quote:
Zou jij het er op kunnen plint?quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dion Graus had het pak eerder.
Neen.quote:
quote:
Dan verdien je het wel om president te wordenquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Probeer die vrouw maar eens klaar te krijgen!
Dan ben je een eckte eckte!
Ronald Reagan was een acteur.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Amerika. Waar een hond burgemeester kan worden, een Oostenrijkse acteur gouverneur en een rapper president
OMGquote:
Rutte is docent maatschappijleerquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OMGSchoenmaker blijf bij je leest
Daar zie ik nog enige overeenkomst. En Rutte was vast jarenlang politiek actief voor dat hij MP werd. Dat kan ik van Kayne West nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Rutte is docent maatschappijleer
Kanyequote:Op dinsdag 1 september 2015 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zie ik nog enige overeenkomst. En Rutte was vast jarenlang politiek actief voor dat hij MP werd. Dat kan ik van Kayne West nog niet zeggen.
Dat Kanye West niet zeggen zeggen xDquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zie ik nog enige overeenkomst. En Rutte was vast jarenlang politiek actief voor dat hij MP werd. Dat kan ik van Kayne West nog niet zeggen.
hue hue huequote:Op dinsdag 1 september 2015 16:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat Kanye West niet zeggen zeggen xD
/Pino
als Arnie president had kunnen worden had het me niet verbaasd dat hem dat ook nog gelukt zou zijn...quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Amerika. Waar een hond burgemeester kan worden, een Oostenrijkse acteur gouverneur en een rapper president
Hallo wolfjenquote:
Mag niet... Immigranten mogen geen president wordenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als Arnie president had kunnen worden had het me niet verbaasd dat hem dat ook nog gelukt zou zijn...
Lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag niet... Immigranten mogen geen president worden
Niet m'n sterkste punt weet ikquote:
is niet erg hoor. jij kunt vast andere dingen weer heel goedquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet m'n sterkste punt weet ik
als een roosquote:
Ik kan mij niet heugen dat het hier heeft geregend.quote:Op woensdag 2 september 2015 07:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als een roos
Heerlijk die regen die tegen het raam aan tikt
Word ik helemaal zen van
het droogt nu weer op maar toen ik vannacht, laten we zeggen half 5, effe moest pissen was het aan het plenzen hier in delftquote:Op woensdag 2 september 2015 07:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kan mij niet heugen dat het hier heeft geregend.
Akkoord. Ik moet straks richting Rotterdam, dus wie weet waar ik nog in terecht gaat komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 07:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het droogt nu weer op maar toen ik vannacht, laten we zeggen half 5, effe moest pissen was het aan het plenzen hier in delft
whoa!quote:Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Akkoord. Ik moet straks richting Rotterdam, dus wie weet waar ik nog in terecht gaat komen.
Ik heb trouwen gisteravond voor het eerst The Avengers gezien.
Tja, het is natuurlijk een heel spektakel. Heel leuk allemaal. Maar ik werd heel verdrietig van al die schijtlollige grapjes. Tevens zit er zo weinig diepgang in, dat er eigenlijk alleen maar actie overblijft. Dus tja. Een krappe 7.3 voor mij.quote:
Ja maar humor hoort bij Marvel dit datquote:Op woensdag 2 september 2015 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk een heel spektakel. Heel leuk allemaal. Maar ik werd heel verdrietig van al die schijtlollige grapjes. Tevens zit er zo weinig diepgang in, dat er eigenlijk alleen maar actie overblijft. Dus tja. Een krappe 7.3 voor mij.
quote:
Wat kom je doen in de beste stad van Nederland?quote:Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Akkoord. Ik moet straks richting Rotterdam, dus wie weet waar ik nog in terecht gaat komen.
Ik heb trouwen gisteravond voor het eerst The Avengers gezien.
Hij gaat naar Rotterdam hoor, niet Den Haagquote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat kom je doen in de beste stad van Nederland?
quote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij gaat naar Rotterdam hoor, niet Den Haag
quote:
rotterdam > den haagquote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij gaat naar Rotterdam hoor, niet Den Haag
quote:
quote:
quote:
Daar ben ik het wel mee eens uiteraard.quote:
Project bekijken.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat kom je doen in de beste stad van Nederland?
Jaren 80 muziekquote:Op woensdag 2 september 2015 10:50 schreef Bronson het volgende:
Dit is toch wel het meest kutte wat de jaren 80 ooit heeft voortgebracht.![]()
![]()
Die kleuter melodie en dat idiote tweestemmige gezang.![]()
![]()
Oh ik vind jaren 80 muziek prima te doen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaren 80 muziek
Dit is toch geniaal? Popmuziek op zijn best
Eensquote:Op woensdag 2 september 2015 10:50 schreef Bronson het volgende:
Dit is toch wel het meest kutte wat de jaren 80 ooit heeft voortgebracht.![]()
![]()
Die kleuter melodie en dat idiote tweestemmige gezang.![]()
![]()
Nee, doe mij maar jaren 50 t/m midden jaren 70 en 1995-2005quote:Op woensdag 2 september 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaren 80 muziek
Dit is toch geniaal? Popmuziek op zijn best
Dat kan beter.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
Joss Stone voor Roel
[ afbeelding ]
Correct. Maar het is dan ook een videostill.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet zo'n beste foto
Liever dit dan
[ afbeelding ]
Hoi,quote:Op woensdag 2 september 2015 11:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Correct. Maar het is dan ook een videostill.
Deze blijft wel ultiem:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een dag in de week vrij op advies van z'n dokter.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is Timur na twee dagen alweer overspannen?
Breekt de week wel lekker doormidden.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een dag in de week vrij op advies van z'n dokter.
lekker slappe patat krijg je dan.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben een frietautomaat ontwikkelt die in 2 min friet maakt. http://resource.wageninge(...)ve-frietautomaat.htm
quote:Op woensdag 2 september 2015 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lekker slappe patat krijg je dan.
Inderdaad, patat.
Staand kan je schijten, maar 't gaat beter als je zitquote:
patatquote:Op woensdag 2 september 2015 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Een frietautomaat dat zou menig FOK!ker toch moeten aanspreken? Geen contact met mensen enzo
Ik zie idd altijd rijen FOK!kers bij de zelfscankassa's van de AH en de Hoogvlietquote:Op woensdag 2 september 2015 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Een frietautomaat dat zou menig FOK!ker toch moeten aanspreken? Geen contact met mensen enzo
Jaquote:Op woensdag 2 september 2015 13:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staand kan je schijten, maar 't gaat beter als je zit
Dibs.quote:
Ik zie geen kutquote:
Wees blij.quote:
Jong. Ik heb dibs.quote:
Wel.quote:
Even gereageerd.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben een frietautomaat ontwikkelt die in 2 min friet maakt. http://resource.wageninge(...)ve-frietautomaat.htm
goed puntquote:
Duurt even kwam ik achterquote:Op woensdag 2 september 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goed punt
Ik probeer ook te reageren maar mijn repliek verschijnt niet
* ieniminimuis doet grinniken.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:21 schreef Pandaplint het volgende:
Twee oenen lopen over straat:
[ afbeelding ]
Wageningen kan onze snelheid niet bijbenen. Achtergebleven gebied.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis doet grinniken.
Ligt aan de site. Doet al jaren zo. Ik denk dat de comment snel door een zoekmachine gaat voor bepaalde woorden.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wageningen kan onze snelheid niet bijbenen. Achtergebleven gebied.
Dat vraagt om een test.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt aan de site. Doet al jaren zo. Ik denk dat de comment snel door een zoekmachine gaat voor bepaalde woorden.
moet ook moeilijk zijn voor zo'n liefhebber als Ekdom, al die tijd niet op de radio zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, moest lachen om de hashtagtwitter:jurrebosman twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 22:01:10#ishetal5oktober [ afbeelding ] reageer retweet
kaartje voor CHVRCHESquote:
Ik geloof dat ik jaloe-zie als in de spiegel kijkquote:
Die zit vast dagelijks te freaken in z'n platenkelder.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ook moeilijk zijn voor zo'n liefhebber als Ekdom, al die tijd niet op de radio zijn
KVVRTJE.quote:
Ugh, dubbele spatie.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:37 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat vraagt om een test.
Dat ziet alleen het oog van een graphic designerquote:
ben jij vrijwilliger?quote:Op donderdag 3 september 2015 07:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Moet je je maar even laten smeren he?
<3quote:Op donderdag 3 september 2015 07:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor jou maak ik graag een uitzondering.
Interview met ALS patient en z'n vrouw. Een ex collega van Rabbering.quote:
http://www.3fm.nl/50jaarquote:3FM bestaat in oktober 2015 50 jaar! En dat gaan we vieren we door voor Pampus te liggen. Of óp Pampus eigenlijk.
inb4 Kensinton.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/50jaar
[ afbeelding ]
*bergt glazen bol weer op*quote:
Al die nummers van 'm lijken op elkaar.quote:
Ik zat in de auto (ging van een klant naar kantoor) en moet zeggen dat ik het best lekker vond.quote:
Tuurlijk, slecht is het ook weer niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat in de auto (ging van een klant naar kantoor) en moet zeggen dat ik het best lekker vond.
Ik heb niks met z'n zaadstem, maar het klinkt wel verdomd lekker, dat gitaartje enzo... en best wel een goeie tekst
Pandaplint ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:53 schreef Bronson het volgende:
Zeg wolfrolf. Steven Spielberg is het met mij eens.
Steven Spielberg: Superheldenfilm ooit niet meer populair
Sowieso een vriend(in) hebbenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man wat een zeikplaat blijft dit toch. Je zou maar zo'n vriendin hebben
Maar lekker is ze wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man wat een zeikplaat blijft dit toch. Je zou maar zo'n vriendin hebben
wat weet die er nou van.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:53 schreef Bronson het volgende:
Zeg wolfrolf. Steven Spielberg is het met mij eens.
Steven Spielberg: Superheldenfilm ooit niet meer populair
Ik versta altijd focus ipv blow a kiss.quote:
Ik zie hem alleen zeggen dat de superhero hype over zal gaan.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Echt zo'n nobody denk. Maar hé, wel weer eentje die het met mij eens is.
Steven Spielberg zou maar wat graag Superman vs Batman willen regiseren. Deze man begint echt te veel in zich zelf te geloven daar wordt ik heel erg moe vanquote:
Spielberg denkt dat hij mr. Bigstar is maar laat hem eerst maar eens zijn excuses aanbieden voor de laatste Indiana Jones film.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 13:03 schreef Pandaplint het volgende:
Taylor Swift onder vuur wegens 'racistische' muziekvideo
Godverdomme
Wat lijkt die Eastwood trouwens op z'n pa![]()
Toch heeft z'n pa een betere kopquote:Op donderdag 3 september 2015 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had de clip al duizend keer gezien met eengezicht. Knapperd dat hij is.
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 3 september 2015 11:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tuurlijk, slecht is het ook weer niet.
Maar kom op SC, beste nummer ooit??????
Manmanmanquote:Op donderdag 3 september 2015 13:03 schreef Pandaplint het volgende:
Taylor Swift onder vuur wegens 'racistische' muziekvideo
Godverdomme
Wat lijkt die Eastwood trouwens op z'n pa![]()
Voor de dames:
[ afbeelding ]
Dat is zwaar afhankelijk van mijn stemming, maar ik kan wel een shortlist noemen (ik doe dit uit m'n hoofd, dus ik mis er zeker 100):quote:Op donderdag 3 september 2015 13:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat is het beste nummer ooit SC?
Ducttape is voor onhandige mannenquote:
Echte bazen weten dat Gaffertape.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ducttape is voor onhandige mannen
Dat is wel waar ja... Gaffertapequote:Op donderdag 3 september 2015 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echte bazen weten dat Gaffertape.
Fashion SC. Niet prostituees.quote:
Daar zit maar een dunne lijn tussen....quote:Op donderdag 3 september 2015 15:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fashion SC. Niet prostituees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 3 september 2015 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Als reactie op de post van CG gister van de iets te dikke vrouw die een handstand deedDe mijne zijn mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inb4 pics.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
nope zie post #225quote:Op donderdag 3 september 2015 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De mijne zijn mooier.
inb4 pics.
In welk opzicht mooier?quote:Op donderdag 3 september 2015 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De mijne zijn mooier.
inb4 pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Tepels zijn kleiner en mooier gevormdquote:
Kleine tepelsquote:Op donderdag 3 september 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tepels zijn kleiner en mooier gevormd
Filmpje stopt op een gegeven moment op de sitequote:Op donderdag 3 september 2015 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Goede lapdance bij Giel vanochtend.
Ik zie Giel de ochtend echt niet verlaten....quote:Op donderdag 3 september 2015 16:19 schreef lunko1979 het volgende:
Insinueren Frank <3 en Giel nou dat ze willen switchen in de programmering?
Dat zou de meest verstandige zet zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie Giel de ochtend echt niet verlaten....
Zet gewoon Timur & Ramon op het tijdstip van Frank.
Amenquote:Op donderdag 3 september 2015 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie Giel de ochtend echt niet verlaten....
Zet gewoon Timur & Ramon op het tijdstip van Frank.
Huh?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
minthy gaat 6x de afsluitdijk overfietsen
Respect
Gekkie.quote:
doos kleenex meequote:Op donderdag 3 september 2015 23:29 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Roel over zo'n 1,5 week 's ochtends vroeg speciaal naar de 3FM-studio toe rijd om iemand van dichtbij te zien...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
minthy gaat 6x de afsluitdijk overfietsen
Respect
Ik zit er nu al klaar voor!quote:Op donderdag 3 september 2015 23:29 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Roel over zo'n 1,5 week 's ochtends vroeg speciaal naar de 3FM-studio toe rijd om iemand van dichtbij te zien...
[ afbeelding ]
3fmapp op je phone. kujje iig luistern!quote:Op vrijdag 4 september 2015 06:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit er nu al klaar voor!
Ow, wacht, dan ben ik op vakantie.
VAN MIJN CE...quote:Op vrijdag 4 september 2015 06:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit er nu al klaar voor!
Ow, wacht, dan ben ik op vakantie.
Oh ja, dat bedoelde ik.quote:
ik ga nu halenquote:Op vrijdag 4 september 2015 07:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja, dat bedoelde ik.
Jij ook een zalige morgen!
Al koffie op? Ik nog niet
quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
VAN MIJN CE...
Oh nee er zit hier geen Bakker Bart in de buurt
Ixal nalarminstelln!quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3fmapp op je phone. kujje iig luistern!
Jazeker. Maar of je dat nou koffie mag noemen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja, dat bedoelde ik.
Jij ook een zalige morgen!
Al koffie op? Ik nog niet
Slechte koffie op kantoor?quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jazeker. Maar of je dat nou koffie mag noemen.
Opzicht valt het nog wel mee, maar het kan natuurlijk niet tippen aan thuis.quote:
Flatskoffie op kantoor?quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jazeker. Maar of je dat nou koffie mag noemen.
Oh da's lekker iddquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Opzicht valt het nog wel mee, maar het kan natuurlijk niet tippen aan thuis.
Vers gemalen koffiebonen.![]()
ik zie de fax zo wel verschijnen danquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Flatskoffie op kantoor?
Ik heb zojuist een bakkie verse bonen koffie op. Xtra sterk, zonder suiker
#lekker #maagperforatie
J. vraagt ook altijd aan mij:quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet jij hoe groot mijn penis? XD
Rustâg!quote:
Nog een potloodventer tegengekomen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:44 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen. Vanochtend even een wandeling van 30 minuten gemaakt.
noujaquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog een potloodventer tegengekomen?
Senseo is eigenlijk ook gewoon niet te zuipen, maar ik heb geen plaats (of geld) voor een ander kzaquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
Thuis heb ik een Senseo(vroeger had ik filterkoffie, maar toen m'n vriendin introk wou ze graag haar Senseo hebben
)
Ik was echt gek op m'n ouderwetse filterkoffiequote:Op vrijdag 4 september 2015 09:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Senseo is eigenlijk ook gewoon niet te zuipen, maar ik heb geen plaats (of geld) voor een ander kza
Als je alleen bent is dat niet echt te doen. Dan is zo'n senseo een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was echt gek op m'n ouderwetse filterkoffie
Hoiquote:
Ik zit 50% van de tijd zondagavond in de trein...quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi
Zondag begint Heel Holland Bakt weer
Ik zette gewoon altijd een kan voor 2 kopjes koffie toen ik alleen was, ging prima hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je alleen bent is dat niet echt te doen. Dan is zo'n senseo een stuk makkelijker.
En als je dan ergens koffie krijgt waar ze geen senseo hebben dan waardeer je dat des te meer
heerlijk, muziek luisteren, beetje dingen lezen etc...quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit 50% van de tijd zondagavond in de trein...
Ik kan zondag ook niet kijken, maar er is altijd nog Uitzending Gemistquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit 50% van de tijd zondagavond in de trein...
Natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan zondag ook niet kijken, maar er is altijd nog Uitzending Gemist
quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En nog iets van 2 weken en dan Downton Abby
Dat blijkt!quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:20 schreef ChatGirl het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Wat een schijtnummer blijft dit toch ook.
quote:
Ik nog steeds niet. Terwijl ik normaal gesproken toch wel moet ochtendfaxen van wijn.quote:
Maar hoelang heb je het nou volgehouden geen wijn/alcohol te drinken?quote:
Volgens mij was de laatste keer met mijn verjaardag in mei.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar hoelang heb je het nou volgehouden geen wijn/alcohol te drinken?
Best netjes, een maandje of 4quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste keer met mijn verjaardag in mei.
Ik ben geen broedmachinequote:Op vrijdag 4 september 2015 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Best netjes, een maandje of 4
Nog even oefenen en je houdt de benodigde 9 maanden vol
Het koste toch nog wel een beetje moeite. Met een extra kopje koffie zou het makkelijker zijn gegaanquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het koste toch nog wel een beetje moeite. Met een extra kopje koffie zou het makkelijker zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |