quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:01 schreef Specularium het volgende: [..] Zou wel moeten, eens in de 3 maanden zijn ze grappig.
God, wat slechtquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zul je wel een lamme arm hebben.
Nee, Karina. Nu doet Pauw het en is het leuk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Wat is ditPauw met zijn nieuwerwetse gedoe, uh achterlijke gedoe met kutfilmpjes sturen.
Nee het is nog steeds niet leuk. Kappen met die shit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, Karina. Nu doet Pauw het en is het leuk.
BEGREPEN GODVERDOMME
Oh okéquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is nog steeds niet leuk. Kappen met die shit.
Maar al die Marokkanen en Turken die na 20 jaar nog steeds geen Nederlands spreken mogen blijvenquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:11 schreef BobW het volgende:
Ze heeft snel goed Nederlands geleerd dan.
Ze willen een kalifaat hierquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar al die Marokkanen en Turken die na 20 jaar nog steeds geen Nederlands spreken mogen blijven
Pleur op joh
Mooi!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Christenen zijn hier van harte welkom.
Ook zo'n Douglas die de Nederlandse nationaliteit krijgt, terwijl hij nog niet eens een volzin Nederlands kan schrijven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Spreekt perfect de Nederlandse taal, kan waarschijnlijk met gemak een baan krijgen.
Zonde, liever iemand die niet eens Nederlands spreekt een verblijfsvergunning geven.
Ik heb ook geen vrienden, zullen wij vrienden zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik heb geen vrienden. Moet ik nu weg?
Ze spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde autochtone Marokkaanquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Spreekt perfect de Nederlandse taal, kan waarschijnlijk met gemak een baan krijgen.
Zonde, liever iemand die niet eens Nederlands spreekt een verblijfsvergunning geven.
Precies. Taalbeheersing zou wel een paar tandjes zwaarder mogen wegen in de beoordeling.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar al die Marokkanen en Turken die na 20 jaar nog steeds geen Nederlands spreken mogen blijven
Pleur op joh
Héquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrienden, zullen wij vrienden zijn?
En hij zegt zinnigere dingen dan Pechtold.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Albert Verlinde die het onderwerp duidt...
Waarom zit die teringmongool eigenlijk bij Pauw!? Flikker op naar Late Night!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Albert Verlinde die het onderwerp duidt...
Om het film- en musicalseizoen te duiden. Daar zijn we morgen wel weer van af.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zit die teringmongool eigenlijk bij Pauw!? Flikker op naar Late Night!
Als ik dit met Jinek ga vergelijken krijg ik hiervan een orgasmequote:Op maandag 31 augustus 2015 23:16 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen na een kwartiertje wel stellen dat dit ietsje beter dan Jinek is
Ik hou het liever gescheiden. Maar dat had je al gemerkt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrienden, zullen wij vrienden zijn?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:16 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen na een kwartiertje wel stellen dat dit ietsje beter dan Jinek is
Als we nu nog Jinek hadden, had Jeroen van der Boom nu verteld over zijn nieuwe programma op SBS6. Daar zit natuurlijk geen mens op te wachten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik dit met Jinek ga vergelijken krijg ik hiervan een orgasme
Het enige goede aan Jinek was die stoel en haar strakke rokjes. Toen dat verdween was het schip niet alleen gezonken maar ook geïmplodeerd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik dit met Jinek ga vergelijken krijg ik hiervan een orgasme
Handig voor de bulimia meisjes, gewoon even pechtold opzetten, geen vinger in de keel nodig.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:19 schreef tralalala het volgende:
Hoe kan je niet kotsen op Pechtold?
leg eens uitquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat hij de grootste shit uitkraamt
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Pechtold legt even uit hoe Europa (niet) werkt. Grenzen sluiten? DAT KAN NIET! (Nog net niet euforisch).
Leuk, trouwens, dat draagvlak. Misschien wel de oplossing voor deze keer. Maar volgend jaar komt de volgende lading.
Maar wat wil je doen aangezien je de grenzen niet kunt sluiten?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Kortom: na hoeveel jaar is - ondanks een eerlijke verdeling - het draagvlak op?
Dat ze duizenden euro's neer kunnen leggen is toch juist een teken dat het geen gelukszoekers zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Pechtold wil niets meer horen over de gelukszoekers, de meerderheid is gelukszoeker, duizenden euro's neerleggen om in Nederland te komen.
Hij drukt zijn eigen utopie er te veel door, terwijl hij gewoon niet naar de feiten kijkt. Zeker wat betreft asielbeleid en Europa.quote:
Je kunt dit probleem onmogelijk beheersen, cq. oplossen als je geen controle op je eigen grenzen uitoefent en als je mensen niet terugstuurt, cq. kunt terugsturen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:25 schreef BobW het volgende:
Maar wat wil je doen aangezien je de grenzen niet kunt sluiten?
Ik zou zeggen vang ze verdeeld in Europa op en probeer te zorgen dat er niet meer komen door het daar op te lossen of de problemen te verminderen.
Pechtold scheert anders iedereen over 1 kam.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
Pechtold vindt haar een teringracist.
Hij haalt er van alles bij wat er niks mee te maken heeft. Wat heeft de zwarte pieten discussie met het vluchtelingendrama te maken?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben het wél met dat VVD-raadslid eens. Die legt de vinger perfect op de zere plek.
Vooral die domme BNN-teef.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:25 schreef hpeopjes het volgende:
Ik stel voor dat al die hypocriete zakkenvullers daar aan tafel het goede voorbeeld geven en zelf een paar van die fijne asielzoekertjes in huis nemen.
Zij ging ook de kinderprostitutie in Brazilië oplossenquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gaan we ze allemaal helpen..![]()
![]()
![]()
Nee zweetteef, dromen doe je maar in je eigen tijd.
Rot toch op joh die heeft zich waarschijnlijk laten palen door de zoveelste neger en is daarna zonder enige bagage achtergelaten. Puur frustratie om het nu op deze mensen te gooien.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Confetti het volgende:
Wederom wordt de vinger niet op de zere plek gelegd. Waarom reizen deze asielzoekers door 10 veilige landen om per se hier asiel te vragen.
Jammer.
Ze vluchten niet voor oorlog , maar dat willen ze niet horenquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Confetti het volgende:
Wederom wordt de vinger niet op de zere plek gelegd. Waarom reizen deze asielzoekers door 10 veilige landen om per se hier asiel te vragen.
Jammer.
Dat is inderdaad een punt waar je niemand hier over hoortquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Confetti het volgende:
Jammer.
Onzin.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef bechirti het volgende:
[..]
Rot toch op joh die heeft zich waarschijnlijk laten palen door de zoveelste neger en is daarna zonder enige bagage achtergelaten. Puur frustratie om het nu op deze mensen te gooien.
Geen voorrang, maar nu heeft ze narang.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je eerst zwanger neuken door een nietsnut die je daarna gedumpt heeft en dan voorrang klemen vanwege het nationalistische gevoel.
De man beschrijft een gevoel van onbehagen dat bij veel Nederlanders leeft. We moeten de grenzen open gooien en iedereen maar doodleuk toelaten, terwijl aan de andere kant aan onze tradities wordt getornd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij haalt er van alles bij wat er niks mee te maken heeft. Wat heeft de zwarte pieten discussie met het vluchtelingendrama te maken?
Ja, heerlijk toch.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Breekfast het volgende:
Het taalgebruik hier is wel weer van niveau zeg.
Stuk voor stuk NIMBY's. Walgelijke lui.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:29 schreef Exorbitantes het volgende:
Iedereen aan tafel speelt geforceerd solidair met de vluchtingenstroom, maar een opvangcentrum in eigen straat? Ho maar.
Ja, dat is dus onzin, er zijn maar een gemiddeld aantal vluchtelingen die in Nederland asiel aanvragen.quote:
Zitten zeker alleen maar Christenen in.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Er zit een mega-AZC bij mij om de hoek. Dus alleen ik heb recht van spreken.
Sofie moet gewoon een maand tussen de booslims in zo'n AZC worden gezet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:29 schreef Exorbitantes het volgende:
Iedereen aan tafel speelt geforceerd solidair met de vluchtingenstroom, maar een opvangcentrum in eigen straat? Ho maar.
Qua bijdrage aan de samenleving om het even hoorquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Onzin.
Beter een slet die zich door een neger laat palen, dan nog meer van kansloze moslims over de vloer.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een heftige onderwerpen. Geef mij Jinek maar weer, lekker over showbiz.
Nu niet meerquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat tenminste wel ergens over, deze uitzending.
Precies de reden dat we ze niet allebei over de vloer willen hebben. Één zo'n kansloos figuur is al erg genoeg, laat die andere maar lekker in Syrië blijven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:32 schreef bechirti het volgende:
[..]
Qua bijdrage aan de samenleving om het even hoor
Eritrese jonge mannen die onze christelijke Kattukse meiden massaal verkrachten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zitten zeker alleen maar Christenen in.
He verdorie.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eritrese jonge mannen die onze christelijke Kattukse meiden massaal verkrachten.
Jezus is vast trots op je.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Er zit een mega-AZC bij mij om de hoek. Dus alleen ik heb recht van spreken.
Ze lijkt wel een buitenaards wezen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Carla Bruni heeft vast geen botox gebruikt.
[ afbeelding ]
Heeft ze laten wegsnijden.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ze heeft toch ook iets aan de lipjes laten doen?
Ik zou d'r wel een smeertje geven hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Heeft ze botox gebruikt? Ik vind haar voorhoofd een beetje op die van Ronald de Boer beginnen te lijken.
heeft niks laten doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Heeft ze botox gebruikt? Ik vind haar voorhoofd een beetje op die van Ronald de Boer beginnen te lijken.
WE COME IN PEACE.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een buitenaards wezen.
Had ik ook ooit in mijn eerste schooierflat, heb hem geholpen met de ketel, stond te weinig druk op. Ff de slang aansluiten en het werkte weer. Na een paar maanden waren ze overigens verdwenen en spoorloos, geen idee waar ze vandaan kwamen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb ook een asielzoeker naast me in het portiek gekregen. Kwam gisteren in gebrekkig Engels bij mij aanbellen omdat hij geen warm water had. Heb ik het nummer van de woningbouw gegeven. Leek me geen foute kerel. Maar het is natuurlijk belachelijk dat zulke mensen voorrang krijgen op een woning.
Altijd al lelijk gevonden.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
WE COME IN PEACE.
[ afbeelding ]
Volgens mij huilt Sarkozy iedere morgen.
Liever niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Sophie Hilbrand, ja of nee. Zeg het maar jongens.
Nee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Voor een 40-jarig vrouwtje, niets mis mee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft van die lange vingers.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voor een 40-jarig vrouwtje, niets mis mee.
Ze lijkt steeds meer op een varkentje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Linda begint steeds meer op Monique van der Ven te lijken.
Nee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Of mensen die keyboard spelen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap de hele discussie niet. Als mensen hier geld aan willen uitgeven, moeten ze dat maar doen. Er zijn ook mensen die hun lichaam verminken met tatoeages, of mensen die hun haar verven.
Te lang.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:37 schreef Sked het volgende:
Hoe lang praat Sophie al? Was afgeleid omdat Pechtold maar onzin bleef uitkramen
Altijd nog beter dan NWS-mod spelen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of mensen die keyboard spelen.
Pechtold zou eens met al die gelukszoekers moeten gaan pratenquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
'Pechtold in IS-gebied' misschien een leuk tv-formatje?
Daar zou ik voor betalen!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
'Pechtold in IS-gebied' misschien een leuk tv-formatje?
Precies. Lekker belangrijk. Maar zeik er niet over.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap de hele discussie niet. Als mensen hier geld aan willen uitgeven, moeten ze dat maar doen. Er zijn ook mensen die hun lichaam verminken met tatoeages, of mensen die hun haar verven.
Hoe is het met je popcorn?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan NWS-mod spelen.
Je mag die puistenbek hebben.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan NWS-mod spelen.
Jammer, je begon zo enthousiast.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet gehaald. NWS-topic had niet genoeg entertainment-waarde.
Dit heeft vast een hoop extra kliks opgeleverd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Straks komt riazop hier nog posten.
Ik heb medelijden met je.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ik ben één keer bij een mjoesikal geweest.
Burgemeester aan de lijn nuquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:46 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Oh.. dan zal hij wel scherp ondervraagd worden!
... en ze tegenwoordig voor mensen die vooral niks nieuws willen horen. Je zou eens verrast worden door een nummer dat je nog niet kent.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Musicals zijn voor het papperige klootjesvolk.
Hij is er rustig toe in staat. Ik heb hem in NWS gevraagd of hij eindelijk eens wil toegeven wat nu precies zijn relatie met Lil Kleine en Ronnie Flex is. We vermoeden iets van manager of promotor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
Straks komt riazop hier nog posten.
Ja dat hebben we allemaal gelezen, je was er maar druk mee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is er rustig toe in staat. Ik heb hem in NWS gevraagd of hij eindelijk eens wil toegeven wat nu precies zijn relatie met Lil Kleine en Ronnie Flex is. We vermoeden iets van manager of promotor.
Wie is Riazop?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is er rustig toe in staat. Ik heb hem in NWS gevraagd of hij eindelijk eens wil toegeven wat nu precies zijn relatie met Lil Kleine en Ronnie Flex is. We vermoeden iets van manager of promotor.
Ik ookquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan met trots zeggen dat ik nog nooit een Nederlandse musical heb bezocht.
Kliks Stinho. Alles draait om kliks.quote:
In Amerika is het niet veel anders.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Nederland. Het land waar we goed kunnen zingen hoger waarderen dan originaliteit en artistieke creativiteit.
Muzikaal zijn we doodziek in dit land. Dat Lil Kleine op #1 kan komen, onderstreept dat nog eens.
Musicals zijn ook zo slap. Mensen doen hun liedje, zonder emotie of enig streven naar perfectie, ze doen maar wat opgedragen wordt, past volledig in onze zesjescultuur.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... en ze tegenwoordig voor mensen die vooral niks nieuws willen horen. Je zou eens verrast worden door een nummer dat je nog niet kent.
The Bodyguard wordt gewoon cashen op het repertoire van Whitney Houston. Luisteren naar nummers die je allemaal al tot vervelens toe hebt gehoord.
Ik vind dit nu al te diepzinnig.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kliks Stinho. Alles draait om kliks.
Ik heb me wel vermaakt met Soldaat van Oranje eigenlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je.
Simone Kleinsma is onze grootste musicalster. Dat zegt toch al genoeg?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Musicals zijn ook zo slap. Mensen doen hun liedje, zonder emotie of enig streven naar perfectie, ze doen maar wat opgedragen wordt, past volledig in onze zesjescultuur.
Ook niet in de Theaterhangaar in Valkenburg bij Leiden?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan met trots zeggen dat ik nog nooit een Nederlandse musical heb bezocht.
NEE.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook niet in de Theaterhangaar in Valkenburg bij Leiden?
Is dat die lelijke hoer van Kees&Co?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Simone Kleinsma is onze grootste musicalster. Dat zegt toch al genoeg?
Nee, dan Japan:quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Nederland. Het land waar we goed kunnen zingen hoger waarderen dan originaliteit en artistieke creativiteit.
Muzikaal zijn we doodziek in dit land. Dat Lil Kleine op #1 kan komen, onderstreept dat nog eens.
Seedorf zit er verstijfd bij. Schaamt zich. Voelt de ondergang van de maatschappij in Nederland. Binnenkort weer in Brazilië om de dorpspastoor uit te hangen.quote:
Geef mij maar Russisch ballet, dat is ook herkauwen (Tchaikovskyquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Simone Kleinsma is onze grootste musicalster. Dat zegt toch al genoeg?
Een user die vooral in MUZ, maar ook elders, over vrijwel niks anders kan praten dan het aantal "kliks" dat nummers op YouTube halen. En 999 van de 1000 keer Nederlandstalige meuk uit de categorie Ronnie Flex, Lil Kleine en dergelijke.quote:
Het zit diep.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een user die vooral in MUZ, maar ook elders, over vrijwel niks anders kan praten dan het aantal "kliks" dat nummers op YouTube halen. En 999 van de 1000 keer Nederlandstalige meuk uit de categorie Ronnie Flex, Lil Kleine en dergelijke.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een user die vooral in MUZ, maar ook elders, over vrijwel niks anders kan praten dan het aantal "kliks" dat nummers op YouTube halen. En 999 van de 1000 keer Nederlandstalige meuk uit de categorie Ronnie Flex, Lil Kleine en dergelijke.
Wat een homo die linkse.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:52 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Paulien is nog steeds aantrekkelijk.
Ik zou kijken als hij in een IS-video verschijnt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb met afgrijzen naar Lil Kleine zitten kijken.
Man, man, man wat een eng figuur.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou kijken als hij in een IS-video verschijnt.
Die chick uit zijn video is wel geefbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb met afgrijzen naar Lil Kleine zitten kijken.
Man, man, man wat een eng figuur.
Heel klein beetje een down syndroom factor gemixed met een heroïne verslaving. Maar ook wel weer geil.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die chick uit zijn video is wel geefbaar.
[ afbeelding ]
En ze heet Olivia Lonsdale...quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel klein beetje een down syndroom factor gemixed met een heroïne verslaving. Maar ook wel weer geil.
Daar moest ik even over nadenken, die single moeder naar een nieuw huis.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:58 schreef bechirti het volgende:
Mevrouw uit afl. Kan gelijk door naar dit progamma
Ja ze komt ook uit Engeland volgens mij.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En ze heet Olivia Lonsdale...![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat helemaal niet die chick uit zijn video, video Drank & Drugs toch?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ze komt ook uit Engeland volgens mij.
Jawel!quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet die chick uit zijn video, video Drank en Drugs toch?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Albert meet graag met twee maten. Roddelt graag over anderen hun relaties, maar wanneer het om zijn relatie gaat wordt het verzwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |