Vanuit de hoek van de kamer een korte sprint.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik verwacht nog een fysieke aanval van Schouten
Mooi voor in de OP.quote:
Heet zn vrouw zo?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Piet van Altena is echt zo'n vervelende bemoeial.
Very maisquote:
Ik vermoed dat hij er meer dan alleen mais onderhoudt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:54 schreef OProg het volgende:
Daarom is hij er niet, hij is mais aan het verbouwen.
precies, je gaat toch ook niet naar ik vertrek kijken als de familie zich heeft voorbereid en de taal spreektquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, genuanceerde deelnemers aan dit programma kunnen we missen als kiespijn.
Mais.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:56 schreef OProg het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt wat nou het issue was.
Zettie hem toch aan de zijkant van de doorgaande weg?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan mag hij alsnog zijn auto daar niet zetten
Blijkbaar heeft de gemeente meer zeggen dan de rechter in dit gevalquote:
Die heeft mais op zijn buik groeien nu.quote:
Moet 3 maanden zitten wegens bedreiging.quote:
Zul je zien dat Groeneveld zijn auto daar nog steeds neerzetquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Zettie hem toch aan de zijkant van de doorgaande weg?
Er is geen sanctie opgelegdquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:58 schreef gers het volgende:
Nu komt het zeker niet meer goed, zou dat een vervolg betekenen?
Dat zien we pas in 2016.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zul je zien dat Groeneveld zijn auto daar nog steeds neerzet
Ik weet niet of ze dat nog doen als Visser weg is.quote:
Dat zou een flopshow zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nog doen als Visser weg is.
Allemaal een brief sturen dat die moet blijven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nog doen als Visser weg is.
Die had de gemeente om voor hem zijn zaakje te bepleiten. Ik kreeg toch wel een 'eigen volk eerst'-gevoel bij de gemeente.quote:
Lijkt net alsof hij met z'n stok op de Google auto afrent.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:18 schreef Prowl het volgende:
https://goo.gl/maps/8tV5l
Kijk die ouwe snode plannen maken!
Al zei een van de buren wel zoiets als (weet het niet meer exact natuurlijk): dat men kerkganger is hoeft niet te zeggen dan men ook per se fatsoenlijk is. En dat klopt als een bus.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:22 schreef Deckard het volgende:
't Is anders wel bijzonder dat je je huis op gemeentegrond mag bouwen. Maar goed allemaal inteelt dat elkaar het handje boven het hoofd houdt.
compleet kansloze zaak. Groeneveld maakte geen schijn van kans. Wat een kansloze opstelling van de gemeente zeg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Die had de gemeente om voor hem zijn zaakje te bepleiten. Ik kreeg toch wel een 'eigen volk eerst'-gevoel bij de gemeente.
Sowiesoquote:Op woensdag 2 september 2015 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Al zei een van de buren wel zoiets als (weet het niet meer exact natuurlijk): dat men kerkganger is hoeft niet te zeggen dan men ook per se fatsoenlijk is. En dat klopt als een bus.
Tuurlijk maar vond het wel een goede opmerking, realistisch, niet zo van 'ja maar als je gelovig bent, ben je ook meteen een brave borst', de rest van de buren leek wat verbaasd/verontwaardigd dat zulke gelovige mensen elkaar zo 'naar het leven stonden'.quote:
Zij hebben 'achter de ellebogen' ontwikkeld.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk maar vond het wel een goede opmerking, realistisch, niet zo van 'ja maar als je gelovig bent, ben je ook meteen een brave borst', de rest van de buren leek wat verbaasd/verontwaardigd dat zulke gelovige mensen elkaar zo 'naar het leven stonden'.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:56 schreef OProg het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt wat nou het issue was.
Precies, want gelovigen staan alom bekend als vredelievend (yeah, right).quote:Op woensdag 2 september 2015 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk maar vond het wel een goede opmerking, realistisch, niet zo van 'ja maar als je gelovig bent, ben je ook meteen een brave borst', de rest van de buren leek wat verbaasd/verontwaardigd dat zulke gelovige mensen elkaar zo 'naar het leven stonden'.
quote:Het hek van de dam
Meneer Jalving koopt een jaar geleden een enorme lap grond met een loods erop van meneer Robben en meneer Duursma. Alle ruimte om lekker aan zijn oldtimers te sleutelen.
Maar dan komt Jalving erachter dat het hek achter op zijn perceel niet op zijn grond staat. Wat heeft meneer Jalving nou eigenlijk gekocht? Meester Visser reist af naar Drenthe om het conflict op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |