Waarvan 17 betalend, Koos het equivalent van de zendamateur die radio maakt voor 12 mensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Wilders is geschokt dan zijn er veel meer mogelijkheden van "Willem Alexander is een moslim" tot "Sneeuwwitje is een sprookje" tot "zwarte Piet moet wit worden"quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:10 schreef Nintex het volgende:
Een aantal opties.
Internationaal
- Rusland gaat actief mee vechten in Syrie aan de kant van Assad
- Rusland valt mogelijk binnen een week Oekraine binnen als de wapenstilstand weer mislukt
Voor Nederland:
- Thalys schutter was onderdeel van een geactiveerde IS-cel in Nederland
- Naar Nederland zijn net als in Frankrijk anti-air raketten gesmokkeld vanuit Libie om een aanslag op een vliegtuig te plegen
- Er is een relatief grote aanslag verijdeld
Knap dat je zomaar in zijn hoofd kunt kijken. Kun je ook zeggen wat Obama op dit moment aan denk? Kijk ook uit voor de NSA want zulke mensen zijn erg in trek.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:56 schreef Janneke141 het volgende:
Haha, briljant. Eens kijken hoeveel media-aandacht hem dit nu weer oplevert, want om de inhoudelijke kant is het hem echt niet te doen.
Beweren dat politici aandachtsgeil zijn, is wel erg gedurfd inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Knap dat je zomaar in zijn hoofd kunt kijken. Kun je ook zeggen wat Obama op dit moment aan denk? Kijk ook uit voor de NSA want zulke mensen zijn erg in trek.
Religie ook.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:06 schreef sacha het volgende:
'waterstof peroxide tast de hersenen aan'
lol, moet Rusland er weer bij betrokken worden...quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:10 schreef Nintex het volgende:
Een aantal opties.
Internationaal
- Rusland gaat actief mee vechten in Syrie aan de kant van Assad
- Rusland valt mogelijk binnen een week Oekraine binnen als de wapenstilstand weer mislukt
Voor Nederland:
- Thalys schutter was onderdeel van een geactiveerde IS-cel in Nederland
- Naar Nederland zijn net als in Frankrijk anti-air raketten gesmokkeld vanuit Libie om een aanslag op een vliegtuig te plegen
- Er is een relatief grote aanslag verijdeld
Inderdaad, ik kan niet anders dan respect hebben voor weer zon slimmigheidje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:56 schreef Janneke141 het volgende:
Haha, briljant. Eens kijken hoeveel media-aandacht hem dit nu weer oplevert, want om de inhoudelijke kant is het hem echt niet te doen.
Dat is niet erg gedurfd, echter daar doelde ik ook niet op. Waar ik wel van opkeek is haar bewering dat het Wilders alleen om de aandacht te doen is. Dat hij niets geeft om de inhoudelijke kant. Om dit te kunnen weten heb je bepaalde krachten nodig, die een gemiddeld mens niet heeft.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beweren dat politici aandachtsgeil zijn, is wel erg gedurfd inderdaad.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:44 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat is niet erg gedurfd, echter daar doelde ik ook niet op. Waar ik wel van opkeek is haar bewering dat het Wilders alleen om de aandacht te doen is. Dat hij niets geeft om de inhoudelijke kant. Om dit te kunnen weten heb je bepaalde krachten nodig, die een gemiddeld mens niet heeft.
Flinke bergen poen uit Tel Aviv bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:44 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat is niet erg gedurfd, echter daar doelde ik ook niet op. Waar ik wel van opkeek is haar bewering dat het Wilders alleen om de aandacht te doen is. Dat hij niets geeft om de inhoudelijke kant. Om dit te kunnen weten heb je bepaalde krachten nodig, die een gemiddeld mens niet heeft.
Nee, als je iemand veel geld geeft dan kun je, voor zover ik weet, niet ineens in iemand zijn hoofd kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Flinke bergen poen uit Tel Aviv bijvoorbeeld.![]()
Enig benul van de Nederlandse politiek is al voldoende.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:44 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Oke dus als je enig benul hebt van de Nederlandse politiek dan kun je in de hoofden van alle politici kijken? Interessante bewering. Ik ga hier eens verder onderzoek naar doen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enig benul van de Nederlandse politiek is al voldoende.
Alleen maar positief dan toch, dat de parlementaire controle uitgebreid is?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:04 schreef arjan1112 het volgende:
Kan die commissie geheim niet gewoon afgeschaft worden
Vroeger wist alleen de premier dergelijke dingen, en misschien de koningin
Je familieleden niet zeker?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
Sinds wanneer betalen mensen voor blogs?
Aiaiai, Pasen en Pinksteren kunnen blijkbaar toch op 1 dag vallen.quote:
Ja, ik dacht ik benadruk het nog even. Lol.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Aiaiai, Pasen en Pinksteren kunnen blijkbaar toch op 1 dag vallen.
Er is geen enkele bron voor die quote.quote:
Grappen moet je nooit uitmelken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |