quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:01 schreef Specularium het volgende: [..] Zou wel moeten, eens in de 3 maanden zijn ze grappig.
God, wat slechtquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zul je wel een lamme arm hebben.
Nee, Karina. Nu doet Pauw het en is het leuk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Wat is ditPauw met zijn nieuwerwetse gedoe, uh achterlijke gedoe met kutfilmpjes sturen.
Nee het is nog steeds niet leuk. Kappen met die shit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, Karina. Nu doet Pauw het en is het leuk.
BEGREPEN GODVERDOMME
Oh okéquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is nog steeds niet leuk. Kappen met die shit.
Maar al die Marokkanen en Turken die na 20 jaar nog steeds geen Nederlands spreken mogen blijvenquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:11 schreef BobW het volgende:
Ze heeft snel goed Nederlands geleerd dan.
Ze willen een kalifaat hierquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar al die Marokkanen en Turken die na 20 jaar nog steeds geen Nederlands spreken mogen blijven
Pleur op joh
Mooi!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Christenen zijn hier van harte welkom.
Ook zo'n Douglas die de Nederlandse nationaliteit krijgt, terwijl hij nog niet eens een volzin Nederlands kan schrijven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Spreekt perfect de Nederlandse taal, kan waarschijnlijk met gemak een baan krijgen.
Zonde, liever iemand die niet eens Nederlands spreekt een verblijfsvergunning geven.
Ik heb ook geen vrienden, zullen wij vrienden zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik heb geen vrienden. Moet ik nu weg?
Ze spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde autochtone Marokkaanquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Spreekt perfect de Nederlandse taal, kan waarschijnlijk met gemak een baan krijgen.
Zonde, liever iemand die niet eens Nederlands spreekt een verblijfsvergunning geven.
Precies. Taalbeheersing zou wel een paar tandjes zwaarder mogen wegen in de beoordeling.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar al die Marokkanen en Turken die na 20 jaar nog steeds geen Nederlands spreken mogen blijven
Pleur op joh
Héquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrienden, zullen wij vrienden zijn?
En hij zegt zinnigere dingen dan Pechtold.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Albert Verlinde die het onderwerp duidt...
Waarom zit die teringmongool eigenlijk bij Pauw!? Flikker op naar Late Night!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Albert Verlinde die het onderwerp duidt...
Om het film- en musicalseizoen te duiden. Daar zijn we morgen wel weer van af.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zit die teringmongool eigenlijk bij Pauw!? Flikker op naar Late Night!
Als ik dit met Jinek ga vergelijken krijg ik hiervan een orgasmequote:Op maandag 31 augustus 2015 23:16 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen na een kwartiertje wel stellen dat dit ietsje beter dan Jinek is
Ik hou het liever gescheiden. Maar dat had je al gemerkt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrienden, zullen wij vrienden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |