Zoveel aandacht is er helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100.000 nog maar. Echt weinig hoor met al die aandacht die ze zoeken
Ik zou bijna opteren voor nieuwe kernproeven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Assad is de minst slechte oplossing.
Nog 200.000quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100.000 nog maar. Echt weinig hoor met al die aandacht die ze zoeken
Ik word er mee doodgegooid op facebook door groepen met tienduizenden leden. Ik had echt wel verwacht dat die 300k wel bereikt zou zijn, ook gezien je met een paar muisklikken hebt 'getekend'quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoveel aandacht is er helemaal niet.
Teken.geenpeil.nlquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Als het meer dan 1 min in beslag neemt dan teken ik niet.
Ik word er helemaal niet mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word er mee doodgegooid op facebook door groepen met tienduizenden leden. Ik had echt wel verwacht dat die 300k wel bereikt zou zijn, ook gezien je met een paar muisklikken hebt 'getekend'
Gelukkig herken ik je sarcasme inmiddels...quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar het is onze morele plicht om ze op te nemen, en Schengen. En daarmee basta!
okquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik word er helemaal niet mee doodgegooid.
Hij bleekt z'n anus ook heb ik van horen zeggen.quote:
Jaja, van horen zeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij bleekt z'n anus ook heb ik van horen zeggen.
KingRoland heeft dit inderdaad bevestigd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij bleekt z'n anus ook heb ik van horen zeggen.
okquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Vrouwen in Syrie tijdens Assad:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
KingRoland heeft dit inderdaad bevestigd.
Er zitten anders hele gele wijven onder die zwarte spookpakjes.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Voor wie uitsluitend de ouderen tellen...quote:
Dus Assad is goedquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |