Er zijn speciale databanken met muziek voor gebruik in tv-programma'squote:
Die blonde bij het raam?quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Zit wel een aardig dametje achter de twee heren
Combinatie met Red mijn vakantie.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tijd voor SBS om er wat leuks van te maken
Daar tekenen ze voor idd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Kinderachtig weer, volgens mij is de uitspraak bindend ook
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef Tagliano het volgende:
Kinderachtig weer, volgens mij is de uitspraak bindend ook
ze kan praten zonder enige bewegingquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:56 schreef zoem het volgende:
Huh dat ene beeld tussendoor van Jetske klopte niet.
Inderdaad, d'r mond stond stil.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ze kan praten zonder enige beweging
Het was geen bouwgrond hè. Ik denk dat in de Randstad een lapje landbouwgrond niet veel hoger ligt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:04 schreef svann het volgende:
Trouwens, grond voor 5 à 10 euro de vierkante meter...
Dat klinkt als weggeven voor een randstedeling.
die lapjes zijn helaas niet te vinden, en door de schaarste wordt de prijs automagisch een stukje hogerquote:Op woensdag 9 september 2015 07:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het was geen bouwgrond hè. Ik denk dat in de Randstad een lapje landbouwgrond niet veel hoger ligt.
Toch is de landbouwgrond in het zuiden duurder dan in de Randstad.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
die lapjes zijn helaas niet te vinden, en door de schaarste wordt de prijs automagisch een stukje hoger
De helft van de grond bij ons huis heeft als bouwkavel te koop gestaan voor 69.000. Voordat wij het geheel kochten. Ging over 300 vierkante meter, zonder voorzieningen.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch is de landbouwgrond in het zuiden duurder dan in de Randstad.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |