lekker slappe patat krijg je dan.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben een frietautomaat ontwikkelt die in 2 min friet maakt. http://resource.wageninge(...)ve-frietautomaat.htm
quote:Op woensdag 2 september 2015 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lekker slappe patat krijg je dan.
Inderdaad, patat.
Staand kan je schijten, maar 't gaat beter als je zitquote:
patatquote:Op woensdag 2 september 2015 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Een frietautomaat dat zou menig FOK!ker toch moeten aanspreken? Geen contact met mensen enzo
Ik zie idd altijd rijen FOK!kers bij de zelfscankassa's van de AH en de Hoogvlietquote:Op woensdag 2 september 2015 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Een frietautomaat dat zou menig FOK!ker toch moeten aanspreken? Geen contact met mensen enzo
Jaquote:Op woensdag 2 september 2015 13:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Staand kan je schijten, maar 't gaat beter als je zit
Dibs.quote:
Ik zie geen kutquote:
Wees blij.quote:
Jong. Ik heb dibs.quote:
Wel.quote:
Even gereageerd.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben een frietautomaat ontwikkelt die in 2 min friet maakt. http://resource.wageninge(...)ve-frietautomaat.htm
goed puntquote:
Duurt even kwam ik achterquote:Op woensdag 2 september 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goed punt
Ik probeer ook te reageren maar mijn repliek verschijnt niet
* ieniminimuis doet grinniken.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:21 schreef Pandaplint het volgende:
Twee oenen lopen over straat:
[ afbeelding ]
Wageningen kan onze snelheid niet bijbenen. Achtergebleven gebied.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis doet grinniken.
Ligt aan de site. Doet al jaren zo. Ik denk dat de comment snel door een zoekmachine gaat voor bepaalde woorden.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wageningen kan onze snelheid niet bijbenen. Achtergebleven gebied.
Dat vraagt om een test.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt aan de site. Doet al jaren zo. Ik denk dat de comment snel door een zoekmachine gaat voor bepaalde woorden.
moet ook moeilijk zijn voor zo'n liefhebber als Ekdom, al die tijd niet op de radio zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, moest lachen om de hashtagtwitter:jurrebosman twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 22:01:10#ishetal5oktober [ afbeelding ] reageer retweet
kaartje voor CHVRCHESquote:
Ik geloof dat ik jaloe-zie als in de spiegel kijkquote:
Die zit vast dagelijks te freaken in z'n platenkelder.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ook moeilijk zijn voor zo'n liefhebber als Ekdom, al die tijd niet op de radio zijn
Ugh, dubbele spatie.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:37 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat vraagt om een test.
Dat ziet alleen het oog van een graphic designerquote:
ben jij vrijwilliger?quote:Op donderdag 3 september 2015 07:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Moet je je maar even laten smeren he?
<3quote:Op donderdag 3 september 2015 07:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor jou maak ik graag een uitzondering.
Interview met ALS patient en z'n vrouw. Een ex collega van Rabbering.quote:
http://www.3fm.nl/50jaarquote:3FM bestaat in oktober 2015 50 jaar! En dat gaan we vieren we door voor Pampus te liggen. Of óp Pampus eigenlijk.
inb4 Kensinton.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/50jaar
[ afbeelding ]
*bergt glazen bol weer op*quote:
Al die nummers van 'm lijken op elkaar.quote:
Ik zat in de auto (ging van een klant naar kantoor) en moet zeggen dat ik het best lekker vond.quote:
Tuurlijk, slecht is het ook weer niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat in de auto (ging van een klant naar kantoor) en moet zeggen dat ik het best lekker vond.
Ik heb niks met z'n zaadstem, maar het klinkt wel verdomd lekker, dat gitaartje enzo... en best wel een goeie tekst
Pandaplint ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:53 schreef Bronson het volgende:
Zeg wolfrolf. Steven Spielberg is het met mij eens.
Steven Spielberg: Superheldenfilm ooit niet meer populair
Sowieso een vriend(in) hebbenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man wat een zeikplaat blijft dit toch. Je zou maar zo'n vriendin hebben
Maar lekker is ze wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man wat een zeikplaat blijft dit toch. Je zou maar zo'n vriendin hebben
wat weet die er nou van.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:53 schreef Bronson het volgende:
Zeg wolfrolf. Steven Spielberg is het met mij eens.
Steven Spielberg: Superheldenfilm ooit niet meer populair
Ik versta altijd focus ipv blow a kiss.quote:
Ik zie hem alleen zeggen dat de superhero hype over zal gaan.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Echt zo'n nobody denk. Maar hé, wel weer eentje die het met mij eens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |