Het is hier de laatste dagen sowieso al kommer en kwelquote:
Yesssss, Ramadan is voorbij!quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:45 schreef Specularium het volgende:
Iedereen is in de war door volle maan.
Foto's van je vloer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:36 schreef LTVDK het volgende:
Godverdomme tyfus tering kanker aids ebola cholera![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een fucking wolkbreuk en dit keer blijft het niet bij dweilen, zit verdomme het water met bakken weg te scheppen![]()
![]()
Dit is zo hoerig motherfucking kutKan verdomme die vloer er na een jaar weer helemaal uit
Ik ben mad, sad en misselijk![]()
![]()
Meeste water is weg nu, alleen al dat vocht trekt natuurlijk in het laminaat en de ondervloerquote:
Ja, vorig jaar is alles vergoed, hopelijk dit keer ook, maar dit is gewoon kut, woon hier net 2 jaar en moet nu al voor de 2e keer de vloer vervangenquote:
Da worre nie vrolijk van iddquote:Op maandag 31 augustus 2015 02:56 schreef LTVDK het volgende:
Ja, vorig jaar is alles vergoed, hopelijk dit keer ook, maar dit is gewoon kut, woon hier net 2 jaar en moet nu al voor de 2e keer de vloer vervangen
Krom trekken doet dit laminaat niet echt, het probleem is de ondervloer die gaat schimmelen ...quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:58 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Da worre nie vrolijk van iddwij hebben het ook een paar jaar terug een keer gehad toen ik nog bij m'n ouders woonde. Viel toen nog redelijk mee qua ophopingen en kromtrekken. Maar ja, schade ondervindt je uiteraard wel van
Dit is echt heel erg fucked up.quote:Op maandag 31 augustus 2015 04:11 schreef LTVDK het volgende:
Hopen dat die regen straks maar even lekker gaat kloten in Friesland ofzo, kan ik tenminste rustig slapen. En dan dacht ik vroeg naar bed te kunnen gaan vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |