abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2015 @ 12:47:23 #51
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_156778894
Welk punt wil je nou maken, dat alle Islamitische aanslagen door moslims zijn gepleegd :?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_156778916
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:47 schreef Janneke141 het volgende:
Welk punt wil je nou maken, dat alle Islamitische aanslagen door moslims zijn gepleegd :?
Ja, en dat westerlingen die aanslagen plegen dat doen omdat ze verward zijn, en moslims die dat doen uitsluitend handelen door hun verdorven ideologie.

Elzies, het was me weer een waar genoegen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156778928
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Goh, aanslagen met een islamitische signatuur worden uitgevoerd door niet-westerlingen :') . En wat is niet-westers trouwens? Als je bijvoorbeeld in België geboren bent uit twee allochtoonse ouders, ben je dan niet-westers?
Niet als je diezelfde Westerse normen en waarden verwerpt en daarvoor bereid ben je eigen landgenoten af te knallen. Bovendien hebben veel van die gasten een dubbel paspoort. Dan is er altijd sprake van een dubbele agenda.
pi_156778933
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:47 schreef Janneke141 het volgende:
Schrijf ik dat ergens op? Wel goed lezen.
pi_156778944
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niet als je diezelfde Westerse normen en waarden verwerpt en daarvoor bereid ben je eigen landgenoten af te knallen. Bovendien hebben veel van die gasten een dubbel paspoort. Dan is er altijd sprake van een dubbele agenda.
Breivik schiet ook een heleboel mensen dood. Dan verwerp je mijns inziens net zo goed die Westerse normen en waarden.

Maar goed, dan is het een psychose en een lone wolf.
pi_156778958
quote:
14s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, en dat westerlingen die aanslagen plegen dat doen omdat ze verward zijn, en moslims die dat doen uitsluitend handelen door hun verdorven ideologie.

Elzies, het was me weer een waar genoegen.
Zwaktebod om binnen de discussie mijn woorden te verdraaien. Ja, islamitisch terrorisme komt voort uit een gezamenlijke ideologie. Daar is geen woord van gelogen.

Was me ook een waar genoegen, hoor. ;)
  maandag 12 oktober 2015 @ 12:51:50 #57
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156778965
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:49 schreef Elzies het volgende:
Niet als je diezelfde Westerse normen en waarden verwerpt en daarvoor bereid ben je eigen landgenoten af te knallen.
De meeste aanslagen komen nog steeds uit separatistische en extreem linkse hoek. Die hebben dezelfde opvoeding genoten als de rest, maar zijn tot hetzelfde toe in staat...

Redelijk kansloze redenatie.

quote:
Bovendien hebben veel van die gasten een dubbel paspoort. Dan is er altijd sprake van een dubbele agenda.
Mooie conclusie :') Ik hou mijn afspraken ook altijd bij in mijn paspoort 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156778966
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zwaktebod om binnen de discussie mijn woorden te verdraaien. Ja, islamitisch terrorisme komt voort uit een gezamenlijke ideologie. Daar is geen woord van gelogen.

Was me ook een waar genoegen, hoor. ;)
En extreem-rechts terrorisme heeft verder niks met ideologie te maken?
  maandag 12 oktober 2015 @ 12:53:19 #59
116015 SicSicSics
pi_156778984
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:51 schreef Elzies het volgende:
Beetje jammer alleen dat het zo generiek is, dat het op (bijna) alle vormen van terrorisme van toepassing is. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156779026
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Beetje jammer alleen dat het zo generiek is, dat het op (bijna) alle vormen van terrorisme van toepassing is. :D
Niet op bijna alle vormen, als er geen politiek of religieus doel is is er volgens mij geen sprake van terrorisme.
  maandag 12 oktober 2015 @ 12:59:55 #61
116015 SicSicSics
pi_156779087
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:55 schreef Wespensteek het volgende:
Niet op bijna alle vormen, als er geen politiek of religieus doel is is er volgens mij geen sprake van terrorisme.
Je hebt helemaal gelijk! :)
Fine, fuck you then!
pi_156782431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

No way :') Mark Rutte kan zichzelf namelijk prima pijpen, da's makkelijk zonder een ruggegraat.

Misschien dat Rutte zo'n Japanse sexdoll van zichzelf heeft laten maken, nadat hij hoorde dat Timmermans er ook een had. Frans heeft die van zichzelf in een sexy pilotenpakje gehuld, met zuurstofmaskertje voor als hij een keer in een echt kinky bui is.
In Brussel zijn genoeg 18-jarige studentes met rolex en dure kleding... Als europarlementarier gewoon even in-uitchecken. En je kan voor 1000 euri belastinggeld ad. slag.
  maandag 12 oktober 2015 @ 16:25:58 #63
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_156783108
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:49 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

In Brussel zijn genoeg 18-jarige studentes met rolex en dure kleding... Als europarlementarier gewoon even in-uitchecken. En je kan voor 1000 euri belastinggeld ad. slag.
Je mist de grap; mensen als Rutte en Timmermans zijn nogal dol op zichzelf.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')