Idd, gewoon een beetje gras is groen en het lucht is blauw nieuws.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.
In Noord-Korea heerst een dictatuur en daar komen geen Syrische vluchtelingen ergo we moeten van Nederland een dictatuur makenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.
Mevrouw Bachmann maakt politieke satire overbodig.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beter dan Fox news
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beter dan Fox news
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw vraagt door.![]()
Wat een verschil met Jinek.
Pauw dramt door. Want het is logisch dat Buma nog geen pasklare antwoorden kan geven in dit stadium. Een eventuele legermacht moet door de EU / NAVO / VS en andere partijen worden ingezet en zoiets gaat in onderling overleg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw vraagt door.![]()
Pauw bijt en laat niet los.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw vraagt door.![]()
Assad is de minst slechte oplossing.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie gaan we aan de macht helpen in Syrië dan?
Bedankt dat je even laat weten hoeveel verstandige dingen ik denk en zeg, Rolandquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pauw bijt en laat niet los.
Sked is het met mij eens.
Buma.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie gaan we aan de macht helpen in Syrië dan?
Geen probleemquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt dat je even laat weten hoeveel verstandige dingen ik denk en zeg, Roland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |