Idd, gewoon een beetje gras is groen en het lucht is blauw nieuws.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.

In Noord-Korea heerst een dictatuur en daar komen geen Syrische vluchtelingen ergo we moeten van Nederland een dictatuur makenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.

Mevrouw Bachmann maakt politieke satire overbodig.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beter dan Fox news
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beter dan Fox news
[ afbeelding ]

Dit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw vraagt door.![]()
Wat een verschil met Jinek.

Pauw dramt door. Want het is logisch dat Buma nog geen pasklare antwoorden kan geven in dit stadium. Een eventuele legermacht moet door de EU / NAVO / VS en andere partijen worden ingezet en zoiets gaat in onderling overleg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw vraagt door.![]()

Pauw bijt en laat niet los.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Pauw vraagt door.![]()

Assad is de minst slechte oplossing.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie gaan we aan de macht helpen in Syrië dan?

Bedankt dat je even laat weten hoeveel verstandige dingen ik denk en zeg, Rolandquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pauw bijt en laat niet los.
Sked is het met mij eens.

Buma.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie gaan we aan de macht helpen in Syrië dan?

Geen probleemquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt dat je even laat weten hoeveel verstandige dingen ik denk en zeg, Roland

Maar het is onze morele plicht om ze op te nemen, en Schengen. En daarmee basta!quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Er moet gewoon iets veranderen aan de bestaande situatie, namelijk dat mensen massaal naar Europa komen. Als je daar geen "safe havens" kunt maken en als je beseft dat de opvangcapaciteit in de de EU eindig is, zul je dus moeten ingrijpen.

Pauw stemt VVD om zijn inkomen te beschermenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Pauw stemt op het CDA.

Voor ons misschien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Assad is de minst slechte oplossing.

Bij Assad wist je tenminste waar je aan toe was, geen kritiek hebben en je kan vrolijk als pater leven met christenen en islamieten die wat zwakzinnig zijn.quote:

Zoveel aandacht is er helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100.000 nog maar. Echt weinig hoor met al die aandacht die ze zoeken

Ik zou bijna opteren voor nieuwe kernproeven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Assad is de minst slechte oplossing.

Nog 200.000quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100.000 nog maar. Echt weinig hoor met al die aandacht die ze zoeken

Ik word er mee doodgegooid op facebook door groepen met tienduizenden leden. Ik had echt wel verwacht dat die 300k wel bereikt zou zijn, ook gezien je met een paar muisklikken hebt 'getekend'quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoveel aandacht is er helemaal niet.

Teken.geenpeil.nlquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Als het meer dan 1 min in beslag neemt dan teken ik niet.

Ik word er helemaal niet mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word er mee doodgegooid op facebook door groepen met tienduizenden leden. Ik had echt wel verwacht dat die 300k wel bereikt zou zijn, ook gezien je met een paar muisklikken hebt 'getekend'

Gelukkig herken ik je sarcasme inmiddels...quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar het is onze morele plicht om ze op te nemen, en Schengen. En daarmee basta!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |