quote:Sybrand Buma wil grondtroepen inzetten om vluchtelingenstroom te stoppen
De inzet van Nederlandse grondtroepen is een reële mogelijkheid om de aanhoudende stroom vluchtelingen te stoppen. Dat stelt Sybrand Buma. De CDA-leider vindt dat er zogenaamde ‘safe havens’ gecreëerd moeten worden in de regio Syrië, Irak en Libië. Lulkoek van de bovenste plank, zegt de SP. De partij noemt het plan “complete luchtfietserij”. In Pauw verdedigt Buma zijn plan en vertelt hij wat de Nederlandse bijdrage moet zijn.
quote:Film 'Prins' genomineerd voor 8 Gouden Kalveren
Regisseur Sam de Jong plukte vorig jaar Ayoub Elasri van de straat in Amsterdam-Noord en gaf hem de hoofdrol in zijn indrukwekkende film ‘Prins’. Prins beschrijft het leven van een puber in de Amsterdamse ghetto. De film ging in premiere op het Internationaal Filmfestival van Berlijn, en draait nu in de Verenigde Staten. Overal kreeg de film goede recensies. Vanavond zijn regisseur Sam de Jong en verschillende leden van de cast, onder wie hoofdrolspelers Sigrid ten Napel en Ayoub Elasri te gast.
quote:Thomas van Linge volgt IS op de voet
Thomas van Linge weet precies waar IS op dit moment actief is. Die informatie verwerkt hij op kaarten, die zelfs door IS-strijders in de gaten worden gehouden. De 19-jarige Amsterdammer heeft een contract met de BBC en levert de omroep met regelmaat zijn werk. In Pauw vertelt hij vanavond hoe hij de informatie verzamelt waarop hij zijn werk baseert en hoe zijn kaarten wereldberoemd werden.
quote:GeenStijl wil referendum over toetreding Oekraïne tot EU
De actie GeenPeil van Geenstijl is een steeds groter wordend succes. De website wil dat er een raadgevend referendum komt over de vraag of Oekraïne mag worden toegelaten tot de EU. GeenStijl vindt dat de EU veel democratischer moet zijn en pleit er voor dat de inwoners mogen bepalen of nieuwe landen toetreden. Pauw vraagt boegbeeld Jan Roos waarom we de petitie moeten tekenen.
quote:Tussen Kunst & Kitsch ontdekt een vroege Appel
Een bijzondere ontdekking in het programma Tussen Kunst & Kitsch. Tijdens de opnames van het nieuwe seizoen is een kunstwerk van Karel Appel ontdekt. Volgens taxateurs komt het reliëf uit de periode rond 1948, toen Appel straatarm was. Het gaat om een voegwerk van de Cobra-kunstenaar. Presentator Frits Sissing vertelt hoe de ontdekking is gedaan.
Trap nog een open deur openquote:
Nu is Pauw perfectquote:
quote:
En aan het eind moet hij een van zijn vrouwelijke gasten op tafel uit elkaar trekken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Meh... dat kan niet. Sportonderwerpen en showbizz moet ie dan ook nog ff lozen.
Je zou denkenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Heeft Buma nou een bloksnor onder zijn neus?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:05 schreef Zelfscanner het volgende:
Handgranaat naar die menigte gooien. Opgelost.
Dat is de slagschaduw van zijn enorme neus.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ja. Een bloksnor met de naam schaduw.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
14/18k.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoeveel zou het waard zijn? 40/45k?
Ziet er niet uit, dus zal wel.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
paar miljoen eerder denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou nog geen 20 euro voor dat schilderij over hebben.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
paar miljoen eerder denk ik
Oh wacht, dit was een grap
Het was een serieuze vraag. De suggestie iets minder.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
paar miljoen eerder denk ik
Oh wacht, dit was een grap
Ik wel. Om het vervolgens voor grof geld door te verkopen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou nog geen 20 euro voor dat schilderij over hebben.
Denk wel een miljoen eigenlijk minimaal...quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. De suggestie iets minder.
Zou het echt zoveel waard zijn?
Karel Ankerbek.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Karel Appel klinkt eigenlijk wel als iemand uit de gouden eeuw. Wie heet er tegenwoordig nou Karel Appel?
En terechtquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:13 schreef alors het volgende:
Tennispubliek is overigens ook wel veranderd. Als je nu je racket stukslaat heb je het publiek zo tegen je.
Enige verschil is dat John McEnroe 7 grand slams won.quote:
Prima kerel volgens mij.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Je zult in Oostenrijk op vakantie zijn en dan ineens Buma als buurman krijgen.
Lekker racenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Die in dat skeletwielerpak.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:14 schreef marcodej het volgende:
Er zijn zoveel excentrieke foto's van Cipollini. Welke zal ik nemen Mani?
Het lijkt me een ontzettend vriendelijke man.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Kitzbuhel. #neverforgetquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Enige verschil is dat John McEnroe 7 grand slams won.
Dat krijg je ervan als je naar Oostenrijk gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, hij heeft wel Nijntje bedacht.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Is hij ook de oprichter van Buma Stemra?
Typisch VARA.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Door de schaduw van z'n neus lijkt het net een hitlersnor
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het is wachten tot Jan Roos zich ermee gaat bemoeienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
*elke politieke partijquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Buma heeft dan wél weer een realistisch standpunt over de asielzoekers.
Maar ja... we weten ook wat er gebeurt als het CDA regeert. Dan draait dat standpunt zo weer om naar: gooi de poorten maar open.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is wachten tot Jan Roos zich ermee gaat bemoeienIs dat zijn broodmes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Hitler zou wel wat daadkrachtiger zijn omtrent asielzoekers dan deze sociaal-christen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Met zo'n gok was hij in die kringen nooit toegelaten.quote:
Ook een prima keuze natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik heb toch voor Mario in het Romeinse gewaad gekozen Mani.
Ha, ben jij mod?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over Us Abe
Hij maakt wel goeie kaarten hoor. Maar de media pakken het wat laat opquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat is dit voor'n kneusje?
CNN kijken....
daaromquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Een beetje inkleuren, niemand kan controleren of het klopt.
Als CNN jouw kaarten als bron gebruikt, ben je geen kneusje. Dan lever je als jong Nederlands studentje gewoon een erg knappe prestatie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat is dit voor'n kneusje?
CNN kijken....
Daarom, oef een bommetje op liveleak van assad, nou dat wordt groen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als CNN jouw kaarten als bron gebruikt, ben je geen kneusje. Dan lever je als jong Nederlands studentje gewoon een erg knappe prestatie.
hij is jellyquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als CNN jouw kaarten als bron gebruikt, ben je geen kneusje. Dan lever je als jong Nederlands studentje gewoon een erg knappe prestatie.
Hij gebruikt een groot aantal bronnen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Want CNN heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit twijfelen aan CNN.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooie kaarten, maar wel erg onbetrouwbaar natuurlijk
Gewoon op basis van een hele berg bronnen en kaarten. Maar hoe het daadwerkelijk is kan je nooit zeker wetenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooie kaarten, maar wel erg onbetrouwbaar natuurlijk
Dat zeg ik niet. Maar we kunnen wel vaststellen dat CNN een internationale nieuwszender is. En die zender gebruikt de kaarten van dit joch als bron. Dat doet die jongen dan gewoon erg goed.quote:
Nou ja ze heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beter dan Fox news
[ afbeelding ]
Maar dat zegt dus geen drol. Want CNN's kaarten zijn vrijwel altijd een grote faal.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar we kunnen wel vaststellen dat CNN een internationale nieuwszender is. En die zender gebruikt de kaarten van dit joch als bron. Dat doet die jongen dan gewoon erg goed.
Idd, gewoon een beetje gras is groen en het lucht is blauw nieuws.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.
In Noord-Korea heerst een dictatuur en daar komen geen Syrische vluchtelingen ergo we moeten van Nederland een dictatuur makenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.
Mevrouw Bachmann maakt politieke satire overbodig.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beter dan Fox news
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beter dan Fox news
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw vraagt door.![]()
Wat een verschil met Jinek.
Pauw dramt door. Want het is logisch dat Buma nog geen pasklare antwoorden kan geven in dit stadium. Een eventuele legermacht moet door de EU / NAVO / VS en andere partijen worden ingezet en zoiets gaat in onderling overleg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw vraagt door.![]()
Pauw bijt en laat niet los.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw vraagt door.![]()
Assad is de minst slechte oplossing.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie gaan we aan de macht helpen in Syrië dan?
Bedankt dat je even laat weten hoeveel verstandige dingen ik denk en zeg, Rolandquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pauw bijt en laat niet los.
Sked is het met mij eens.
Buma.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie gaan we aan de macht helpen in Syrië dan?
Geen probleemquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt dat je even laat weten hoeveel verstandige dingen ik denk en zeg, Roland
Maar het is onze morele plicht om ze op te nemen, en Schengen. En daarmee basta!quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Er moet gewoon iets veranderen aan de bestaande situatie, namelijk dat mensen massaal naar Europa komen. Als je daar geen "safe havens" kunt maken en als je beseft dat de opvangcapaciteit in de de EU eindig is, zul je dus moeten ingrijpen.
Pauw stemt VVD om zijn inkomen te beschermenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Pauw stemt op het CDA.
Voor ons misschien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Assad is de minst slechte oplossing.
Bij Assad wist je tenminste waar je aan toe was, geen kritiek hebben en je kan vrolijk als pater leven met christenen en islamieten die wat zwakzinnig zijn.quote:
Zoveel aandacht is er helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100.000 nog maar. Echt weinig hoor met al die aandacht die ze zoeken
Ik zou bijna opteren voor nieuwe kernproeven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Assad is de minst slechte oplossing.
Nog 200.000quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100.000 nog maar. Echt weinig hoor met al die aandacht die ze zoeken
Ik word er mee doodgegooid op facebook door groepen met tienduizenden leden. Ik had echt wel verwacht dat die 300k wel bereikt zou zijn, ook gezien je met een paar muisklikken hebt 'getekend'quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoveel aandacht is er helemaal niet.
Teken.geenpeil.nlquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Als het meer dan 1 min in beslag neemt dan teken ik niet.
Ik word er helemaal niet mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word er mee doodgegooid op facebook door groepen met tienduizenden leden. Ik had echt wel verwacht dat die 300k wel bereikt zou zijn, ook gezien je met een paar muisklikken hebt 'getekend'
Gelukkig herken ik je sarcasme inmiddels...quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar het is onze morele plicht om ze op te nemen, en Schengen. En daarmee basta!
okquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik word er helemaal niet mee doodgegooid.
Hij bleekt z'n anus ook heb ik van horen zeggen.quote:
Jaja, van horen zeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij bleekt z'n anus ook heb ik van horen zeggen.
KingRoland heeft dit inderdaad bevestigd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij bleekt z'n anus ook heb ik van horen zeggen.
okquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Vrouwen in Syrie tijdens Assad:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
KingRoland heeft dit inderdaad bevestigd.
Er zitten anders hele gele wijven onder die zwarte spookpakjes.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Voor wie uitsluitend de ouderen tellen...quote:
Dus Assad is goedquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Minder slecht dan het huidige puinzootje.quote:
Graag zulke leugens over mij in het vervolg niet meer brengen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
KingRoland heeft dit inderdaad bevestigd.
Hetzelfde als met Libie toen. Ghadaffi was natuurlijk niet goed, maar beter dan wat er nu is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij is niet zo slecht als de westerse propaganda wil doen geloven.
quote:One group that has suffered immensely from NATO’s bombing campaign is the nation’s women. Unlike many other Arab nations, women in Gaddafi’s Libya had the right to education, hold jobs, divorce, hold property and have an income. The United Nations Human Rights Council praised Gaddafi for his promotion of women’s rights.
When the colonel seized power in 1969, few women went to university. Today, more than half of Libya’s university students are women. One of the first laws Gaddafi passed in 1970 was an equal pay for equal work law.
Nowadays, the new “democratic” Libyan regime is clamping down on women’s rights. The new ruling tribes are tied to traditions that are strongly patriarchal. Also, the chaotic nature of post-intervention Libyan politics has allowed free reign to extremist Islamic forces that see gender equality as a Western perversion.
Teleurgesteld in de maatschappij vooral.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Lil Kleine heeft wel 15 miljoen kliks op zijn nummer, zijn jullie jaloers?
En Ghadaffi kon de lekkerste studentes natuurlijk ontvoeren voor zijn horrorkelders.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Libie toen. Ghadaffi was natuurlijk niet goed, maar beter dan wat er nu is.
[..]
Zijn geslachtsverandering moet nog worden afgerondquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is dit en waarom klinkt -ie als een 14-jarige?
Dick Maas niet kennenquote:
Hij gaat iemand killen zoquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:44 schreef Fylax het volgende:
Kijk hoe boos hij kijkt.
Word er bang van.
Misschien kom je hem binnenkort tegen in Nijmegen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:44 schreef Fylax het volgende:
Kijk hoe boos hij kijkt.
Word er bang van.
Hoezoquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kom je hem binnenkort tegen in Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |