Geloof je daar echt in? Dat er hier op termijn iemand zichzelf opblaast in een trein of metro op een volksbijeenkomst? Dan heb je toch ook geen leven meer, ik zie het zo'n vaart niet lopen, misschien een lone wolf aktie van een gek die iemand neersteekt ofzo, maar zo'n massa aanslag zie ik hier niet snel gebeuren.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:33 schreef Elzies het volgende:
Nu staat de samenleving voor een dreiging waarbij het doel is om zoveel mogelijk omstanders te doden om hiermee een bestaande samenleving te ontwrichten. Dit is een oorlogsstrategie. Het is nog niet gebeurd, maar het kan wel gebeuren. Integendeel, het is wachten totdat het gebeurd.
Kan best, maar de kans is groter dat je onder een auto komt en sterft, zelfs in Israël. Net of het moeilijk is om in het publieke domein een aanslag te plegen. Het is eerder absurd dat dit niet vaak gebeurt met al die dreiging die er blijkbaar is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Geloof je daar echt in? Dat er hier op termijn iemand zichzelf opblaast in een trein of metro op een volksbijeenkomst? Dan heb je toch ook geen leven meer, ik zie het zo'n vaart niet lopen, misschien een lone wolf aktie van een gek die iemand neersteekt ofzo, maar zo'n massa aanslag zie ik hier niet snel gebeuren.....
Mensen die sympathiseren met buitenlandse economische gelukzoekers en flirten met hun foute ideologie beschouw ik juist als de een- en twintigste variant van een NSB-er. Dus jouw nazi-vergelijking is ongepast. Wie heult met de vijand is de vijand. Zo simpel is het. Wie deze economische gelukzoekers vermomd als vluchtelingen steunt dient niet het belang van Nederland. Is geen ware Nederlander meer. Het wordt tijd om partij te kiezen en daarvan de gevolgen te accepteren. De PVV groeit virtueel als kool en dat geeft aan dat veel Nederlanders ervoor kiezen hun ware Nederlanderschap trouw te blijven. Te kiezen voor het behoud van hun land, behoud hun culturele roots.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij zegt wat je denkt zoals een lid van de jostiband de kleuren op zn keyboard opdreunt. Daar is niets vrij aan.
[..]
Nazi supporter.
Van Gogh zou zich in z'n graf omdraaien.
Precies, Nederlanders die pleiten voor humane asielopvang van oorlogsvluchtelingen zijn net zoals de NSB-ers.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:04 schreef Elzies het volgende:
[..]
Mensen die sympathiseren met buitenlandse economische gelukzoekers en flirten met hun foute ideologie beschouw ik juist als de een- en twintigste variant van een NSB-er. Dus jouw nazi-vergelijking is ongepast. Wie heult met de vijand is de vijand. Zo simpel is het. Wie deze economische gelukzoekers vermomd als vluchtelingen steunt dient niet het belang van Nederland. Is geen ware Nederlander meer. Het wordt tijd om partij te kiezen en daarvan de gevolgen te accepteren.
Is je toren hoog genoeg?quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:04 schreef Elzies het volgende:
[..]
Mensen die sympathiseren met buitenlandse economische gelukzoekers en flirten met hun foute ideologie beschouw ik juist als de een- en twintigste variant van een NSB-er. Dus jouw nazi-vergelijking is ongepast. Wie heult met de vijand is de vijand. Zo simpel is het. Wie deze economische gelukzoekers vermomd als vluchtelingen steunt dient niet het belang van Nederland. Is geen ware Nederlander meer. Het wordt tijd om partij te kiezen en daarvan de gevolgen te accepteren. De PVV groeit virtueel als kool en dat geeft aan dat veel Nederlanders ervoor kiezen hun ware Nederlanderschap trouw te blijven. Te kiezen voor het behoud van hun land, behoud hun culturele roots.
Het gros van die economische gelukzoekers weigeren woonruimte in een containerwoning, maar klagen tegelijkertijd wel dat het land waar ze eerder opvang zo slecht was. Daar sliepen ze in tentjes. Wie is hier nu de Gekke Henkie?quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:20 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Precies, Nederlanders die pleiten voor humane asielopvang van oorlogsvluchtelingen zijn net zoals de NSB-ers.
Heb je ook je nog bewijs voor jouw beweringen? Je beledigt namelijk hele groepen mensen met jouw NSB opmerkingen, vijand , landverraders en is geen ware Nederlander meer. Ik vind dat je bij zulke zware woorden wel wat bewijs mag leveren dat die woorden gerechtvaardigd zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:31 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het gros van die economische gelukzoekers weigeren woonruimte in een containerwoning, maar klagen tegelijkertijd wel dat het land waar ze eerder opvang zo slecht was. Daar sliepen ze in tentjes. Wie is hier nu de Gekke Henkie?
Je moet echt nog wat oefenen met die holle retoriek, dit lijkt nergens op, het klinkt nog niet eens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:04 schreef Elzies het volgende:
[..]
Mensen die sympathiseren met buitenlandse economische gelukzoekers en flirten met hun foute ideologie beschouw ik juist als de een- en twintigste variant van een NSB-er. Dus jouw nazi-vergelijking is ongepast. Wie heult met de vijand is de vijand. Zo simpel is het. Wie deze economische gelukzoekers vermomd als vluchtelingen steunt dient niet het belang van Nederland. Is geen ware Nederlander meer. Het wordt tijd om partij te kiezen en daarvan de gevolgen te accepteren. De PVV groeit virtueel als kool en dat geeft aan dat veel Nederlanders ervoor kiezen hun ware Nederlanderschap trouw te blijven. Te kiezen voor het behoud van hun land, behoud hun culturele roots.
Ik verwees naar het manifest van Breivik en constateer dat veel van wat daar in staat begint uit te komen. We zien een toenemende haat tussen de voor- en tegenstanders van de multiculturele idealisten (als de voor- en tegenstanders van de EU) in het Westen. Ook in Nederland. Het zal niet lang meer duren voordat beide groepen ook hier elkaar te lijf gaan en de eerste doden zullen gaan vallen. De eerste opstootjes zijn er al, zoals gisteren in Utrecht. Daar hoef je dus geen helderziende meer voor te zijn. Alleen verwacht men dit hier niet in Nederland na een zeventig jaar durende vrede. Talloze generaties zijn hiermee opgegroeid en ze slapen nog hun zoete dromen van welvaart en gemak. Maar de vrede is voorbij, de oorlog is in aantocht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:18 schreef Ludachrist het volgende:
Mooi dat Elzies stelt dat er geen aanslag door niet-islamieten heeft plaatsgevonden en Breivik een regel later nog noemt. Was dat geen aanslag ofzo?
Waar het mij om gaat is dat je dit zegt:quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik verwees naar het manifest van Breivik en constateer dat veel van wat daar in staat begint uit te komen.
Daar schaar je Breivik dus niet onder? Was dat geen aanslag?quote:In tegenstelling tot Karst T zijn al die aanslagen in Europa gepleegd door daders met een niet-Westerse achtergrond waarbij de islamitische beginselen de grondtoon voerde. Ik heb nergens een blanke Jan net de Pet een Joodse supermarkt zien bestormen of een redactie zien executeren.
Bij Karst T was er sprake van een psychiatrisch verwarde man met een aversie tegen het Koningshuis. Doet me een beetje denken aan die moordpartij in Alphen aan de Rijn.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat je dit zegt:
[..]
Daar schaar je Breivik dus niet onder? Was dat geen aanslag?
Of je Breivik geen blanke Jan met de Pet noemt.quote:Ik heb nergens een blanke Jan net de Pet een Joodse supermarkt zien bestormen of een redactie zien executeren.
Nou Breivik is een Nazi, noemt zichzelf een Nazi en verkondigt daarin Nazi gedachtegoed. Daarnaast is het natuurlijk een terrorist en massamoordenaar. Op zich heb ik er geen moeite mee als je achter zijn gedachtegoed staat maar dat het erg slim is kan ik niet zeggen en helemaal niet om dat in het openbaar te gaan verklaren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:51 schreef Elzies het volgende:
Wat is er mis om te verwijzen naar dit manifest?
Jammer dat jij niet in gaat op wat ik vraag. Jij stelt dat er geen aanslagen door westerlingen zijn gepleegd in Europa. Vind je de actie van Breivik wél of géén aanslag?quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Bij Karst T was er sprake van een psychiatrisch verwarde man met een aversie tegen het Koningshuis. Doet me een beetje denken aan die moordpartij in Alphen aan de Rijn.
Jammer dat je niet ingaat op de actuele vergelijkingen van vandaag en wat in dat manifest staat. Je kunt de opmerkelijke overeenkomsten toch moeilijk meer ontkennen. Maar ja, links ademt zowat ontkenning (de brandstof waarop links functioneert) dus eigenlijk verbaast het me niet.
Waar precies stel ik dat? Natuurlijk plegen blanken aanslagen maar meestal met een heel ander motief dan de aanslagen met een islamitische signatuur. Vaak spreek je over onstabiele psychisch gestoorde lone-wolfs die om zich heen gaan schieten. Daar zit geen organisatie, plan of ideologie achter. Slechts de belevingswereld van de dader en de zucht om vanuit een nobody eeuwige roem te vergaren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet in gaat op wat ik vraag. Jij stelt dat er geen aanslagen door blanken zijn gepleegd in Europa. Vind je de actie van Breivik wél of géén aanslag?
Wat toch een onzin, je weet echt totaal niet waar je over praat. Er zijn zoveel "blanke" terreurgroepen geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:28 schreef Elzies het volgende:
Waar precies stel ik dat? Natuurlijk plegen blanken aanslagen maar meestal met een heel ander motief dan de aanslagen met een islamitische signatuur. Vaak spreek je over onstabiele psychisch gestoorde lone-wolfs die om zich heen gaan schieten. Daar zit geen organisatie, plan of ideologie achter. Slechts de belevingswereld van de dader en de zucht om vanuit een nobody eeuwige roem te vergaren.
Nou, hier dus:quote:
quote:In tegenstelling tot Karst T zijn al die aanslagen in Europa gepleegd door daders met een niet-Westerse achtergrond waarbij de islamitische beginselen de grondtoon voerde. Ik heb nergens een blanke Jan net de Pet een Joodse supermarkt zien bestormen of een redactie zien executeren.
Mohammed B. is ook een verwarde man.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:28 schreef Elzies het volgende:
[..]
Waar precies stel ik dat? Natuurlijk plegen blanken aanslagen maar meestal met een heel ander motief dan de aanslagen met een islamitische signatuur. Vaak spreek je over onstabiele psychisch gestoorde lone-wolfs die om zich heen gaan schieten. Daar zit geen organisatie, plan of ideologie achter. Slechts de belevingswereld van de dader en de zucht om vanuit een nobody eeuwige roem te vergaren.
Breivik is een beetje een uitzondering. De omvang van zijn acties waren veel groter. De bomaanslag in Oslo, de wijze waarop hij vermomd als politieagent zichzelf toegang verschafte tot dat eiland. Zijn uitgebreide manifest die in detail is uitgewerkt en op het juiste moment werd vrijgegeven op het net. Zijn foto's en zijn daden in de rechtbank verraden echter wel een man met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Natuurlijk keur ik zijn daden af, maar als psychologisch profiel is Breivik interessant te noemen. Daarom heb ik zijn manifest ook gelezen en veel van wat hij daar opschrijft is zeer actueel te noemen. Daar kun je niet omheen.
IRAquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat toch een onzin, je weet echt totaal niet waar je over praat. Er zijn zoveel "blanke" terreurgroepen geweest.
Ik heb het hier dus over aanslagen met een islamitische signatuur die dit jaar in Europa zijn uitgevoerd. Daar zat geen blanke tussen. Maar ik claim nergens dat blanken nooit een aanslag zullen plegen.quote:
Dat laatste is een zeer naīeve stelling. Er zijn al de nodige aanslagen verhinderd. nee, het kan ook hier gebeuren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:37 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Mohammed B. is ook een verwarde man.
Daarbij is er nog nooit iets gebeurd in NL, dus je mag nog niet huilen. Waarom zou een terrorist uberhaupt NL pakken om aanslagen te plegen? Lijkt me dat Duitsland, Denemarken, en Engeland betere doelen zijn voor hen.
Goh, aanslagen met een islamitische signatuur worden uitgevoerd door niet-westerlingenquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:43 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb het hier dus over aanslagen met een islamitische signatuur die dit jaar in Europa zijn uitgevoerd. Daar zat geen blanke tussen. Maar ik claim nergens dat blanken nooit een aanslag zullen plegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |