Ik mag toch hopen dat ze dat gewoon zelf ook snappen dat dat niet kan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik geef Ben wel gelijk over die mozaïektegeltjes. Het ziet er leuk uit, maar dat diepteverschil is echt jammer.
Ik bedoel meer de algemene houding en instellingquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik geef Ben wel gelijk over die mozaïektegeltjes. Het ziet er leuk uit, maar dat diepteverschil is echt jammer.
Ik vind het jammer dat de tactiek kennelijk is om het andere team waar mogelijk te naaien. Uiteindelijk moeten Ben en Kasia daar wel gewoon iedere dag naar kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dat gewoon zelf ook snappen dat dat niet kan?
quote:
En niet heel intelligentquote:
Net weer doen alsof hij de naam van Marte niet meer wist. Joaaah, die Babette, of Odette, huhuhuhuh...quote:
Odette is toch die vrouw die achteraf de styling beoordeelt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Net weer doen alsof hij de naam van Marte niet meer wist. Joaaah, die Babette, of Odette, huhuhuhuh...
Ah ok, dat kan ook. Maar dan nog, ook haar naam zou hij ondertussen moeten weten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Odette is toch die vrouw die achteraf de styling beoordeelt?
Arno en Rian hebben in het bejaarden tehuis geen flikker gedaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:24 schreef Ludwig. het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat het over het hele traject gezien ietwat onterecht is dat Ben en Kasha ten koste van Arno en Rianne doorgaan.
Maar goed, twee tegenpolen in de finale is misschien ook wel vermakelijk.
Dat geldt voor alle teams. Kijk maar naar Kasia toen de teams opgesplitst werden, die deed echt niks meer. Dat Dirk toen nog zo ver is gekomen met die woonkamer (?) is bewonderenswaardig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Arno en Rian hebben in het bejaarden tehuis geen flikker gedaan.
En wel meer dan eens de kantjes er vanaf gelopen.
Ik denk dat iemand de juryleden wel heeft ingefluisterd dat het beter is voor het programma als B&K en M&D in de finale zitten...Het blijft tv en er kijken vast meer mensen wanneer er strijd is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:24 schreef amaranta het volgende:
De jury is niet echt consequent in het geven van punten tov de kritiek die ze geven.
Die kerel zegt de hele dag dat-ie er geen zin in heeft, dat-ie het zelf anders had gedaan, dat het niet goed is afgewerkt, dat het niet mooi is, dat de anderen bijna niks gedaan hebben, et cetera. Het is één grote brok negativiteit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:43 schreef mootie het volgende:
Wat een negatieve zak hooi, verschrikkelijk.
Aanvankelijk werd gezegd dat de één zou letten op de styling en dat de ander zou letten op de kwaliteit van het klussen. Deze keer hadden beiden het alleen maar over de vormgeving en da's inderdaad nogal smaakgevoelig. Aan de andere kant: je moet wel op de één of andere manier tot een winnaar komen en de kandidaten op elkaar laten stemmen gaat in deze fase niet meer werken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:59 schreef Starlie het volgende:
Die jury vind ik waardeloos, wie zijn hun om te bepalen dat die badkamer bij Marte & Dirk niet mooi is? Marte & Dirk waren er toch blij mee, daar gaat het toch om?!
Eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Aanvankelijk werd gezegd dat de één zou letten op de styling en dat de ander zou letten op de kwaliteit van het klussen. Deze keer hadden beiden het alleen maar over de vormgeving en da's inderdaad nogal smaakgevoelig. Aan de andere kant: je moet wel op de één of andere manier tot een winnaar komen en de kandidaten op elkaar laten stemmen gaat in deze fase niet meer werken.
Natuurlijk, want het was (o.a.) gemaakt door 'Amsterdam'. Dus dan is het per definitie slecht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:37 schreef amaranta het volgende:
En die Kasia. Haar eerste reactie was mooi mooi mooi. En toen bij de jury zei ze, ik zou een drie geven.
Waar juist de jury weet dat het door "Amsterdam" is gedaan en het dus per definitie helemaal geweldig is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk, want het was (o.a.) gemaakt door 'Amsterdam'. Dus dan is het per definitie slecht.
Daarvoor leek haar buik wel zo'n zwanger bolletjequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij ging net op haar buik op Ben liggen dus.. Dat zou zij vast niet doen als zwangere.
Mijn eerste reactie was echt 'nee man die is veel te oud daarvoor'. Maar t zou kunnen wellichtquote:
Zij is 37 dus dat valt wel mee.. Vind haar trouwens leuker nu dan eerder in de serie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was echt 'nee man die is veel te oud daarvoor'. Maar t zou kunnen wellicht
Oh wist ik niet. Heb niet zo op de leeftijden gelet eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij is 37 dus dat valt wel mee.. Vind haar trouwens leuker nu dan eerder in de serie.
Idem, ik dacht dat het een klus programma was maar het is toch echt een styling programmaquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:14 schreef amaranta het volgende:
Echt, ik stoor me echt gigantisch aan de jury.
Dit dus, die aannemer Tokkie zou ook gewoon moeten jureren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Idem, ik dacht dat het een klus programma was maar het is toch echt een styling programma
Nu wel. In het begin was het verhaal dat de één de styling beoordeelt (Odette) en de ander de kluskwaliteit (Arjen Ederveen), maar dat idee is inmiddels volledig verdwenen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Idem, ik dacht dat het een klus programma was maar het is toch echt een styling programma
dat heb ik ook, ik zag het als een klusprogramma maar het werd als snel duidelijk dat de beoordeling steeds meer op styling ging...quote:Op woensdag 4 november 2015 09:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Persoonlijk was ik halverwege zo'n beetje de echte interesse verloren.
Bij Het Blok zag je ze ook nauwelijks in beeld klussen. Dat was geen klusprogramma maar een real life soap.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe gaat de jurering bij de Australische versie? Het hele programma is, in tegenstelling tot "Het Blok" gericht op styling. Je ziet bijna niks van het daadwerkelijk verbouwen. Best wel zonde. Persoonlijk was ik halverwege zo'n beetje de echte interesse verloren.
quote:Op woensdag 4 november 2015 09:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het ruimteverlies in die hal zo groot.. dat had denk ik best handiger ingedeeld kunnen worden. Nu was volgens mij die master bedroom kleiner dan de oude slaapkamer beneden, terwijl dat stel als huisregel had dat ze meer ruimte wilden.
En er was volgens mij geen kast.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het ruimteverlies in die hal zo groot.. dat had denk ik best handiger ingedeeld kunnen worden. Nu was volgens mij die master bedroom kleiner dan de oude slaapkamer beneden, terwijl dat stel als huisregel had dat ze meer ruimte wilden.
Jawel. Een vaste in de slaapkamer. Daar haalde ze een stof uit die ze erg leuk vondenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
En er was volgens mij geen kast.
Dat is toch geen kast? Daar kunnen 3 broeken in en dan hangt hij vol.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel. Een vaste in de slaapkamer. Daar haalde ze een stof uit die ze erg leuk vonden
Dat vond Ben dus ook.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is toch geen kast? Daar kunnen 3 broeken in en dan hangt hij vol.
quote:Op woensdag 4 november 2015 02:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Nu wel. In het begin was het verhaal dat de één de styling beoordeelt (Odette) en de ander de kluskwaliteit (Arjen Ederveen), maar dat idee is inmiddels volledig verdwenen.
nou idd begrijp best dat ze graag een kind wil maar dit was wel een beetje overdreven, dacht even dat ze ging zeggen al zwanger te zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Labiele Marthe met haar tranen en gezemel over een baby
Dat dacht ik ook! Zei Vis ook niet iets als "vertel het dan maar!"?quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
nou idd begrijp best dat ze graag een kind wil maar dit was wel een beetje overdreven, dacht even dat ze ging zeggen al zwanger te zijn.
ja dat dacht ik ook te horen! Volg haar op Instagram en ze is heel druk met modellenwerk zag ik en ze gaan volgens mij een tijdje in NY wonen dus of ze echt zwanger is betwijfel ik eigenlijk. Niet dat je niet zwanger aan je carrière in NY kunt werken ofzo hoor maar tochquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Zei Vis ook niet iets als "vertel het dan maar!"?
Nee, Ben iniedergeval nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:55 schreef Starlie het volgende:
Als Ben en Kasia winnen dan geloof ik dat in elk geval Marte het ze enorm zou gunnen maar andersom geloof ik echt niet dat dat het geval zal zijn.
hmm heb alleen haar haren gezien eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, Ben iniedergeval niet
Mevrouw Zaandam is overigens flink afgevallen, had hun eigenlijk willen zien winnen.
Ben er ook niet weg van. Blijft een beetje grof en ruw.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:03 schreef Starlie het volgende:
Vind die kratjes niet echt mooi in de baby/bieb..
Ja, hoezo doorgestoken kaart?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:22 schreef James1988 het volgende:
Dus, Marte en Dirk hebben 'op de valreep' gewonnen - terwijl zowel de jury als het publiek in de studio leek te neigen naar Ben en Kasia. En het programma was ook ineens helemaal afgelopen?
Nou, ik had ook een beetje zoiets van: joh, je zou niet de eerste zijn die niet 1, 2, 3 zwanger raakt, beetje rustig aan!quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:17 schreef Starlie het volgende:
Beetje freaky dat je zo obsessief over een kind praat!
Waarom zou de finale doorgestoken kaart zijn? Wat zouden ze erbij winnen door de uitslag te manipuleren?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, hoezo doorgestoken kaart?
Wat droef zeg.
Volgend jaar kijk ik niet meer.
Wellicht omdat het beeld van Marte & Visje wat beter in het imago van Net5 past dan het publiek dat zich wat meer vereenzelvigen zal met Ben & Kasia dwz wat minder koopkrachtig en net iets meer hmm volks? maw wat meer SBS6.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou de finale doorgestoken kaart zijn? Wat zouden ze erbij winnen door de uitslag te manipuleren?
Ik snap ook niks van die percentages, maar naar mijn idee ga je de uitslag niet manipuleren als je daar geen belang bij hebt. En ik zie even niet wat dat belang dan zou zijn.
Bij de halve finale heb ik wel zo m'n vraagtekens. Zijn A&R afgevallen omdat ze niet goed genoeg waren? Of omdat het voor de kijkcijfers beter is om wat strijd en venijn in de finale te hebben? M&D tegen K&B leverde natuurlijk een sappiger finale op dan wanneer A&R de finale gehaald zouden hebben.
Haar partner is anders maar een over het paard getilde zeikerd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, Ben iniedergeval niet
Mevrouw Zaandam is overigens flink afgevallen, had hun eigenlijk willen zien winnen.
Ja je bent een überhipster of je bent het niet en daar hoort zeiken ookwel bijquote:Op woensdag 11 november 2015 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haar partner is anders maar een over het paard getilde zeikerd.
Heldere analysequote:Op woensdag 11 november 2015 22:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja je bent een überhipster of je bent het niet en daar hoort zeiken ookwel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |