Maar het is onze morele plicht om ze op te nemen, en Schengen. En daarmee basta!quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Er moet gewoon iets veranderen aan de bestaande situatie, namelijk dat mensen massaal naar Europa komen. Als je daar geen "safe havens" kunt maken en als je beseft dat de opvangcapaciteit in de de EU eindig is, zul je dus moeten ingrijpen.
Pauw stemt VVD om zijn inkomen te beschermenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Pauw stemt op het CDA.
Voor ons misschien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Assad is de minst slechte oplossing.
Bij Assad wist je tenminste waar je aan toe was, geen kritiek hebben en je kan vrolijk als pater leven met christenen en islamieten die wat zwakzinnig zijn.quote:
Zoveel aandacht is er helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100.000 nog maar. Echt weinig hoor met al die aandacht die ze zoeken
Ik zou bijna opteren voor nieuwe kernproeven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Assad is de minst slechte oplossing.
Nog 200.000quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100.000 nog maar. Echt weinig hoor met al die aandacht die ze zoeken
Ik word er mee doodgegooid op facebook door groepen met tienduizenden leden. Ik had echt wel verwacht dat die 300k wel bereikt zou zijn, ook gezien je met een paar muisklikken hebt 'getekend'quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoveel aandacht is er helemaal niet.
Teken.geenpeil.nlquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Als het meer dan 1 min in beslag neemt dan teken ik niet.
Ik word er helemaal niet mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word er mee doodgegooid op facebook door groepen met tienduizenden leden. Ik had echt wel verwacht dat die 300k wel bereikt zou zijn, ook gezien je met een paar muisklikken hebt 'getekend'
Gelukkig herken ik je sarcasme inmiddels...quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar het is onze morele plicht om ze op te nemen, en Schengen. En daarmee basta!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |