quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:23 schreef Koelkastje het volgende:
Een van de vele plaatjes van vanavond!
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:23 schreef Koelkastje het volgende:
Een van de vele plaatjes van vanavond!
[ afbeelding ]
Sinds 0.00 vannacht bijna 26.000, in 2,5 uur tijd dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 02:32 schreef Roberta_J het volgende:
Net een half uur achter het raam gezeten. Echt mega veel flitsen en enkele keiharde donders!
Ben benieuwd hoe veel flitsen er totaal zijn geweest vanavond. Zal wel in de tienduizenden lopen
waarom? lekker toch? Tenzij je er dan doorheen moet fietsen natuurlijk. Maar lekker binnen zitten met een bak regen is toch juist leuk? Gezelligquote:Op maandag 31 augustus 2015 02:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik haat regen uit het diepst van mijn ziel
Omdat dit ... NWS / [SC] Het is weer maandagquote:Op maandag 31 augustus 2015 02:37 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
waarom? lekker toch? Tenzij je er dan doorheen moet fietsen natuurlijk. Maar lekker binnen zitten met een bak regen is toch juist leuk? Gezellig
wow... is dat een nieuw record of?quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:36 schreef Houtenbeen het volgende:
Sinds 0.00 vannacht bijna 26.000, in 2,5 uur tijd dus
hmmmm ja dan word je er wel effe wat mindr vrolijk vanquote:Op maandag 31 augustus 2015 02:38 schreef LTVDK het volgende:
Omdat dit ... NWS / [SC] Het is weer maandag
Een verdwaalde die rivier is overgestoken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Het gaat er hier hard aan toe.. Regen, wind, onweer, alles. Ik sliep net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |