Vanuit de hoek van de kamer een korte sprint.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik verwacht nog een fysieke aanval van Schouten
Mooi voor in de OP.quote:
Heet zn vrouw zo?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Piet van Altena is echt zo'n vervelende bemoeial.
Very maisquote:
Ik vermoed dat hij er meer dan alleen mais onderhoudt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:54 schreef OProg het volgende:
Daarom is hij er niet, hij is mais aan het verbouwen.
precies, je gaat toch ook niet naar ik vertrek kijken als de familie zich heeft voorbereid en de taal spreektquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, genuanceerde deelnemers aan dit programma kunnen we missen als kiespijn.
Mais.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:56 schreef OProg het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt wat nou het issue was.
Zettie hem toch aan de zijkant van de doorgaande weg?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan mag hij alsnog zijn auto daar niet zetten
Blijkbaar heeft de gemeente meer zeggen dan de rechter in dit gevalquote:
Die heeft mais op zijn buik groeien nu.quote:
Moet 3 maanden zitten wegens bedreiging.quote:
Zul je zien dat Groeneveld zijn auto daar nog steeds neerzetquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Zettie hem toch aan de zijkant van de doorgaande weg?
Er is geen sanctie opgelegdquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:58 schreef gers het volgende:
Nu komt het zeker niet meer goed, zou dat een vervolg betekenen?
Dat zien we pas in 2016.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zul je zien dat Groeneveld zijn auto daar nog steeds neerzet
Ik weet niet of ze dat nog doen als Visser weg is.quote:
Dat zou een flopshow zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nog doen als Visser weg is.
Allemaal een brief sturen dat die moet blijven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nog doen als Visser weg is.
Die had de gemeente om voor hem zijn zaakje te bepleiten. Ik kreeg toch wel een 'eigen volk eerst'-gevoel bij de gemeente.quote:
Lijkt net alsof hij met z'n stok op de Google auto afrent.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:18 schreef Prowl het volgende:
https://goo.gl/maps/8tV5l
Kijk die ouwe snode plannen maken!
Al zei een van de buren wel zoiets als (weet het niet meer exact natuurlijk): dat men kerkganger is hoeft niet te zeggen dan men ook per se fatsoenlijk is. En dat klopt als een bus.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:22 schreef Deckard het volgende:
't Is anders wel bijzonder dat je je huis op gemeentegrond mag bouwen. Maar goed allemaal inteelt dat elkaar het handje boven het hoofd houdt.
compleet kansloze zaak. Groeneveld maakte geen schijn van kans. Wat een kansloze opstelling van de gemeente zeg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Die had de gemeente om voor hem zijn zaakje te bepleiten. Ik kreeg toch wel een 'eigen volk eerst'-gevoel bij de gemeente.
Sowiesoquote:Op woensdag 2 september 2015 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Al zei een van de buren wel zoiets als (weet het niet meer exact natuurlijk): dat men kerkganger is hoeft niet te zeggen dan men ook per se fatsoenlijk is. En dat klopt als een bus.
Tuurlijk maar vond het wel een goede opmerking, realistisch, niet zo van 'ja maar als je gelovig bent, ben je ook meteen een brave borst', de rest van de buren leek wat verbaasd/verontwaardigd dat zulke gelovige mensen elkaar zo 'naar het leven stonden'.quote:
Zij hebben 'achter de ellebogen' ontwikkeld.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk maar vond het wel een goede opmerking, realistisch, niet zo van 'ja maar als je gelovig bent, ben je ook meteen een brave borst', de rest van de buren leek wat verbaasd/verontwaardigd dat zulke gelovige mensen elkaar zo 'naar het leven stonden'.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:56 schreef OProg het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt wat nou het issue was.
Precies, want gelovigen staan alom bekend als vredelievend (yeah, right).quote:Op woensdag 2 september 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk maar vond het wel een goede opmerking, realistisch, niet zo van 'ja maar als je gelovig bent, ben je ook meteen een brave borst', de rest van de buren leek wat verbaasd/verontwaardigd dat zulke gelovige mensen elkaar zo 'naar het leven stonden'.
quote:Het hek van de dam
Meneer Jalving koopt een jaar geleden een enorme lap grond met een loods erop van meneer Robben en meneer Duursma. Alle ruimte om lekker aan zijn oldtimers te sleutelen.
Maar dan komt Jalving erachter dat het hek achter op zijn perceel niet op zijn grond staat. Wat heeft meneer Jalving nou eigenlijk gekocht? Meester Visser reist af naar Drenthe om het conflict op te lossen.
Ah, gevalletje kadasterboys en verjaring?quote:
En is die oprit nou eigendom of heeft hij daar recht van overpad op.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ging het nou om het parkeren naast zijn huis of over het gemeentepad rijden, langs die ouwe karren?
En die groeneveld heeft een eigen oprit naar z'n huis, die oprit met die bocht?
Mooizo, een dubbeltje op z'n kant is nog bezig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:18 schreef Tagliano het volgende:
22:20 zou het beginnen, maar nu is er nog lekker een of andere flopshow
Toch niet met Annemarie v. Gaal?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooizo, een dubbeltje op z'n kant is nog bezig.
Dat wijf van "Sloop de Crisis!" idd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch niet met Annemarie v. Gaal?
Annemarie van Gaalquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wijf van "Sloop de Crisis!" idd.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer onverstaanbare provinciaaltjes
Dat zijn nou eenmaal de problemen in de provinciequote:Op dinsdag 8 september 2015 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jezus dat gezeik weer over een postzegel grond in de provincie.
Geen kersen tochquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens
ik heb vandaag een vlaai gewonnen met dank aan Peter Pannekoek.
Wel joh, mooiste zaken gaan over de kleinste dingetjes vaakquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
Het gaat dus over 2 vierkante meter grond. Anticlimax.
Helaasquote:
Vlaaiquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens
ik heb vandaag een vlaai gewonnen met dank aan Peter Pannekoek.
welk plaatje?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt me mee dat dat ene plaatje nog niet is gepost.
Ik ook niet, desnoods verkopen voor 1 euro als er per se een prijs aan moet hangenquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:34 schreef zoem het volgende:
Hij wil het hebben, zij willen het geven, ik zie het probleem niet?
De ondertiteling is wel welkom jaquote:
Verstaanbare man heeft een perceel gekocht van twee onverstaanbaren dat niet de verwachte maat blijkt te hebben omdat er een hek niet juist bij een gedempte sloot staatquote:
Hoef je morgen ook geen dwdd te kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Joost Zwagerman pleegt zelfmoord.
maar hij eist niks!quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verstaanbare man heeft een perceel gekocht van twee onverstaanbaren dat niet de verwachte maat blijkt te hebben omdat er een hek niet juist bij een gedempte sloot staat
Dank u!quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verstaanbare man heeft een perceel gekocht van twee onverstaanbaren dat niet de verwachte maat blijkt te hebben omdat er een hek niet juist bij een gedempte sloot staat
Wie kijkt dat nogquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:41 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Hoef je morgen ook geen dwdd te kijken
Nee, maar als hij het verkoopt ontstaan er problemen aldus de eiserquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:42 schreef donald_dick het volgende:
maar serieus, 45 cm op zo;n stuk land. dat merk je toch niet eens
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:43 schreef Pascalus het volgende:
Het hek moet zo'n 40-45 centimeter terug.
Er zijn speciale databanken met muziek voor gebruik in tv-programma'squote:
Die blonde bij het raam?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Zit wel een aardig dametje achter de twee heren
Combinatie met Red mijn vakantie.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tijd voor SBS om er wat leuks van te maken
Daar tekenen ze voor idd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Kinderachtig weer, volgens mij is de uitspraak bindend ook
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Kinderachtig weer, volgens mij is de uitspraak bindend ook
ze kan praten zonder enige bewegingquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef zoem het volgende:
Huh dat ene beeld tussendoor van Jetske klopte niet.
Inderdaad, d'r mond stond stil.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ze kan praten zonder enige beweging
Het was geen bouwgrond hè. Ik denk dat in de Randstad een lapje landbouwgrond niet veel hoger ligt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:04 schreef svann het volgende:
Trouwens, grond voor 5 à 10 euro de vierkante meter...
Dat klinkt als weggeven voor een randstedeling.
die lapjes zijn helaas niet te vinden, en door de schaarste wordt de prijs automagisch een stukje hogerquote:Op woensdag 9 september 2015 07:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het was geen bouwgrond hè. Ik denk dat in de Randstad een lapje landbouwgrond niet veel hoger ligt.
Toch is de landbouwgrond in het zuiden duurder dan in de Randstad.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die lapjes zijn helaas niet te vinden, en door de schaarste wordt de prijs automagisch een stukje hoger
De helft van de grond bij ons huis heeft als bouwkavel te koop gestaan voor 69.000. Voordat wij het geheel kochten. Ging over 300 vierkante meter, zonder voorzieningen.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch is de landbouwgrond in het zuiden duurder dan in de Randstad.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |