Ik was te laat voor een één-tweetje met raptorix, omdat ze maar aan het door melken waren in dat topic over de koran.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappen moet je nooit uitmelken.
Zoveel haat jegens een persoon is niet gezond.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Op zich is het natuurlijk wel schandalig dat een landverrader die uit het buitenland betaald krijgt voor het behartigen van de vermeende belangen van een buitenland via de Nederlandse Tweede Kamer in de commissie Stiekem mag plaatsnemen.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de GBL, nou zelf ook niet bepaald de meest openhartige persoon, dit een probleem zal vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:
het is inmiddels duidelijk wat er besproken werd?
NWS / AIVD zaagt vrolijk verder aan de poten van de rechtstaat
Het is gewoon een veiligheidsrisico, die nuchtere constatering zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zoveel haat jegens een persoon is niet gezond.
Wilders is een veiligheidsrisico?quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is gewoon een veiligheidsrisico, die nuchtere constatering zouden meer mensen moeten doen.
Ja, ik vind het helemaal niet logisch om iemand die vanuit het buitenland geld ontvangt en zijn loyaliteit aan een buitenland telkens laat blijken toegang te geven tot staatsgeheimen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wilders is een veiligheidsrisico?
Jij denkt dat elk ander Kamerlid daar compleet onafhankelijk zit?quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ik vind het helemaal niet logisch om iemand die vanuit het buitenland geld ontvangt en zijn loyaliteit aan een buitenland telkens laat blijken toegang te geven tot staatsgeheimen.
Het is natuurlijk een kleeeeeein beetje kansloos dat de GBL tekeer gaat over mensen in de tweede kamer die toevallig een extra paspoort hebben (wat helemaal niks wil zeggen wat betreft loyaliteit), maar zelf helemaal geen openheid wil geven over wat hij nou precies met zijn Israëlische vrinden uitspookt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij denkt dat elk ander Kamerlid daar compleet onafhankelijk zit?
Nee, dat is geheim.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:07 schreef Smack10 het volgende:
Hoe laat begint de uitzending op NPO politiek vandaag, weet iemand dat?
Onafhankelijk van buitenlandse mogendheden ja.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij denkt dat elk ander Kamerlid daar compleet onafhankelijk zit?
Daar heb ik bij Kuzu, Ozturk, enz. toch mijn twijfels oversquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onafhankelijk van buitenlandse mogendheden ja.
Vind ik ook een issue, maar die zitten niet in de commissie Stiekem.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daar heb ik bij Kuzu, Ozturk, enz. toch mijn twijfels overs
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daar heb ik bij Kuzu, Ozturk, enz. toch mijn twijfels overs
Nee, gelukkig niet nee, anders lag alle informatie zo bij Erdoganquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vind ik ook een issue, maar die zitten niet in de commissie Stiekem.
De vrees dat via Wilders geheime informatie naar Israeliers/zionisten lekt is ook niet ongegrond.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet nee, anders lag alle informatie zo bij Erdogan
Ken je deze nog?quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet nee, anders lag alle informatie zo bij Erdogan
Denk dat Wilders zich daar niet over zou uitlaten... het zal vanuit zijn visie ongetwijfeld weer met de islam te maken hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik gok op een gigantische meteoor van 5 a 10 kilometer die op ramkoers ligt met de aarde. Daar kan een mens wel eens 'geschokt' van zijn.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik gok op een gigantische meteoor van 5 a 10 kilometer die op ramkoers ligt met de aarde. Daar kan een mens wel eens 'geschokt' van zijn.
Hij vermoedt dan ook dat IS er achter zit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat Wilders zich daar niet over zou uitlaten... het zal vanuit zijn visie ongetwijfeld weer met de islam te maken hebben
Tja, de AIVD is erg goed in journalisten en advocaten afluisterenquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Mevrouw die verantwoordelijk was voor het aannemen van mensen binnen anti-terreur afdeling.
Niet alleen Wilders, alle politici zijn geschokt wanneer het ze uitkomtquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:56 schreef Resistor het volgende:
Het zou pas nieuws zijn als GW eens een keer niet ergens geschokt van is
Wilders een landverraders? Het moet niet veel gekker worden. Alles waar Wilders Nederland voor heeft gewaarschuwd is uitgekomen. De opkomst van het Jihadisme in Europa, de bijbehorende aanslagen, de bedreiging van onze grenzen als de Griekse bodemloze euro-put.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Op zich is het natuurlijk wel schandalig dat een landverrader die uit het buitenland betaald krijgt voor het behartigen van de vermeende belangen van een buitenland via de Nederlandse Tweede Kamer in de commissie Stiekem mag plaatsnemen.
De Kamer, gehoord de beraadslagingen,quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:21 schreef Treinhoer het volgende:
Ah, wanneer de schuld bij de oogkleppen van links worden gelegd, worden de posts verwijderd. Fraai dit.
En de minister ontraadt deze motie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De Kamer, gehoord de beraadslagingen,
Geconstateerd dat links afbakingen rond hun hoofden hebben,
Overwegende dat vrij de ruimte in kijken tot een beter zicht leidt,
Roept de regering op een einde te maken aan het dragen van oogkleppen,
En gaat over tot de orde van de dag.
Ik zou de vlag uithangen op de dag dat dit zo gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De Kamer, gehoord de beraadslagingen,
Geconstateerd dat links afbakingen rond hun hoofden hebben,
Overwegende dat vrij de ruimte in kijken tot een beter zicht leidt,
Roept de regering op een einde te maken aan het dragen van oogkleppen,
En gaat over tot de orde van de dag.
Euh, volgens mij zijn de meeste politieke partijen bezig de belangen van buitenlanden te dienen, de eurofielen. Dat jij nu toevallig Israel haat.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Daar was ik al bang voor ja.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:26 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik zou de vlag uithangen op de dag dat dit zo gaat.
Dat zou wel een shock zijn jaquote:
Onderscheid in plas-en poepbeurt, dat heb ik in 1 internet filmpje eerder gezien, met Stacy als toiletdame in de hoofdrolquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:22 schreef Roberta_J het volgende:
Ik denk dat allemaal niet om terrorisme of dreiging ervan gaat, maar om het volgende:
de Kamer heeft een nieuwe toiletjuffrouw en die vroeg eerst 20 cent, maar dreigt nu 30 cent per per plasbeurt en 50 cent per poepbeurt te gaan vragen, en dat allemaal van ONS belastinggeld!
Dit heeft de Kamer jarenlang oogluikend toegestaan, maar nu is de kogel daar echt door de kerk. De toiletjuffrouw is inmiddels al aangevallen door diverse politici.
Dan wil ik niet weten wat de ministers nu aan het doen zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onderscheid in plas-en poepbeurt, dat heb ik in 1 internet filmpje eerder gezien, met Stacy als toiletdame in de hoofdrol
quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat de ministers nu aan het doen zijn
Israel houdt wel van IS. Door IS is het lekker rustig in Israel en is Hamas etc voor de wereld helemaal niet interessant.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
Wilders zal wel ergens hebben gehoord dat de IS ook niet van Israël houdt. Wat natuurlijk schokkend is, als daar je loyaliteit ligt.
Stacey is toch een tijdje uit de 18+ business?quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onderscheid in plas-en poepbeurt, dat heb ik in 1 internet filmpje eerder gezien, met Stacy als toiletdame in de hoofdrol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |