je voordat je 1 cm in een F1 gereden te hebben al prima donna gedrag vertoond, dan moeten ze je gewoon niet.
Als Frijns bij RB was gegaan, was hij nooit kampioen in de FR3.5 geworden, misschien zelf heel erg hard onderuit gegaan. Hij wilde zich niet binden aan een team, een keuze die helaas verkeerd uitpakte, maar veel scheelde het niet. (Sauber)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156164703
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als Frijns bij RB was gegaan, was hij nooit kampioen in de FR3.5 geworden, misschien zelf heel erg hard onderuit gegaan. Hij wilde zich niet binden aan een team, een keuze die helaas verkeerd uitpakte, maar veel scheelde het niet. (Sauber)
Dit, vooral ook omdat Arden nieuw was in de FR 3.5 en Fortec een kampioensteam was. En inderdaad reed de Arden voor geen meter de eerste races van het seizoen, wat toenmalig Red Bull junior Lewis Williamson zijn plek kostte (wat Frijns had kunnen zijn) en ook Antonio Felix da Costa de eerste races moeite had om punten te scoren, totdat die wagen eindelijk begon te presteren.

Sowieso heeft Frijns het jaar ervoor Red Bull junioren Carlos Sainz en Daniel Kvyat ruim verslagen, die toen wijselijk besloten om geen FR 3.5 te gaan rijden, maar eerst F3 en GP3 te gaan doen voordat ze promoveerden (Kvyat naar F1 en Sainz naar FR 3.5).

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:38 schreef Marks het volgende:
Achja, die Rossi is ook niet F1 waardig, zet dan Frijns er in maarja die heeft natuurlijk ook zn kans gehad. Maar heel misschien zou een teambaas hem een tweede kans kunnen geven...Want iedereen heeft het over Bianchi, die zou bij Ferrari rijden, maar het was Frijns die het kampioenschap van hem won. Denk dat Ferrari beter Frijns kan doen dan Marciello, maar dat is weer een Italiaan..
Rossi presteert beter dan Marciello.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156165452
Ik snap niet dat iedereen bij Rossi meteen begint te roepen dat Haas hem wil. Haas heeft duidelijk aangegeven twee ervaren coureurs te willen waarrvan één hudige Ferrari reserverijder.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156166157
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:26 schreef Beach het volgende:
Ik snap niet dat iedereen bij Rossi meteen begint te roepen dat Haas hem wil. Haas heeft duidelijk aangegeven twee ervaren coureurs te willen waarrvan één hudige Ferrari reserverijder.
Niemand hier roept dat Haas hem wil.

Het enige dat ik roep is dat Rossi misschien probeert zichzelf in de kijker te rijden bij Haas. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 september 2015 @ 17:34:47 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156174676
Ook ging Vettel heel snel na Ferrari toen hij amper vooraan meestreed met RedBull. Verder Vettel een punt. Er wordt te snel naar negatieve gekeken ipv positieve.
Ik hoop dat Renault Lotus overneemt en dan als naam Lotus- Renault of Renault- Lotus. Alleen de naam Renault kleeft voor mij een te vieze smaak nog aan dankzij die crashgate uit 2008. Dat Renault met hun eigen fabrieksteam met de top mee kunnen doen. Het is een beetje saai met telkens 1-2 mecerdes en af en toe williams of een ferrari om het podium compleet te maken.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_156175014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:26 schreef Beach het volgende:
Ik snap niet dat iedereen bij Rossi meteen begint te roepen dat Haas hem wil. Haas heeft duidelijk aangegeven twee ervaren coureurs te willen waarrvan één hudige Ferrari reserverijder.
Want een van de weinige Amerikaanse rijder opties?
  donderdag 17 september 2015 @ 18:49:39 #156
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156176382
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:41 schreef F1gamer het volgende: Alleen de naam Renault kleeft voor mij een te vieze smaak nog aan dankzij die crashgate uit 2008.
waarom? Dat was een actie van 3 man (4de is te betwisten want niet te bewijzen of zelf opgebiecht) en daar is door het bedrijf per direct actie door ondernomen toen het bekend werd. Symonds en Briatore hebben geboet, Nelsinho zijn naam gezuiverd. En het huidige team Lotus is op de monteurs na niet meer wat het oude team Renault destijds was qua sleutel posities.

Ik zie niet in waar die vieze smaak vandaan zou komen ná 7 jaar. Of veroordeel je Mercedes ook nog voor de 2de geheime tank die BAR in hun wagen had zitten in 2005 wat ze 2 race-bans opleverde?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 september 2015 @ 21:43:13 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156183388
Nu we toch bezig zijn met Renault...

quote:
Toekomst Red Bull in gevaar

Volgens Red Bull-teambaas Christian Horner komt de deelname van Red Bull in de Formule 1 na dit seizoen in gevaar, als de onderhandelingen over een vervangende motorleverancier geen progressie boeken. Renault maakte eerder deze week bekend te stoppen als motorleverancier, waardoor het team haastig op zoek moet naar een nieuwe motor.
Das wat minder...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156183559
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Nu we toch bezig zijn met Renault...

[..]

Das wat minder...
Dat nieuws was natuurlijk te verwachten.

Ik postte een tijdje geleden al dat Red Bull weinig opties heeft: Mercedes gaat ze geen motoren leveren, van Ferrari verwacht ik het ook niet, ze hebben zelf er aan bijgedragen dat Renault er geen trek meer in heeft.

Wat blijft dan over...Honda. Maar die wil ook niet, want die zitten aan McLaren vast.

Nou succes dan, zonder motoren. Misschien had je dan toch een iets minder grote mond moeten hebben.
in a crowd you lose humanity
pi_156183639
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Nu we toch bezig zijn met Renault...

[..]

Das wat minder...
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren... Maar Ferrari zal natuurlijk het aloude motto "Never miss the opportunity of a good crisis" weer gaan gebruiken. m.a.w. Ferrari zal van deze situatie gebruik gaan maken om weer ergens een (financieel) voordeeltje uit de FIA te gaan trekken.

FIA gaat natuurlijk alles doen om RB te houden, en Ferrari weet dat best. Dus die zullen wel wat eisen gaan stellen aan het leveren van motoren aan RB. Ze krijgen niet voor niets al extra geld van de FIA/FOM
pi_156183822
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Nu we toch bezig zijn met Renault...

[..]

Das wat minder...
Eigen schuld, dikke bult. Zij hebben zelf het contract met Renault opgezegd zonder een alternatief achter de hand te hebben.

Renault heeft gezegd het contract te respecteren, naar blijkbaar wil RB dat niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 17 september 2015 @ 23:04:54 #161
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_156186234
RBR probeert zoals altijd op naam weer druk te zetten en dingen voor elkaar te krijgen. Maar wat is er nu over? Een team met belachelijk veel geld met een sub-par chassis en een grote bek naar motorenleveranciers. Ik zou ze ook overslaan. Ferrari is nog een mogelijkheid maar daar komt dan zeker weten een clausule van 2000 pagina's bij dat RBR geen openlijke kritiek op de motor mag hebben.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_156193746
Red bull is helemaal niet in gevaar, is gewoon sensatie pers, Bernie gaat ze echt niet laten gaan.
pi_156193829
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:53 schreef THEFXR het volgende:
Red bull is helemaal niet in gevaar, is gewoon sensatie pers, Bernie gaat ze echt niet laten gaan.
Red bull blijft natuurlijk, het is alleen nog even wachten welke motor er in hangt volgend jaar.
pi_156194177
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:53 schreef THEFXR het volgende:
Red bull is helemaal niet in gevaar, is gewoon sensatie pers, Bernie gaat ze echt niet laten gaan.
Sowieso kost ze dat een flinke duit (in de orde van honderden miljoenen euros), omdat ze een contract met de FOM hebben tot 2020.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156194407
Even de Verstappen pet opgezet (enorm roze bril modus) ;

Zou er een kans zijn dat Red Bull onder een andere teamleider verder gaat + reorganisatie bij RBR (mogelijk ook bij STR) en dus contracten van de huidige coureurs niets meer waard zijn. Kvyat doet het aardig, maar ik had persoonlijk wat meer progressie van hem verwacht, alhoewel hij op Spa wel een fantastische race gereden heeft, moet hij in 2016 zijn stoeltje afstaan aan Max Verstappen, naast Ricciardo. In deze formatie ziet Ferrari het mogelijk ook beter zitten om Ferrari motoren te leveren, want hu mogelijke nieuwe WK-coureur haalt al belangrijke punten voor ze binnen onder de naam RBR.

Niet dat ik denk dat het zo zal gaan, het zou een erg smerig F1 spelletje zijn waar voornamelijk Kvyat de dupe van word en misschien ook wel Ricciardo (van 1e naar 2e rijder).

Hoe dan ook, Ferrari motoren zouden het toch wel moeten worden denk ik, een ander alternatief is er niet?
pi_156194436
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:31 schreef Meike26 het volgende:
Even de Verstappen pet opgezet (enorm roze bril modus) ;

Zou er een kans zijn dat Red Bull onder een andere teamleider verder gaat + reorganisatie bij RBR (mogelijk ook bij STR) en dus contracten van de huidige coureurs niets meer waard zijn. Kvyat doet het aardig, maar ik had persoonlijk wat meer progressie van hem verwacht, alhoewel hij op Spa wel een fantastische race gereden heeft, moet hij in 2016 zijn stoeltje afstaan aan Max Verstappen, naast Ricciardo. In deze formatie ziet Ferrari het mogelijk ook beter zitten om Ferrari motoren te leveren, want hu mogelijke nieuwe WK-coureur haalt al belangrijke punten voor ze binnen onder de naam RBR.

Niet dat ik denk dat het zo zal gaan, het zou een erg smerig F1 spelletje zijn waar voornamelijk Kvyat de dupe van word en misschien ook wel Ricciardo (van 1e naar 2e rijder).

Hoe dan ook, Ferrari motoren zouden het toch wel moeten worden denk ik, een ander alternatief is er niet?
Maar waarom zou RBR daarvoor in andere handen moeten komen?
pi_156194646
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar waarom zou RBR daarvoor in andere handen moeten komen?
Als je als team een reorganisatie doet, met een nieuwe line-up, maar met zelfde teambaas...Is niet echt geloofwaardig t.o.v. de fans en de critici. Om de contracten van je huidige coureurs zo te laten ontbinden, kan je het niet maken om Horner wel op zijn plek te laten = ook gezichtsverlies. (Daar kan Monisha wel over mee praten). Ricciardo word dan opnieuw aangenomen en Kvyat en Verstappen doen dan een gedwongen stoeltjesruil.

Het is alles behalve realistisch dat het zo zou gaan gebeuren, maar theoretisch niet ondenkbaar. Toch ben ik er wel van overtuigd met het feit dat Max een belangrijke factor kan zijn voor de motordeal tussen RBR/STR en Ferrari.
  vrijdag 18 september 2015 @ 11:51:09 #168
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_156194653
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Nu we toch bezig zijn met Renault...

[..]

Das wat minder...
Audi/VW/Skoda geruchten kom er maaaaar in!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 september 2015 @ 11:52:50 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156194685
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Audi/VW/Skoda geruchten kom er maaaaar in!
Het feit dat Honda al vroeg in de zomer begon vorig jaar en misschien zelfs een extra jaar nodig had helpt niet echt :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156194694
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Audi/VW/Skoda geruchten kom er maaaaar in!
Dat zat ik mij net ook te bedenken indd..

Alleen is het veel te kort dag om dat nu nog voor volgend jaar te ontwikkelen. Het zou wel een geweldige pr stunt zijn als ze dat tot eind van het jaar geheim hebben weten te houden en dan plotseling de persconf. dat het volgend jaar RBR Audi of Lamborghini word.. (VW, Seat of Skoda...neeeh).
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 september 2015 @ 11:58:39 #171
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156194768
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:53 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat zat ik mij net ook te bedenken indd..

Alleen is het veel te kort dag om dat nu nog voor volgend jaar te ontwikkelen. Het zou wel een geweldige pr stunt zijn als ze dat tot eind van het jaar geheim hebben weten te houden en dan plotseling de persconf. dat het volgend jaar RBR Audi of Lamborghini word.. (VW, Seat of Skoda...neeeh).
Dat lijkt me wel heel sterk. Daarvoor is de ruzie tussen Winterkorn en Piëch te kort geleden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156194773
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:50 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Als je als team een reorganisatie doet, met een nieuwe line-up, maar met zelfde teambaas...Is niet echt geloofwaardig t.o.v. de fans en de critici. Om de contracten van je huidige coureurs zo te laten ontbinden, kan je het niet maken om Horner wel op zijn plek te laten = ook gezichtsverlies. (Daar kan Monisha wel over mee praten). Ricciardo word dan opnieuw aangenomen en Kvyat en Verstappen doen dan een gedwongen stoeltjesruil.

Het is alles behalve realistisch dat het zo zou gaan gebeuren, maar theoretisch niet ondenkbaar. Toch ben ik er wel van overtuigd met het feit dat Max een belangrijke factor kan zijn voor de motordeal tussen RBR/STR en Ferrari.
Jij gaat er wel heel erg vanuit max naar Ferrari gaat. Dat moeten we eerst nog maar eens zien zijn enkel geruchten geweest.
pi_156194949
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Audi/VW/Skoda geruchten kom er maaaaar in!
Onder de naam Lamborgini alstublieft dan!
pi_156195207
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:58 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Jij gaat er wel heel erg vanuit max naar Ferrari gaat. Dat moeten we eerst nog maar eens zien zijn enkel geruchten geweest.
Niet zozeer alleen het vanuit gaan, meer de geschiedenis + heden die het naar mijn idee wel logisch lijken dat Max eerder naar Ferrari gaat ipv Mercedes. Mercedes flirt geregeld met hem via Twitter, maar met Ferrari heeft hij volgens mij al langer een band, langer dan alleen het winter kampioenschap(je) waar hij vorig jaar bij reed in de VS. Volgens mij gaat die connectie al terug naar 1 van de eerste jaren dat Max wist te winnen in de junioren-karts.
pi_156195547
De kans bestaat nog steeds dat Red Bull een eigen motor gaat bouwen. Ze hebben niet voor niets een virtuele testbaan voor motoren aangeschaft.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 18 september 2015 @ 12:54:18 #176
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_156195572
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 12:52 schreef sasquatsch het volgende:
De kans bestaat nog steeds dat Red Bull een eigen motor gaat bouwen. Ze hebben niet voor niets een virtuele testbaan voor motoren aangeschaft.
Volgens mij hadden ze al ergens bevestigd dat niet te gaan doen. Maar 100% zeker ben ik niet.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_156200049
Lotus heeft opnieuw 10 dagen uitstel gekregen
quote:
The legal case against Lotus brought by HMRC over unpaid tax has been adjourned for a second time.

As the Singapore GP weekend got underway with the team's cars on track for Practice One on Friday, the Enstone-based outfit was in the High Court over an unpaid tax bill - in a case that reportedly could see them go into administration.

Lotus CEO Matthew Carter told Sky Sports F1 that the case had been adjourned for another seven days. However, Mr Justice Birss told the hearing that it would be the "final adjournment".
De volgende zitting staat gepland voor 28 september.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156200406
F1 Strategy Group bepaalt engine cost cap en ban op windtunnel testen
quote:
A cost cap for engine-supply deals to customer teams and a ban on windtunnel testing have been agreed by the members of the Formula 1 Strategy Group, AUTOSPORT has learned.

Teams are spending around £15-20million per season for the 1.6-litre turbocharged V6s, which were introduced in 2014, compared to £7m during the V8 era.

In the push to reduce costs, it has now been agreed by a majority vote that current-spec engines will cost ¤12m (£9m), while a one-year-old spec will cost ¤8m (£6m).

A majority also agreed to a ban on windtunnel testing, leading to a greater use of CFD, though the specifics have yet to be discussed.

At present, both windtunnel and CFD use are limited.

Furthermore, there will be a ¤2m (£1.5m) cap on gearboxes, which for some teams will represent a 50 per cent saving.

The proposals must now be approved by the F1 Commission, and subsequently, the FIA World Motor Sport Council, which meets on September 30 in Paris.

Should they all go through, it is understood it could represent a cost-saving of between ¤20-25m (£14.5m-£18m).

The Strategy Group comprises Ferrari, Mercedes, McLaren, Red Bull, Williams and Force India, with each team holding one vote.

F1's governing body the FIA and commercial rights holder FOM hold six votes apiece.

It is understood Williams, Ferrari and Mercedes were against a ban on windtunnel testing, while McLaren, Red Bull and Force India voted in favour.

Regarding gearbox cost-savings, only McLaren and Force India were in favour, with the FIA and FOM's votes allowing the vote to be passed by majority.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 18 september 2015 @ 16:19:12 #179
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156200453
Nog minder testen... Ja dat gaat helpen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156200484
Heel leuk maar elke uitgespaarde euro wordt dan weer ergens anders aan uitgegeven.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156201672
Al die caps op ontwikkeling zorgen er ook alleen maar voor dat gaten nooit meer gedicht kunnen worden... Zit je dus voor altijd met zulke trieste kampioenschappen als dit jaar opgescheept, omdat teams na een regelwijziging in de roos schieten (of niet) en vervolgens 3 jaar lang de vruchten ervan plukken of compleet kansloos zijn...
Jack does it in real time...
pi_156202475
Zo'n cost cap op de motoren opent wel weer de weg voor een engine unfreeze waar Ferrari en Honda voor pleiten en Mercedes nu wel in mee lijkt te willen gaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156203458
Ze moeten de tests toelaten voor teams buiten de top 5 !

Bovendien lijkt het mij wel tof/sportief als de topteams, allen wel een simulator in huis, als zij hun sim beschikbaar stellen voor de mindere teams die er geen hebben.
pi_156205077
Olav_Mol twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 19:43:01 Laatste gerucht in Singapore:VW koopt RedBull. Volgend jaar em 2017 met Ferrari motoren en dan 2018 met eigen krachtbron reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156205139
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:47 schreef franklop het volgende:
Olav_Mol twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 19:43:01 Laatste gerucht in Singapore:VW koopt RedBull. Volgend jaar em 2017 met Ferrari motoren en dan 2018 met eigen krachtbron reageer retweet
Hm. Die zag ik niet aankomen.

Maar goed, eerst maar eens afwachten of dat ergens op gebaseerd is.
pi_156205324
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:47 schreef franklop het volgende:
Olav_Mol twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 19:43:01 Laatste gerucht in Singapore:VW koopt RedBull. Volgend jaar em 2017 met Ferrari motoren en dan 2018 met eigen krachtbron reageer retweet
Zelfde combinatie als in het WRC
pi_156205350
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:55 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Zelfde combinatie als in het WRC
En DTM.
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:59:01 #188
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156205445
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:47 schreef franklop het volgende:
Olav_Mol twitterde op vrijdag 18-09-2015 om 19:43:01 Laatste gerucht in Singapore:VW koopt RedBull. Volgend jaar em 2017 met Ferrari motoren en dan 2018 met eigen krachtbron reageer retweet
Gaat niet gebeuren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156205581
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.
Gerucht komt bij Eddie Jordan vandaan, die heeft het wel vaak bij het rechte eind.
pi_156205626
Ook Eddie Jordan weet het te melden (Als meldde hij kort geleden nog dat RBR zeker met Mercedes zou gaan rijden..)

quote:
"Volkswagen koopt Red Bull dat met Ferrari-motoren gaat rijden tot in 2018 de VW-motor klaar zal zijn. Red Bull blijft actief als sponsor van het team."

Aldus Eddie Jordan namens de BBC. De interesse van VW is geen geheim, welk merk het in de F1 zou willen inzetten nog altijd niet duidelijk.
https://www.facebook.com/(...)9878/?type=1&theater
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:05:35 #191
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156205640
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Die zag ik niet aankomen.
Kidding right? Dit is een enorm open deur...
quote:
Maar goed, eerst maar eens afwachten of dat ergens op gebaseerd is.
Eddie Jordan strooit dit gerucht blijkbaar rond. Toegegeven: de man heeft connecties, maar die praat zoveel poep gedurende het jaar of je nooit weet of je iets moet geloven van hem. Dat Hamilton/Mercedes verhaal enkele jaren terug was volgens mij niet meer dan een goeie gok die hij hard op zei destijds.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156205652
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.
Weet ik niet. F1 heeft echt wel behoefte aan een nieuwe fabrikant, en dan met name een motorenbouwer, dus ik kan me voorstellen dat ze een behoorlijk goeie aanbieding hebben gehad.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 september 2015 @ 20:15:03 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156205889
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.
Denk het wel. Piëch is weg bij VW en Winterkorn is zoals we weten wel fan van de Formule 1
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:21:08 #194
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_156206038
Ik hoop dat het waar is. *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_156206104
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Denk het wel. Piëch is weg bij VW en Winterkorn is zoals we weten wel fan van de Formule 1
Spreek je jezelf nu niet tegen?
Al hoop ik dat het wel waar is.
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel heel sterk. Daarvoor is de ruzie tussen Winterkorn en Piëch te kort geleden
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156206215
Hier gaat Ferrari toch nooit aan mee werken?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 september 2015 @ 20:28:15 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156206224
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Spreek je jezelf nu niet tegen?
Al hoop ik dat het wel waar is.

[..]

nee, ik spreek mezelf niet tegen, want het eerste bericht ging over dat VW voor het seizoen 2016 al met een F1-motor zou komen en dat is, zoals we weten, schier onmogelijk. Voor 2018 hebben ze nog alle tijd
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 september 2015 @ 20:28:45 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156206243
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier gaat Ferrari toch nooit aan mee werken?
Behalve als ze poen én Max kunnen krijgen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 september 2015 @ 20:31:52 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_156206337
Zou VW het team onder eigen naam gaan rijden of onder één van de andere merken?

quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Behalve als ze poen én Max kunnen krijgen
misschien dat ze ook nog één van de talenten mogen stallen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_156206409
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:31 schreef rubbereend het volgende:
Zou VW het team onder eigen naam gaan rijden of onder één van de andere merken?

[..]

misschien dat ze ook nog één van de talenten mogen stallen
Audi zou logisch zijn. Ook gezien de geschiedenis. Maar Lamborghini of Bugatti lijkt me het tofst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')