Steven Spielberg zou maar wat graag Superman vs Batman willen regiseren. Deze man begint echt te veel in zich zelf te geloven daar wordt ik heel erg moe vanquote:
Spielberg denkt dat hij mr. Bigstar is maar laat hem eerst maar eens zijn excuses aanbieden voor de laatste Indiana Jones film.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 13:03 schreef Pandaplint het volgende:
Taylor Swift onder vuur wegens 'racistische' muziekvideo
Godverdomme
Wat lijkt die Eastwood trouwens op z'n pa![]()
Toch heeft z'n pa een betere kopquote:Op donderdag 3 september 2015 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had de clip al duizend keer gezien met eengezicht. Knapperd dat hij is.
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 3 september 2015 11:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tuurlijk, slecht is het ook weer niet.
Maar kom op SC, beste nummer ooit??????
Manmanmanquote:Op donderdag 3 september 2015 13:03 schreef Pandaplint het volgende:
Taylor Swift onder vuur wegens 'racistische' muziekvideo
Godverdomme
Wat lijkt die Eastwood trouwens op z'n pa![]()
Voor de dames:
[ afbeelding ]
Dat is zwaar afhankelijk van mijn stemming, maar ik kan wel een shortlist noemen (ik doe dit uit m'n hoofd, dus ik mis er zeker 100):quote:Op donderdag 3 september 2015 13:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat is het beste nummer ooit SC?
Ducttape is voor onhandige mannenquote:
Echte bazen weten dat Gaffertape.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ducttape is voor onhandige mannen
Dat is wel waar ja... Gaffertapequote:Op donderdag 3 september 2015 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echte bazen weten dat Gaffertape.
Fashion SC. Niet prostituees.quote:
Daar zit maar een dunne lijn tussen....quote:Op donderdag 3 september 2015 15:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fashion SC. Niet prostituees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |