quote:
Zou jij het er op kunnen plint?quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dion Graus had het pak eerder.
Neen.quote:
quote:
Dan verdien je het wel om president te wordenquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Probeer die vrouw maar eens klaar te krijgen!
Dan ben je een eckte eckte!
Ronald Reagan was een acteur.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Amerika. Waar een hond burgemeester kan worden, een Oostenrijkse acteur gouverneur en een rapper president
OMGquote:
Rutte is docent maatschappijleerquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OMGSchoenmaker blijf bij je leest
Daar zie ik nog enige overeenkomst. En Rutte was vast jarenlang politiek actief voor dat hij MP werd. Dat kan ik van Kayne West nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Rutte is docent maatschappijleer
Kanyequote:Op dinsdag 1 september 2015 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zie ik nog enige overeenkomst. En Rutte was vast jarenlang politiek actief voor dat hij MP werd. Dat kan ik van Kayne West nog niet zeggen.
Dat Kanye West niet zeggen zeggen xDquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zie ik nog enige overeenkomst. En Rutte was vast jarenlang politiek actief voor dat hij MP werd. Dat kan ik van Kayne West nog niet zeggen.
hue hue huequote:Op dinsdag 1 september 2015 16:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat Kanye West niet zeggen zeggen xD
/Pino
als Arnie president had kunnen worden had het me niet verbaasd dat hem dat ook nog gelukt zou zijn...quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Amerika. Waar een hond burgemeester kan worden, een Oostenrijkse acteur gouverneur en een rapper president
Hallo wolfjenquote:
Mag niet... Immigranten mogen geen president wordenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als Arnie president had kunnen worden had het me niet verbaasd dat hem dat ook nog gelukt zou zijn...
Lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag niet... Immigranten mogen geen president worden
Niet m'n sterkste punt weet ikquote:
is niet erg hoor. jij kunt vast andere dingen weer heel goedquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet m'n sterkste punt weet ik
als een roosquote:
Ik kan mij niet heugen dat het hier heeft geregend.quote:Op woensdag 2 september 2015 07:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als een roos
Heerlijk die regen die tegen het raam aan tikt
Word ik helemaal zen van
het droogt nu weer op maar toen ik vannacht, laten we zeggen half 5, effe moest pissen was het aan het plenzen hier in delftquote:Op woensdag 2 september 2015 07:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kan mij niet heugen dat het hier heeft geregend.
Akkoord. Ik moet straks richting Rotterdam, dus wie weet waar ik nog in terecht gaat komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 07:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het droogt nu weer op maar toen ik vannacht, laten we zeggen half 5, effe moest pissen was het aan het plenzen hier in delft
whoa!quote:Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Akkoord. Ik moet straks richting Rotterdam, dus wie weet waar ik nog in terecht gaat komen.
Ik heb trouwen gisteravond voor het eerst The Avengers gezien.
Tja, het is natuurlijk een heel spektakel. Heel leuk allemaal. Maar ik werd heel verdrietig van al die schijtlollige grapjes. Tevens zit er zo weinig diepgang in, dat er eigenlijk alleen maar actie overblijft. Dus tja. Een krappe 7.3 voor mij.quote:
Ja maar humor hoort bij Marvel dit datquote:Op woensdag 2 september 2015 08:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk een heel spektakel. Heel leuk allemaal. Maar ik werd heel verdrietig van al die schijtlollige grapjes. Tevens zit er zo weinig diepgang in, dat er eigenlijk alleen maar actie overblijft. Dus tja. Een krappe 7.3 voor mij.
quote:
Wat kom je doen in de beste stad van Nederland?quote:Op woensdag 2 september 2015 08:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Akkoord. Ik moet straks richting Rotterdam, dus wie weet waar ik nog in terecht gaat komen.
Ik heb trouwen gisteravond voor het eerst The Avengers gezien.
Hij gaat naar Rotterdam hoor, niet Den Haagquote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat kom je doen in de beste stad van Nederland?
quote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij gaat naar Rotterdam hoor, niet Den Haag
quote:
rotterdam > den haagquote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij gaat naar Rotterdam hoor, niet Den Haag
quote:
quote:
quote:
Daar ben ik het wel mee eens uiteraard.quote:
Project bekijken.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat kom je doen in de beste stad van Nederland?
Jaren 80 muziekquote:Op woensdag 2 september 2015 10:50 schreef Bronson het volgende:
Dit is toch wel het meest kutte wat de jaren 80 ooit heeft voortgebracht.![]()
![]()
Die kleuter melodie en dat idiote tweestemmige gezang.![]()
![]()
Oh ik vind jaren 80 muziek prima te doen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaren 80 muziek
Dit is toch geniaal? Popmuziek op zijn best
Eensquote:Op woensdag 2 september 2015 10:50 schreef Bronson het volgende:
Dit is toch wel het meest kutte wat de jaren 80 ooit heeft voortgebracht.![]()
![]()
Die kleuter melodie en dat idiote tweestemmige gezang.![]()
![]()
Nee, doe mij maar jaren 50 t/m midden jaren 70 en 1995-2005quote:Op woensdag 2 september 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaren 80 muziek
Dit is toch geniaal? Popmuziek op zijn best
Dat kan beter.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
Joss Stone voor Roel
[ afbeelding ]
Correct. Maar het is dan ook een videostill.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet zo'n beste foto
Liever dit dan
[ afbeelding ]
Hoi,quote:Op woensdag 2 september 2015 11:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Correct. Maar het is dan ook een videostill.
Deze blijft wel ultiem:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een dag in de week vrij op advies van z'n dokter.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is Timur na twee dagen alweer overspannen?
Breekt de week wel lekker doormidden.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een dag in de week vrij op advies van z'n dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |