Even gereageerd.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben een frietautomaat ontwikkelt die in 2 min friet maakt. http://resource.wageninge(...)ve-frietautomaat.htm
goed puntquote:
Duurt even kwam ik achterquote:Op woensdag 2 september 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goed punt
Ik probeer ook te reageren maar mijn repliek verschijnt niet
* ieniminimuis doet grinniken.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:21 schreef Pandaplint het volgende:
Twee oenen lopen over straat:
[ afbeelding ]
Wageningen kan onze snelheid niet bijbenen. Achtergebleven gebied.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis doet grinniken.
Ligt aan de site. Doet al jaren zo. Ik denk dat de comment snel door een zoekmachine gaat voor bepaalde woorden.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wageningen kan onze snelheid niet bijbenen. Achtergebleven gebied.
Dat vraagt om een test.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt aan de site. Doet al jaren zo. Ik denk dat de comment snel door een zoekmachine gaat voor bepaalde woorden.
moet ook moeilijk zijn voor zo'n liefhebber als Ekdom, al die tijd niet op de radio zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, moest lachen om de hashtagtwitter:jurrebosman twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 22:01:10#ishetal5oktober [ afbeelding ] reageer retweet
kaartje voor CHVRCHESquote:
Ik geloof dat ik jaloe-zie als in de spiegel kijkquote:
Die zit vast dagelijks te freaken in z'n platenkelder.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ook moeilijk zijn voor zo'n liefhebber als Ekdom, al die tijd niet op de radio zijn
Ugh, dubbele spatie.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:37 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat vraagt om een test.
Dat ziet alleen het oog van een graphic designerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |