quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:36 schreef Rickertman96 het volgende:
En Cillessen blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werd tijd![]()
Oh, daarom juichen. Ik dacht dat je Navas zo'n goede keeper vond.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Cillessen blijft.
[ afbeelding ]
Pfoe. Dit soort posts zouden ze moeten verbieden.quote:
Die moet je opsluiten en nooit meer vrijlatenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder een hele hoop matige gitaarbandjes. Tangarine is wel het allerslechtste.
boeiend, ik vind het wel lekkerquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Klinkt wat gedateerd, dit hoorde je in 1969 ook al.
Rtquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe. Dit soort posts zouden ze moeten verbieden.
Jammer dat je niet in staat was om dieper na te denken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oh, daarom juichen. Ik dacht dat je Navas zo'n goede keeper vond.
Het is weer in. Retro dit dat alles.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Klinkt wat gedateerd, dit hoorde je in 1969 ook al.
Moet je de tralies wel heel dicht naast elkaar doen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Die moet je opsluiten en nooit meer vrijlaten
Tame Impala, Jacco Gardner, allemaal genot.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het is weer in. Retro dit dat alles.
.ja, jaar of 3 terug.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Is dit die gast van Beste Singersongwriter?
.*proest *quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:39 schreef Cee het volgende:
Is dit de aanspreekbare versie van Jett Rebel?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
The Common Linnets zonder Waylon is geen Common Linnets.
Nee, van Niel Jong.quote:
Dat is een act, ik weet hoe dat meisje echt is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:41 schreef marcodej het volgende:
Ilse blijft superleuk. Ik wil nog steeds met haar trouwen.
wie is die nobuddie?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds niet die nieuwe kampsjaak. Blijkbaar heet hij JP Meijers.
Ze zou eigenlijk eens in het middelpunt van een grote bukkake-show moeten staan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:41 schreef marcodej het volgende:
Ilse blijft superleuk. Ik wil nog steeds met haar trouwen.
Heb je haar een kopje thee zien vasthouden danquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is een act, ik weet hoe dat meisje echt is.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb je haar een kopje thee zien vasthouden dan
Nee, dat is ordi.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze zou eigenlijk eens in het middelpunt van een grote bukkake-show moeten staan.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb je haar een kopje thee zien vasthouden dan
Je reinste onzin.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ilse >>> Waylon
Waylon heeft geen enkele fatsoenlijke soloplaat op zijn naam.
Zo overrated als wat.quote:
Debuut vond ik erg aangenaam.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ilse >>> Waylon
Waylon heeft geen enkele fatsoenlijke soloplaat op zijn naam.
Jij hebt heel veel mooie liedjes gemistquote:
Ik zei pas leider geil tegen een Duitser m begreep hij nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Ganz Geil. Heeft toch wel wat hoor die uitdrukking.
Neehoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt heel veel mooie liedjes gemist
I'm not so Tofquote:
Alles beter dan Connie die achter haar zit in het publiek.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik krijg echt jeuk van Ilse en geen leuke jeuk zeg maar.
Beste aflevering van het seizoen tot nu toequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:45 schreef Falco het volgende:
Het is niet echt een beste aflevering, maar ja.
ik snap precies wat je bedoeltquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
SOOOWquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:46 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Beste aflevering van het seizoen tot nu toe
Omdenken. Hou ik van.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:46 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Je bent niet de enigequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Jaloers?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
Dat belooft wat!quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:46 schreef gunpowder het volgende:
[..]
En een kutact opvoeren over hoe leuk en mooi alles isquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja! Dat is het. Misschien moet ik ook wat meer oogschaduw en lippenstift opdoen
Goed plan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja! Dat is het. Misschien moet ik ook wat meer oogschaduw en lippenstift opdoen
Singin' sweet home alabama all summer long!quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Deze cuntry doet het niet meer zo goed in 'murica, het is nu vooral bro-country over beer & pickup trucks.
En over het neerschieten van je overspelige man.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Deze cuntry doet het niet meer zo goed in 'murica, het is nu vooral bro-country over beer & pickup trucks.
Je gaat toch niet voor je lol kijken naar DWDD? Wat een ons-kent-ons clubjequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:48 schreef eriksd het volgende:
Je gaat hier toch niet voor je lol naar luisteren? Wat een gekweel?
Die vorige vond ik wel een stukje mooier dan deze moet ik zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi, dat liedje met de middelste jongen.
Moest weer lachenquote:
Deze uitzending is wel heel matig inderdaad. Nodig die figuren gewoon niet uit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor je lol kijken naar DWDD? Wat een ons-kent-ons clubje
Ilse wilde niet eens bij Koffietijd komen, maar Ilse moet wel haar plaats kennen, dat was ook maar een heel gewoon schoenenverkopertjequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:49 schreef JaneDoe het volgende:
dit zou nooit gedraaid worden tijdens 'muziek voor volwassenen'
brons winnen op het WK op de meerkamp, dan kun je bij mij niks meer fout doen.quote:
Er is niks bewezen dus er is weinig af te maken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:50 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk gaat Mathijs Daffie helemaal afmaken qua doping. Maar dat zal wel niet.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
Ganz Geil. Heeft toch wel wat hoor die uitdrukking.
Niemand neemt de meerkamp serieusquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
brons winnen op het WK op de meerkamp, dan kun je bij mij niks meer fout doen.
Sinds 2010 ben ik al trouw volger.
Ik moet elke keer rillen bij die naam. Daphne met een f.quote:
Dit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De grap rond Willy is wel uitgemolken.
Blame the parentsquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet elke keer rillen bij die naam. Daphne met een f.
Pfoe.quote:
Ja doe maar. Ik kijk ook.quote:
ja wel, maar dat meisje heeft het helemaal verkeerd aangepakt, ze had waylon nooit moeten laten vallen voor deze mr. bigstarquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ilse wilde niet eens bij Koffietijd komen, maar Ilse moet wel haar plaats kennen, dat was ook maar een heel gewoon schoenenverkopertje
Heb je een show met potentie door Dafne, nodig je ClaudiNEE uit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef Zipportal het volgende:
Dafne Schippers: goud op de 200 meter in Peking
Goud op de 200 meter en zilver op de 100 meter tijdens de Wereldkampioenschappen in Peking. Dafne Schippers wist het voor elkaar te krijgen.
Op de redactie van DWDD, en ook bij veel mensen thuis, werd de wedstijd met spanning gevolgd. Op de 100 meter was ze slechts 3 honderdste van het goud vandaan. Een paar dagen later rende ze voor de 200 meter. De spanning steeg, haalde ze het? Ja. Goud voor Dafne Schippers. Met 21’63 seconden is Schippers de op 2 na snelste ooit. Alleen de Amerikaanse wereldrecordhoudster Florence Griffith-Joyner was sneller met toptijden van 21,34 en 21,56 en Marin Jones rende in een tijd van 21,62.
Volgende stap: de Olympische Spelen in Rio 2016.
Muziek: Bewilder
De muzikanten van Bewilder hebben hun sporen al verdiend bij onder andere GEM en Waylon. Nu vormen zij samen de nieuwe Nederlandse band Bewilder. Vorige week verscheen hun debuutalbum ‘Dear Island’. Vanavond speelt de band bij De Wereld Draait Door in de studio!
Tafeldame: Claudia de Breij
Claudia is dit keer de sidekick van Matthijs.
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Steptember: Wouter Bos en Erik Scherder
Vandaag is de actie ‘Steptember’ van start gegaan, waarbij deelnemers een maand lang 10.000 stappen per dag zetten en daarmee geld inzamelen voor mensen met cerebrale parese. Cerebrale parese (CP) is een houding- en bewegingsstoornis die zijn oorzaak heeft in de hersenen. Mensen met CP kunnen moeite hebben met bewegen, praten en leren. De Bosk, de vereniging van mensen met cerebrale parese, organiseert Steptember.
Aan tafel: Professor dr. Erik Scherder, ambassadeur van Steptember en Wouter Bos, voorzitter van de Bosk.
Begrijpen we het nog dames en heren? U moet even reageren.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Doet u even mee?
Ik word altijd een beetje depri van september dus ze kunnen de pleures krijgenquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Doet u even mee?
Gaan we scheldenquote:
Misschien gebruikt ze de eerste halve minuut ervoor.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:52 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Claudia nog een liedje over vluchtelingen in petto?
Ja, heeft, leukquote:
Acne Schippers.quote:
Ik had eerst wel een blogje over zeikwijf Sylvana Simons.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan je een weblog schrijven met de titel 'Claudia de Breij is een kuthoer'
Hoeveel Nederlandse films heb je wel gezien.quote:
Ik wil doodquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even mezelf ombrengen tot Erik Scherder er weer is.
Flodder 1 2 3quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse films heb je wel gezien.
Die van de jumbo is er niet.quote:
Valt me allang mee dat hij niet in een Unibet-shirt zit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank Lammers is vast weer bezig om een kutreclame voor de Jumbo te maken. De vuige klootzak.
Echt waar? Dan ga ik kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gênante vertoning dit weer.
Gelukkig vanavond Jan-Roos bij Pauw.
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gênante vertoning dit weer.
Gelukkig vanavond Jan-Roos bij Pauw.
En dus de Harries ook niet.quote:
Subsidie...quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar maak je een film voor als mensen er niet heen willen gaan?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
Is Elise 11?
Hahaha, zal ik hem even uitleggen?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
Is Elise 11?
leg maar uitquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
Is Elise 11?
Mag je ook zeker zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:23 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Spongebob nog nooit gezien. Titanic ook niet.
Ben daar best trots op.
Nu hij weet dat hij op jou lijkt zal hij wel helemaal blij zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mag je ook zeker zijn.
Idem hier!
Ik neem aan van wel.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu hij weet dat hij op jou lijkt zal hij wel helemaal blij zijn.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel.
Iedereen wil op mij lijken.
Een vaginabaard? Ja, zou je denken?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zal best een flinke baard hebben.
Wow Stijn je bent 8 keer geretweet.quote:
Ik kan vredig sterven.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow Stijn je bent 8 keer geretweet.
komt ie uit Algerije?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit bij een potentiële terrorist in de studiegroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |