abonnement Unibet Coolblue
pi_157012470
Brrrr, ik vind Ben echt een onaangenaam persoon.
pi_157012523
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:52 schreef Juweel het volgende:
Brrrr, ik vind Ben echt een onaangenaam persoon.
Het was geen prettige aflevering als je een beetje visueel ingesteld bent. Ben en Kasia die 'op z'n Grieks genieten' in hun nieuwe badkamer. Brrr... :X
pi_157012580
Ook dat was zeer onaangenaam _O-
  donderdag 22 oktober 2015 @ 10:59:16 #179
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_157012585
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:52 schreef Juweel het volgende:
Brrrr, ik vind Ben echt een onaangenaam persoon.
Ben is een botte hork, maar hij heeft wel als één van de weinigen door dat ze maar beperkt de tijd hebben.

In tegenstelling tot Marte, die twee dagen gaat shoppen en al het klussen overlaat aan haar partner...
pi_157014937
Ik snap beide opvattingen wel. Ik had medelijden met Dirk. Die zat er tussenin. Marte die zich niet kon inleven in Ben en Kashie, Ben en Kashia die zich niet in konden leven in Marte. Alleen Dirk zag het grotere plaatje. Best kut voor hem. Stukje met shag roken was wel lachen. Waarschijnlijk kunnen Ben en Kashia Dirk nog wel enigszins waarderen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_157022972
Ben had wel gelijk mbt die tegels.
Je koopt wat op voorraad is. Klaar.
pi_157032444
Beide stellen hadden onvoldoende door wat de optimale aanpak was geweest. De jury houdt van de stijl van M&D en van de kluskwaliteiten van B&K. Voor zoveel mogelijk punten hadden ze zich even over hun onderlinge ergernisjes heen moeten zetten, M&D de styling laten doen, en B&K het echte kluswerk.

M&D hebben zoiets nog wel voorgesteld, maar vooral B&K zijn vooral heel erg bezig met wat ze allemaal niet willen, wat ze niet leuk vinden, wie ze niet aardig vinden en alle dingen die ze zéker niet gaan doen.
pi_157032479
Ik moest trouwens wel weer lachen om Marte, sorry Karrel.

Die opmerking over de kleur van de tegels: "dit is diarree naar 14 dagen bloemkool eten".
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:16:58 #184
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_157035352
Ik snap beide denkwijzes ook wel. Qua styling weet je soms echt niet wat je wil hebben en zie je dat pas in de winkel. Maar ik snap ook waarom Ben en Kasia daar het nut niet van inzien. Ben het ook wel met hun eens dat het veel tijd en geld in beslag nam. En idd zielig voor Dirk want die moet veel van het klussen alleen doen.
Maar het is ook wat Marte zegt, Ben en Kasia vinden bij voorbaat al alles stom wat zij doet of koopt. Maakt niet uit wat het is.

Tijd het tegels kopen met M&D en A&R kon je wel goed zien dat alleen maar compromies sluiten ook niet alles is. Dan kom je uiteindelijk ook nergens.

Maar hoe gingen ze het nu precies doen met de puntenverdeling en mensen naar huis sturen? Dat kon ik niet helemaal volgen. :?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:51:26 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_157035588
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:21 schreef k_man het volgende:
Ik moest trouwens wel weer lachen om Marte, sorry Karrel.

Die opmerking over de kleur van de tegels: "dit is diarree naar 14 dagen bloemkool eten".
Het is 'na' niet 'naar' .
Xoxo
pi_157038041
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het is 'na' niet 'naar' .
Xoxo
:@

Ik weet het. Sterker nog: ik erger me enorm aan die fout, als anderen 'm maken. Kennelijk iets verkeerd gegaan met auto-correctie of zo (ja, ik geef graag anderen de schuld... :P ).
pi_157038092
Ik vond het wel heel gaaf wat ze hadden gemaakt bij Arno en Rianne :o _O_
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:38:44 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_157038147
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:30 schreef k_man het volgende:

[..]

:@

Ik weet het. Sterker nog: ik erger me enorm aan die fout, als anderen 'm maken. Kennelijk iets verkeerd gegaan met auto-correctie of zo (ja, ik geef graag anderen de schuld... :P ).
Je begrijpt dus dat ik het niet kon laten iets te zeggen.
;)
pi_157039204
Tja opzich snap ik wel een stukje ergenis bij Ben, het is ook vreemd als iemand voor de tweede keer een hele dag gewoon vertrekt.
De programmamakers moeten omhoog gezeten hebben om kandidaten dat zij dat accepteerden.
pi_157039349
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Tja opzich snap ik wel een stukje ergenis bij Ben, het is ook vreemd als iemand voor de tweede keer een hele dag gewoon vertrekt.
De programmamakers moeten omhoog gezeten hebben om kandidaten dat zij dat accepteerden.
Marthe is de enige niet. Die Zeeuwen waren ook opeens weg, terwijl er een gezamenlijke klus gedaan moest worden in dat verzorgingshuis (eerste schooldag van hun erfgenaam). Arno was er op een gegeven moment ook niet (was op z'n werk, terwijl Riannes ouders langs kwamen voor haar verjaardag).. En B&K zijn zelf ook even weg geweest (weliswaar om totaal begrijpelijke en niet voorzienbare reden).
pi_157039412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:52 schreef Juweel het volgende:
Brrrr, ik vind Ben echt een onaangenaam persoon.
Dit inderdaad :Y
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:18:15 #192
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157112275
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:54 schreef k_man het volgende:

[..]

Marthe is de enige niet. Die Zeeuwen waren ook opeens weg, terwijl er een gezamenlijke klus gedaan moest worden in dat verzorgingshuis (eerste schooldag van hun erfgenaam). Arno was er op een gegeven moment ook niet (was op z'n werk, terwijl Riannes ouders langs kwamen voor haar verjaardag).. En B&K zijn zelf ook even weg geweest (weliswaar om totaal begrijpelijke en niet voorzienbare reden).
Maar dat was geen gezamenlijk iets.

Maar ik snap het wel van B&K. Als ze het zo doen, gaan "die Amsterdammers" elk excuus aangrijpen om te gaan shoppen, 's ochtends laat te beginnen, etc.
Ik moet wel zeggen dat je kunt zien dat Dirk steeds handiger wordt met het klussen. Dat dan weer wel.

Maar het is een aanfluiting natuurlijk dat Marthe 2 dagen gewoon weg is. Heel vreemd.
Maar goed, ze stylen natuurlijk naar de zin van de jury en aangezien Dirk het klussen wat meer doorheeft, zullen ze toch wel winnen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:17:25 #193
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157113453
Ik stoor me mateloos aan die Ben. Wat een vleesgeworden nul-optie is die man, met zijn oost-Europese bruidje en hun op-zijn-Griekse badkamer. Ook die vooruitblik op deze week:

Letterlijke quote weet ik niet meer, dus ik parafraseer even:

"Als ze maar niet denken dat ik wat ga doen daarboven bij die Amsterdammers"

Sorry, maar dan heb ik echt meer waardering voor Marte en Dirk (al trok ik die de eerste uitzending helemaaaal niet met hun bohemien-equatoriaal-kubistisch-laat-Hittitische fröbel-instructie). Maar zij kiezen toch echt de chique route door alle onaardigheden te negeren en vriendelijk door te gaan. Dat vind ik echt zeldzame klasse, want ik had inmiddels die Kasia dwars rectaal ingebracht bij die Ben, als ik in hun schoenen had gestaan. Zonder vaseline.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:22:50 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_157113599
Marthe is anders ook een botte hork hoor.
pi_157113770
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:17 schreef Verbal het volgende:
Ik stoor me mateloos aan die Ben. Wat een vleesgeworden nul-optie is die man, met zijn oost-Europese bruidje en hun op-zijn-Griekse badkamer. Ook die vooruitblik op deze week:

Letterlijke quote weet ik niet meer, dus ik parafraseer even:

"Als ze maar niet denken dat ik wat ga doen daarboven bij die Amsterdammers"

Sorry, maar dan heb ik echt meer waardering voor Marte en Dirk (al trok ik die de eerste uitzending helemaaaal niet met hun bohemien-equatoriaal-kubistisch-laat-Hittitische fröbel-instructie). Maar zij kiezen toch echt de chique route door alle onaardigheden te negeren en vriendelijk door te gaan. Dat vind ik echt zeldzame klasse, want ik had inmiddels die Kasia dwars rectaal ingebracht bij die Ben, als ik in hun schoenen had gestaan. Zonder vaseline.

V.
Nou ik vind de steken onder water van Marthe anders ook echt niet te missen hoor.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:32:10 #196
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157113837
Die vind ik dan ook niet zo gek, maar wellicht is er ergens iets van een kip en een ei, zal best.
Het is verder niet onlogisch dat die koppels een aura-clash hebben, en misschien kan ik beter tegen licht villein dan domme botheid.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157115448
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:29 schreef Puala het volgende:

[..]

Nou ik vind de steken onder water van Marthe anders ook echt niet te missen hoor.
Ik vind Marthe vaak lekker sarcastisch - ik geloof niet dat je die opmerkingen heel serieus moet nemen. Ik vond het ook best netjes dat ze een flesje wijn en een excuusbriefje had achtergelaten voor B&K, omdat ze had gezegd dat de huiskamer zo lelijk was geworden - ik zie B&K zich nog niet excuseren voor hun lompe gedrag.
pi_157145619
Wat een verschrikkelijke mensen zijn die Ben en Kasia toch
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_157145678
Ik vind die bakken gaaf O+
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:18:34 #200
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_157145755
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat een verschrikkelijke mensen zijn die Ben en Kasia toch
Ik geef Ben wel gelijk over die mozaďektegeltjes. Het ziet er leuk uit, maar dat diepteverschil is echt jammer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')