Al die nummers van 'm lijken op elkaar.quote:
Ik zat in de auto (ging van een klant naar kantoor) en moet zeggen dat ik het best lekker vond.quote:
Tuurlijk, slecht is het ook weer niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat in de auto (ging van een klant naar kantoor) en moet zeggen dat ik het best lekker vond.
Ik heb niks met z'n zaadstem, maar het klinkt wel verdomd lekker, dat gitaartje enzo... en best wel een goeie tekst
Pandaplint ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:53 schreef Bronson het volgende:
Zeg wolfrolf. Steven Spielberg is het met mij eens.
Steven Spielberg: Superheldenfilm ooit niet meer populair
Sowieso een vriend(in) hebbenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man wat een zeikplaat blijft dit toch. Je zou maar zo'n vriendin hebben
Maar lekker is ze wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man wat een zeikplaat blijft dit toch. Je zou maar zo'n vriendin hebben
wat weet die er nou van.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:53 schreef Bronson het volgende:
Zeg wolfrolf. Steven Spielberg is het met mij eens.
Steven Spielberg: Superheldenfilm ooit niet meer populair
Ik versta altijd focus ipv blow a kiss.quote:
Ik zie hem alleen zeggen dat de superhero hype over zal gaan.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Echt zo'n nobody denk. Maar hé, wel weer eentje die het met mij eens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |