abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 00:34:25 #101
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_156340067
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 00:06 schreef MaJo het volgende:
Dat cijfer dat Ben en Kasia aan Marte en Dirk gaven lijkt me inderdaad persoonlijk, dat was toch geen 3?! Zelfs Arno en Rianne kregen vorige week een hoger cijfer terwijl die het echt verprutst hadden :')

Verder was dit denk ik het huis waar alles het beste gelukt was.
Ja, ik denk dat iedereen een beetje bang was voor Bens represailles als hij het niet tof vond :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  donderdag 24 september 2015 @ 08:57:37 #102
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_156343222
Wat een onzin de cijfers van de jury zeg.
Ga de mensen belonen omdat ze het iets minder verprutst hebben dan een week ervoor.

Hallo, ze hebben het nog steeds verprutst / niet af.
Mij lijkt niet af nog steeds een onvoldoende.

Maar goed, aangezien ik de buitenlandse varianten niet ken verder, is het dan volgende week het laatste huis en daarmee de laatste aflevering?
Dan neem ik aan dat team geel gewoon allemaal 1en gaat geven en daarmee wint.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_156344441
Wat mij stoort aan die jury is dat ze dus weten wie wat gedaan heeft en daar heel duidelijk hun cijfers op baseren. Dat tegelwerk van Marte en Vis werd door de jury goed genoemd, terwijl het ongelijk was. Dat is persoonlijke voorkeur. Van een jury vind ik dat heel kwalijk.
En dan inderdaad cijfers aanpassen omdat ze het beter doen dan de week ervoor...
De styling van de slaapkamer was gewoon perfect in de stijl en in wat de bewoners willen. Dan moet je geen onzin gaan verkopen en en 8 geven. Dat was minimaal een 9. Zeker als je de week ervoor wel ene 9 geeft aan een huiskamer die misschien volgens het boekje goed is, maar niet in de sfeer van de bewoners was. Die huiskamer was in mijn ogen sowieso te veel industrieel. Maar als je dan geen rekening houdt met een gezin van vijf kan je nooit een hoog cijfer krijgen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_156348547
Die tegels boven het fornuis, waarom was Erik de enige die daar iets over zei?
pi_156349073
Omdat de rest niet autistisch is?
  donderdag 24 september 2015 @ 14:24:50 #106
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_156349187
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 14:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tegelwerk zag er misschien netjes uitgevoerd uit, maar qua verdeling was dit echt niet om aan te zien. Als ik achter de kookplaat zou staan zou ik me er elke dag aan ergeren.
En even de dagkanten meetegelen was ook een goede opmerking.
pi_156351161
Het is wel een raar programma. Aan de ene kant gaat de kwaliteit logischerwijs omhoog. Aan de andere kant gaan de cijfers juist omlaag (want waarom zou je je concurrenten helpen).
pi_156351721
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 14:24 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Tegelwerk zag er misschien netjes uitgevoerd uit, maar qua verdeling was dit echt niet om aan te zien. Als ik achter de kookplaat zou staan zou ik me er elke dag aan ergeren.
En even de dagkanten meetegelen was ook een goede opmerking.
Die verdeling zou voor iedereen een grote nee moeten zijn, dat sloeg werkelijk nergens op. Daar ging bij mij meteen de beitel in.
pi_156351734
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 14:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is niet zo autistisch om die verdeling afschuwelijk en onlogisch te vinden.
pi_156352309
Het huis van Ben en Kasia vind ik tot nu toe het best gelukt. En dat heeft er denk ik mee te maken dat Kasia zelf niet meegeklust heeft (serieus, alleen in de slaapkamer hebben ze iets fatsoenlijks afgeleverd)
De woonkamer in Zeeland vind ik mooi geworden, alleen die eetkamerstoelen en dat geschilderde bord. En dat het niet geschikt is voor een gezin van 5 laat ik er maar even buiten, dat heeft niet met de stijl te maken.
De keuken in Amsterdam vind ik ook erg mooi. Dat blauwe was erg gewaagd en prachtig!

Is het nog iemand opgevallen dat ELK huis een vrijstaand gasfornuis krijgt??

En vind niemand het raar dat bijna geen enkele ruimte 'af' wordt opgeleverd maar er toch niet tot in de late uurtjes wordt doorgeklust? Ik vind dat storend! Alsof het helemaal niet af hoeft.... Als je iets netjes wilt maken ga je toch niet naar huis tot je af hebt wat er voor die dag op de planning staat?

En.. die keukens worden inderdaad volgens mij niet aangesloten. Alleen neergezet. Ik heb pas nog een keuken gesloopt en voorbereidingen voor een nieuwe keuken getroffen bij vrienden, en daar werd heel wat geboord in de muur en de vloer om de aansluitingen door te kunnen trekken.

Ow, en Rosalie en Babette kunnen wel wat peper gebruiken. Wat een desinteresse en langzaam geteutel zeg.

[/rant mode]
  donderdag 24 september 2015 @ 16:57:55 #111
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_156352380
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat mij stoort aan die jury is dat ze dus weten wie wat gedaan heeft en daar heel duidelijk hun cijfers op baseren. Dat tegelwerk van Marte en Vis werd door de jury goed genoemd, terwijl het ongelijk was.
Hoe bedoel je 'ongelijk'? De dikte? Volgens mij was dat opzettelijk/zit dat in die tegels. Hier bij Beeld en Geluid zijn ook veel tegels zo, volgens mij.

Da's modern.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156352403
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 16:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'ongelijk'? De dikte? Volgens mij was dat opzettelijk/zit dat in die tegels. Hier bij Beeld en Geluid zijn ook veel tegels zo, volgens mij.

Da's modern.

V.
Volgens mij hoort dat ook zo.
  donderdag 24 september 2015 @ 17:03:35 #113
136 V.
pi_156352504
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 16:55 schreef Cherryblossom het volgende:

En vind niemand het raar dat bijna geen enkele ruimte 'af' wordt opgeleverd maar er toch niet tot in de late uurtjes wordt doorgeklust? Ik vind dat storend! Alsof het helemaal niet af hoeft.... Als je iets netjes wilt maken ga je toch niet naar huis tot je af hebt wat er voor die dag op de planning staat?
Ja, dat vind ik ook vreemd. Dat was bij Het Blok wel anders.
quote:
Ow, en Rosalie en Babette kunnen wel wat peper gebruiken. Wat een desinteresse en langzaam geteutel zeg.
Zeker. Mevrouwtje het klusvrouwtje: geschikt/ongeschikt.

En dat de hele tijd mekaar aanstaren tijdens die gesprekjes met de camera... -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_156355635
Zo, net de eerste 2 afleveringen van HR Australia gezien. WAUWWW!!! Waaaat? Vloeren, plafonds, muurtjes, ramen, álles eruit en netjes opnieuw.
Ik heb het idee dat ik daar ook meer professionals tussen zie lopen? (ik kijk op youtube, niet het beste beeld) Als ik zie wat zij daar in 7 dagen gedaan krijgen.. En in nl kunnen ze in 5 dagen wat schilderwerk en een laminaatvloertje niet afkrijgen :P . Ik ben heel erg benieuwd naar de oplevering van dit eerste aussie huis.

Zouden de programmamakers van HR Holland teleurgesteld zijn of zou deze discrepantie bewust zijn?
pi_156481006
Eigenlijk hadden ze de cijfers pas in de laatste afl. bekend moeten maken.
Dit wordt indd tactisch stemmen.
Hopelijk heeft de jury nog wat achter de hand.
pi_156481029
Marte is echt niet aardig.
pi_156481742
Wat zijn die potten hopeloos irritant zeg.
pi_156482332
Gaan ze het dak niet isoleren? of zit de isolatie achter dat hout?

Anders lijkt het mij wat koud in de winter.
pi_156482387
Ik verwacht dat de isolatie er achter zit :Y
pi_156482398
Die steen strips :X in de zomer eeg branden en in de winter weg vriezen op de zolder, jeetjemineetje wat een fiasco weer :{
pi_156482530
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:39 schreef amaranta het volgende:
Eigenlijk hadden ze de cijfers pas in de laatste afl. bekend moeten maken.
Dit wordt indd tactisch stemmen.
Hopelijk heeft de jury nog wat achter de hand.
Dit! Had het spannend en een stuk eerlijker gemaakt
  dinsdag 29 september 2015 @ 21:31:41 #122
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_156483604
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Gaan ze het dak niet isoleren? of zit de isolatie achter dat hout?

Anders lijkt het mij wat koud in de winter.
Laten we hopen dat die dakkapel matties dat gedaan hebben.
pi_156483729
Ben en Ksia hebben wel echt gigantisch hun eigen glazen ingegooid door die tip niet aan te nemen:
Op de 1e plaats Zijn de tegels lelijk. En op de 2de plaats is het meer iets voor in een badkamer, en niet een keuken.
pi_156483761
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:19 schreef Zo-is-dat het volgende:
Die steen strips :X in de zomer eeg branden en in de winter weg vriezen op de zolder, jeetjemineetje wat een fiasco weer :{
Ik vind die steenstrips juist wel vet :D
pi_156484174
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:56 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik vind die steenstrips juist wel vet :D
Ze vallen me in het geheel wel mee moet ik zeggen! Maar zo donker, druk en heel snel stoffig denk ik

Her stenen behang heeft het ruimschoots overtroffen in lelijkheid dus dat valt alles mee ;)
pi_156484242
Die tegels in de keuken :|W
pi_156484287
Geen isolering. :o
pi_156484826
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:07 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Ze vallen me in het geheel wel mee moet ik zeggen! Maar zo donker, druk en heel snel stoffig denk ik

Her stenen behang heeft het ruimschoots overtroffen in lelijkheid dus dat valt alles mee ;)
Ik vind de tegels in de keuken wel #1 qua lelijkheid.
  Admin woensdag 30 september 2015 @ 20:17:19 #130
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_156505206
Leuk programma dit :Y, maar die Ben ken ik. Die heeft al eerder meegedaan met een TV programma. Op zeker. Hij lijkt trouwens sprekend op m'n neef, alleen is dat een toffe Rotterdammer :D
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 1 oktober 2015 @ 08:26:08 #131
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_156516824
Ik vond vooral de jury cijfers weer een aanfluiting. Man man.
Hoe kun je bv die meiden een voldoende geven als ze niet eens de wc gedaan hebben.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 01:22:09 #132
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_156564528
Die tegels zijn idd echt een ramp. Kasia heeft volgens mij echt geen kaas gegeten van modern inrichten (behalve de romantische slaapkamer van Alwin en Renate).

De dames zijn ronduit bedroevend. Als je klusvrouw wil worden zul je je toch eens moeten aanpassen aan andere en tips kunnen aannemen. En dan nooit nix afkrijgen omdat ze alles samen moeten doen |:(

En Teambruin....tja je kunt dingen wel lelijk vinden maar je moet je ook inleven in andere. En die woonkamer zou ik ook niet bestempelen als modern landelijk, veel te industrieel en kil.
Snap ook echt niet dat de jury dat goedkeurde.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:32:32 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_156650955
Marte is zo lomp. In alle opzichten.
pi_156651032
Pfff kale ben is echt een lul :r :r
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_156651084
Die paarsrooie heks van hem is ook verschrikkelijk
pi_156651100
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Pfff kale ben is echt een lul :r :r
En Kasia, zoooo negatief, wat een vreselijke mensen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:46:24 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_156651630
Renate en Alwin zijn ook klef zeg
pi_156651881
Pfff even van elkaar weg en bijna iedereen is geestelijk kapot :')
pi_156651906
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Pfff even van elkaar weg en bijna iedereen is geestelijk kapot :')
En het gaat om een dag, een dag! Dezelfde avond zien ze elkaar weer.
pi_156652035
Renate vind ik echt een nare vrouw, niks leuk aan.

Alwin gaat nog wel en klinkt een beetje als Gaston.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:03:50 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_156652399
Tja, kasia en ben zijn behoorlijk hun eigen glazen aan het ingooien.
Zalm gebruiken terwijl ze weten dat ze het lelijk gaan vinden.
pi_156659980
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:03 schreef amaranta het volgende:
Tja, kasia en ben zijn behoorlijk hun eigen glazen aan het ingooien.
Zalm gebruiken terwijl ze weten dat ze het lelijk gaan vinden.
Het moesten natuurlijke kleuren zijn. Zalm is een vis. Vissen zijn natuurlijk. Done!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 06:42:33 #143
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_156660311
Wat een slechte aflevering.

Ik snap officieel helemaal niets meer van de punten.

Het is niet af, meneer met je te grote bril. Hoe kun je dan een voldoende geven?
pi_156661694
Ben en Kashia spelen het in ieder geval openlijk en niet eens om te saboteren, maar omdat ze het niet eens zijn met de wissel, omdat ze niet zo goed met de Damsko-kneuzen op kunnen schieten. Ben is bovendien de enige die onbaatzuchtig de anderen helpt.
pi_156664435
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 06:42 schreef avotar het volgende:
meneer met je te grote bril
Ik denk steeds dat ik naar een typetje van Arjan Ederveen zit te kijken. :P
pi_156664538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben is bovendien de enige die onbaatzuchtig de anderen helpt.
Niet helemaal waar. De dames hielpen in deze aflevering de concurrentie, terwijl dat helemaal niet in hun belang was. En in vorige afleveringen is er over en weer ook genoeg geholpen, tot verbazing van Erik, die op een gegeven moment vroeg of men wel beseft dat het een wedstrijd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2015 12:28:51 ]
pi_156664618
Trouwens suf dat ze volgende keer op een heel andere locatie aan de slag moeten. Dan is het hele concept van klussen in elkaars huizen dus verdwenen.

Ik vind het Amsterdamse stel trouwens helemaal niet zo onsympathiek. Ze hebben wel moeite om zich te kunnen verplaatsen in andermans smaak, maar dat geldt ook voor de andere stellen. Ik geloof dat alleen Alwin en Renate iets goeds hebben gemaakt in een stijl die echt helemaal niet de hunne was (die woonkamer).
  woensdag 7 oktober 2015 @ 12:34:40 #148
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_156664660
quote:
11s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:25 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik denk steeds dat ik naar een typetje van Arjan Ederveen zit te kijken. :P
Ik zit inderdaad ook steeds te wachten tot de hazentanden tevoorschijn komen :')
pi_156667527
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:32 schreef k_man het volgende:
Trouwens suf dat ze volgende keer op een heel andere locatie aan de slag moeten. Dan is het hele concept van klussen in elkaars huizen dus verdwenen.

Ik vind het Amsterdamse stel trouwens helemaal niet zo onsympathiek. Ze hebben wel moeite om zich te kunnen verplaatsen in andermans smaak, maar dat geldt ook voor de andere stellen. Ik geloof dat alleen Alwin en Renate iets goeds hebben gemaakt in een stijl die echt helemaal niet de hunne was (die woonkamer).
Vooral Marte is heel naar. Totaal ongenuanceerd alles eruit kotsen zonder ook maar een moment aan de ander te denken. Als ze weer zo'n opmerking maakt zie je Dirk ook meteen een nuancerende opmerking erachteraan maken.
pi_156667575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Vooral Marte is heel naar. Totaal ongenuanceerd alles eruit kotsen zonder ook maar een moment aan de ander te denken. Als ze weer zo'n opmerking maakt zie je Dirk ook meteen een nuancerende opmerking erachteraan maken.
Ik denk dat je hun gevoel voor humor niet snapt. Ik kan vaak wel om ze lachen. Het is volgens mij helemaal niet kwaad bedoeld, maar als je het sarcasme niet kunt waarderen, zal het vast rottig overkomen.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:03:33 #151
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_156667641
Ik vind dat Dirk zo op Steve-O van Jackass lijkt als hij lacht. Cannot unsee.

Dat gesaboteer van Renate gisteren trouwens.. dan heb ik meer respect voor Ben en Kasia die zeggen: dat werk doen we gewoon niet.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_156668113
Die Babette heeft wel leuke inkijk met klussen :+
pi_156668471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben en Kashia spelen het in ieder geval openlijk en niet eens om te saboteren, maar omdat ze het niet eens zijn met de wissel, omdat ze niet zo goed met de Damsko-kneuzen op kunnen schieten. Ben is bovendien de enige die onbaatzuchtig de anderen helpt.
Ik vind het gewoon een beetje raar dat ze in een spelprogramma zitten en dan zo nukkig gaan doen over de spelregels.
pi_156669054
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:00 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik denk dat je hun gevoel voor humor niet snapt. Ik kan vaak wel om ze lachen. Het is volgens mij helemaal niet kwaad bedoeld, maar als je het sarcasme niet kunt waarderen, zal het vast rottig overkomen.
Hun gevoel voor humor is het neer kijken op andere mensen?
pi_156669090
Ze zijn werkelijk helden in het afkraken van kleinburgerlijkheid. Een vorm van humor voor de Coen en Sander's onder ons. Lekker gemakkelijk. Als mensen zich daar nou fijn bij voelen.
pi_156672556
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik zei al dat je het niet begrijpt. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2015 19:11:17 ]
pi_156674354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik snap hun gevoel voor 'humor' wel. Maar niet als je zelf in een half krot woont in Amsterdam omdat je dan maar zo graag in Amsterdam woont. Waar alle mensen met smaak en cultuur wonen.
pi_156688400
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zei al dat je het niet begrijpt. :)
Of jij schat ze verkeerd in. Jij denkt dat hun arrogantie gespeeld is?
pi_156688859
En dan nog vind ik Kasia en Ben erger. Dat is pure negativiteit, en ook zij hebben hun eigen vorm van arrogantie die niet fraai is.
Zij kijken ook net zo hard neer op de Amsterdammers.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 16:20:51 #160
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_156691449
Marte wilde tenminste nog helpen met klussen. Al weet ik nier wat ze gedaan had als ze van Ben echt had moeten helpen.
En waarom deed iedereen zo spastisch over 1 dagje met een ander klussen 8)7

Het "sabotage" werk van Renate vond ik wel grappig. Zij was er heel druk mee, terwijl Arno er volgens weinig last van had.

Ik snap alleen nogsteeds niet helemaal waarom Babette en Rosalie eruit zijn ipv Ben en Kasia. Ja de dames hadden de laagste punten, maar die hadden het overall niet zo erg verprutst als Ben en Kasia. Ook wilde zij nog echt aan de slag tijdens de laatste ronde en probeerde ze zich in te leven in de stijl van andere. Terwijl Ben en Kasia al de hele tijd hun eigen plan trekken, niet luisteren naar de wensen en een muurtje verven zien als een kamer opknappen.
Ik hoop dat ze de volgende ronde eruit vliegen.
pi_156691525
Babette en Rosalie zijn er terecht uit hoor. Die hebben nooit iets af gemaakt en elke keer lopen ze rustig aan te doen enzo.

Ben kan tenminste echt klussen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:48:37 #162
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_156818539
Dat Rosalie en Babette eruit zijn is wel terecht, ze hadden nooit iets af. En ze staarden constant naar elkaars lippen, wat bij mij echt op m'n zenuwen begon te werken.

Ik vind Ben en Kasia wel tof eigenlijk, en wat ze vandaag hadden opgeleverd ziet er nog best goed uit ook. :)
pi_156819606
Heb ik iets gemist? Ze moesten toch iets samen doen, met de sfeer van een dijkhuisje? Daar hebben we helemaal geen resultaat van gezien? Is ook niet beoordeeld? :?

En Alwin had natuurlijk geen liedje van Frans Bauer moeten zingen, maar van Roberto Jacketti & the Scooters. Dan waren ze er zeker in gebleven. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 23:11:58 ]
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:25:27 #164
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_156820239
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:11 schreef k_man het volgende:
Heb ik iets gemist? Ze moesten toch iets samen doen, met de sfeer van een dijkhuisje? Daar hebben we helemaal geen resultaat van gezien? Is ook niet beoordeeld? :?

En Alwin had natuurlijk geen liedje van Frans Bauer moeten zingen, maar van Roberto Jacketti & the Scooters. Dan waren ze er zeker in gebleven. :P
Jawel, dat was de bank waar Rianne en Arno op het laatst mee bezig waren.. Toch? Witte hoekbank van hout met witte en blauwe kussens, en dan een blauwe deur tegen de muur. Maar inderdaad jammer dat daar niet meer aandacht aan is besteed, hoewel het ook lastig is de stellen daarop te beoordelen..

Ik zat trouwens even te dromen, waar was Arno op Riannes verjaardag? En ik denk trouwens verder dat ze nu zo kut gescoord hebben omdat ze toch wel wisten dat ze door waren, en wel even rust konden gebruiken :+

Verder overigens geheel terecht dat Alwin en Renate eruit liggen :W
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_156820359
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 23:25 schreef Meke het volgende:
Jawel, dat was de bank waar Rianne en Arno op het laatst mee bezig waren.. Toch? Witte hoekbank van hout met witte en blauwe kussens, en dan een blauwe deur tegen de muur. Maar inderdaad jammer dat daar niet meer aandacht aan is besteed, hoewel het ook lastig is de stellen daarop te beoordelen..
Ik snap het punt daar helemaal niet van. Dat droeg toch niks bij aan de wedstrijd? Nu ik er over nadenk: was aan het begin niet gezegd dat het stel dat het best z'n best deed op de gezamenlijke ruimte ook een extra punt zou krijgen? Of gold dat alleen voor de geheime jury?

quote:
Ik zat trouwens even te dromen, waar was Arno op Riannes verjaardag?
Die moest al vroeg naar z'n werk, volgens Roberto Erik. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 23:28:48 ]
pi_156823787
Ik vond het bruine cafe er ook wel erg goed eruit zien.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 09:33:19 #167
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_156824820
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 06:53 schreef Nixx- het volgende:
Ik vond het bruine cafe er ook wel erg goed eruit zien.
Deels mee eens. Het zag er inderdaad goed uit, het was (zo op tv te zien) redelijk netjes afgewerkt en de dingen pastten ook wel bij elkaar qua kleur en thema.

Maar ik was het wel eens met het kritiek van de stylist en de gast met de grote bril: het is too much voor de ruimte waar het in zit. Dat halve, hoge tafeltje bij de muur is leuk gevonden, maar met een doelgroep die 70+ is zal dat niet veel gebruikt worden. Ook de rest van de kleuren waren wel erg 'bruin', dat had best wel een tintje lichter gemogen.
pi_156829560
Marte en Vis als thema Nostalgie geven riekt naar competitievervalsing
pi_156829957
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ze hebben iedereen wel een thema gegeven dat bij hen paste.
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 22:13:22 #170
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_156841213
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ze hebben iedereen wel een thema gegeven dat bij hen paste.
Dat idee had ik ook. Beetje jammer dat ze de mist in gingen met de foto van de Spaanse bodega :') Dat was echt een Grieks eiland ofzo :D

Had zoiets gedaan;

donderdag 15 oktober 2015 @ 07:36:12 #171
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_156845464
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vrees ook dat zij het gaan winnen.
De jury is helemaal verliefd op hun stijl en aangezien zij de punten geven.....

Frustrerende aan het programma vind ik eigenlijk dat er die 2 juryleden bepalen wie er gaan winnen en ik het te vaak niet eens ben met hun cijfers en motivatie.
Ik snap bijvoorbeeld niet dat je hoge punten kunt krijgen als je je klus maar half af hebt (zie al werk van de 2 dames die als eerste afvielen).
pi_156856756
Zeggen dat een bruin café te bruin is 😂
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:05:12 #173
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_156856957
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:55 schreef amaranta het volgende:
Zeggen dat een bruin café te bruin is 😂
Wel voor de plek waar het is neergezet. Het moest "geďnspireerd zijn op", niet "een exacte replica van". :P
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:52:40 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_156869778
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:05 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wel voor de plek waar het is neergezet. Het moest "geďnspireerd zijn op", niet "een exacte replica van". :P
Dan moeten ze daar ook niet voor kiezen in een bejaardentehuis.
pi_156871481
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 07:36 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik vrees ook dat zij het gaan winnen.
De jury is helemaal verliefd op hun stijl en aangezien zij de punten geven.....

Frustrerende aan het programma vind ik eigenlijk dat er die 2 juryleden bepalen wie er gaan winnen en ik het te vaak niet eens ben met hun cijfers en motivatie.
Ik snap bijvoorbeeld niet dat je hoge punten kunt krijgen als je je klus maar half af hebt (zie al werk van de 2 dames die als eerste afvielen).
Ik ben erg benieuwd welke ruimte na lange tijd favoriet is bij de bewoners.
pi_157012470
Brrrr, ik vind Ben echt een onaangenaam persoon.
pi_157012523
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:52 schreef Juweel het volgende:
Het was geen prettige aflevering als je een beetje visueel ingesteld bent. Ben en Kasia die 'op z'n Grieks genieten' in hun nieuwe badkamer. Brrr... :X
pi_157012580
Ook dat was zeer onaangenaam _O-
  donderdag 22 oktober 2015 @ 10:59:16 #179
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_157012585
quote:
Ben is een botte hork, maar hij heeft wel als één van de weinigen door dat ze maar beperkt de tijd hebben.

In tegenstelling tot Marte, die twee dagen gaat shoppen en al het klussen overlaat aan haar partner...
pi_157014937
Ik snap beide opvattingen wel. Ik had medelijden met Dirk. Die zat er tussenin. Marte die zich niet kon inleven in Ben en Kashie, Ben en Kashia die zich niet in konden leven in Marte. Alleen Dirk zag het grotere plaatje. Best kut voor hem. Stukje met shag roken was wel lachen. Waarschijnlijk kunnen Ben en Kashia Dirk nog wel enigszins waarderen.
pi_157022972
Ben had wel gelijk mbt die tegels.
Je koopt wat op voorraad is. Klaar.
pi_157032444
Beide stellen hadden onvoldoende door wat de optimale aanpak was geweest. De jury houdt van de stijl van M&D en van de kluskwaliteiten van B&K. Voor zoveel mogelijk punten hadden ze zich even over hun onderlinge ergernisjes heen moeten zetten, M&D de styling laten doen, en B&K het echte kluswerk.

M&D hebben zoiets nog wel voorgesteld, maar vooral B&K zijn vooral heel erg bezig met wat ze allemaal niet willen, wat ze niet leuk vinden, wie ze niet aardig vinden en alle dingen die ze zéker niet gaan doen.
pi_157032479
Ik moest trouwens wel weer lachen om Marte, sorry Karrel.

Die opmerking over de kleur van de tegels: "dit is diarree naar 14 dagen bloemkool eten".
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:16:58 #184
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_157035352
Ik snap beide denkwijzes ook wel. Qua styling weet je soms echt niet wat je wil hebben en zie je dat pas in de winkel. Maar ik snap ook waarom Ben en Kasia daar het nut niet van inzien. Ben het ook wel met hun eens dat het veel tijd en geld in beslag nam. En idd zielig voor Dirk want die moet veel van het klussen alleen doen.
Maar het is ook wat Marte zegt, Ben en Kasia vinden bij voorbaat al alles stom wat zij doet of koopt. Maakt niet uit wat het is.

Tijd het tegels kopen met M&D en A&R kon je wel goed zien dat alleen maar compromies sluiten ook niet alles is. Dan kom je uiteindelijk ook nergens.

Maar hoe gingen ze het nu precies doen met de puntenverdeling en mensen naar huis sturen? Dat kon ik niet helemaal volgen. :?
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:51:26 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_157035588
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:21 schreef k_man het volgende:
Ik moest trouwens wel weer lachen om Marte, sorry Karrel.

Die opmerking over de kleur van de tegels: "dit is diarree naar 14 dagen bloemkool eten".
Het is 'na' niet 'naar' .
Xoxo
pi_157038041
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het is 'na' niet 'naar' .
Xoxo
:@

Ik weet het. Sterker nog: ik erger me enorm aan die fout, als anderen 'm maken. Kennelijk iets verkeerd gegaan met auto-correctie of zo (ja, ik geef graag anderen de schuld... :P ).
pi_157038092
Ik vond het wel heel gaaf wat ze hadden gemaakt bij Arno en Rianne :o _O_
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:38:44 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_157038147
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:30 schreef k_man het volgende:

[..]

:@

Ik weet het. Sterker nog: ik erger me enorm aan die fout, als anderen 'm maken. Kennelijk iets verkeerd gegaan met auto-correctie of zo (ja, ik geef graag anderen de schuld... :P ).
Je begrijpt dus dat ik het niet kon laten iets te zeggen.
;)
pi_157039204
Tja opzich snap ik wel een stukje ergenis bij Ben, het is ook vreemd als iemand voor de tweede keer een hele dag gewoon vertrekt.
De programmamakers moeten omhoog gezeten hebben om kandidaten dat zij dat accepteerden.
pi_157039349
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Tja opzich snap ik wel een stukje ergenis bij Ben, het is ook vreemd als iemand voor de tweede keer een hele dag gewoon vertrekt.
De programmamakers moeten omhoog gezeten hebben om kandidaten dat zij dat accepteerden.
Marthe is de enige niet. Die Zeeuwen waren ook opeens weg, terwijl er een gezamenlijke klus gedaan moest worden in dat verzorgingshuis (eerste schooldag van hun erfgenaam). Arno was er op een gegeven moment ook niet (was op z'n werk, terwijl Riannes ouders langs kwamen voor haar verjaardag).. En B&K zijn zelf ook even weg geweest (weliswaar om totaal begrijpelijke en niet voorzienbare reden).
pi_157039412
quote:
Dit inderdaad :Y
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:18:15 #192
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157112275
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:54 schreef k_man het volgende:

[..]

Marthe is de enige niet. Die Zeeuwen waren ook opeens weg, terwijl er een gezamenlijke klus gedaan moest worden in dat verzorgingshuis (eerste schooldag van hun erfgenaam). Arno was er op een gegeven moment ook niet (was op z'n werk, terwijl Riannes ouders langs kwamen voor haar verjaardag).. En B&K zijn zelf ook even weg geweest (weliswaar om totaal begrijpelijke en niet voorzienbare reden).
Maar dat was geen gezamenlijk iets.

Maar ik snap het wel van B&K. Als ze het zo doen, gaan "die Amsterdammers" elk excuus aangrijpen om te gaan shoppen, 's ochtends laat te beginnen, etc.
Ik moet wel zeggen dat je kunt zien dat Dirk steeds handiger wordt met het klussen. Dat dan weer wel.

Maar het is een aanfluiting natuurlijk dat Marthe 2 dagen gewoon weg is. Heel vreemd.
Maar goed, ze stylen natuurlijk naar de zin van de jury en aangezien Dirk het klussen wat meer doorheeft, zullen ze toch wel winnen.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:17:25 #193
136 V.
pi_157113453
Ik stoor me mateloos aan die Ben. Wat een vleesgeworden nul-optie is die man, met zijn oost-Europese bruidje en hun op-zijn-Griekse badkamer. Ook die vooruitblik op deze week:

Letterlijke quote weet ik niet meer, dus ik parafraseer even:

"Als ze maar niet denken dat ik wat ga doen daarboven bij die Amsterdammers"

Sorry, maar dan heb ik echt meer waardering voor Marte en Dirk (al trok ik die de eerste uitzending helemaaaal niet met hun bohemien-equatoriaal-kubistisch-laat-Hittitische fröbel-instructie). Maar zij kiezen toch echt de chique route door alle onaardigheden te negeren en vriendelijk door te gaan. Dat vind ik echt zeldzame klasse, want ik had inmiddels die Kasia dwars rectaal ingebracht bij die Ben, als ik in hun schoenen had gestaan. Zonder vaseline.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:22:50 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_157113599
Marthe is anders ook een botte hork hoor.
pi_157113770
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:17 schreef Verbal het volgende:
Ik stoor me mateloos aan die Ben. Wat een vleesgeworden nul-optie is die man, met zijn oost-Europese bruidje en hun op-zijn-Griekse badkamer. Ook die vooruitblik op deze week:

Letterlijke quote weet ik niet meer, dus ik parafraseer even:

"Als ze maar niet denken dat ik wat ga doen daarboven bij die Amsterdammers"

Sorry, maar dan heb ik echt meer waardering voor Marte en Dirk (al trok ik die de eerste uitzending helemaaaal niet met hun bohemien-equatoriaal-kubistisch-laat-Hittitische fröbel-instructie). Maar zij kiezen toch echt de chique route door alle onaardigheden te negeren en vriendelijk door te gaan. Dat vind ik echt zeldzame klasse, want ik had inmiddels die Kasia dwars rectaal ingebracht bij die Ben, als ik in hun schoenen had gestaan. Zonder vaseline.

V.
Nou ik vind de steken onder water van Marthe anders ook echt niet te missen hoor.
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:32:10 #196
136 V.
pi_157113837
Die vind ik dan ook niet zo gek, maar wellicht is er ergens iets van een kip en een ei, zal best.
Het is verder niet onlogisch dat die koppels een aura-clash hebben, en misschien kan ik beter tegen licht villein dan domme botheid.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157115448
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:29 schreef Puala het volgende:

[..]

Nou ik vind de steken onder water van Marthe anders ook echt niet te missen hoor.
Ik vind Marthe vaak lekker sarcastisch - ik geloof niet dat je die opmerkingen heel serieus moet nemen. Ik vond het ook best netjes dat ze een flesje wijn en een excuusbriefje had achtergelaten voor B&K, omdat ze had gezegd dat de huiskamer zo lelijk was geworden - ik zie B&K zich nog niet excuseren voor hun lompe gedrag.
pi_157145619
Wat een verschrikkelijke mensen zijn die Ben en Kasia toch
pi_157145678
Ik vind die bakken gaaf O+
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:18:34 #200
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_157145755
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat een verschrikkelijke mensen zijn die Ben en Kasia toch
Ik geef Ben wel gelijk over die mozaďektegeltjes. Het ziet er leuk uit, maar dat diepteverschil is echt jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')