Het is hier de laatste dagen sowieso al kommer en kwelquote:
Yesssss, Ramadan is voorbij!quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:45 schreef Specularium het volgende:
Iedereen is in de war door volle maan.
Foto's van je vloer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:36 schreef LTVDK het volgende:
Godverdomme tyfus tering kanker aids ebola cholera![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een fucking wolkbreuk en dit keer blijft het niet bij dweilen, zit verdomme het water met bakken weg te scheppen![]()
![]()
Dit is zo hoerig motherfucking kutKan verdomme die vloer er na een jaar weer helemaal uit
Ik ben mad, sad en misselijk![]()
![]()
Meeste water is weg nu, alleen al dat vocht trekt natuurlijk in het laminaat en de ondervloerquote:
Ja, vorig jaar is alles vergoed, hopelijk dit keer ook, maar dit is gewoon kut, woon hier net 2 jaar en moet nu al voor de 2e keer de vloer vervangenquote:
Da worre nie vrolijk van iddquote:Op maandag 31 augustus 2015 02:56 schreef LTVDK het volgende:
Ja, vorig jaar is alles vergoed, hopelijk dit keer ook, maar dit is gewoon kut, woon hier net 2 jaar en moet nu al voor de 2e keer de vloer vervangen
Krom trekken doet dit laminaat niet echt, het probleem is de ondervloer die gaat schimmelen ...quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:58 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Da worre nie vrolijk van iddwij hebben het ook een paar jaar terug een keer gehad toen ik nog bij m'n ouders woonde. Viel toen nog redelijk mee qua ophopingen en kromtrekken. Maar ja, schade ondervindt je uiteraard wel van
Dit is echt heel erg fucked up.quote:Op maandag 31 augustus 2015 04:11 schreef LTVDK het volgende:
Hopen dat die regen straks maar even lekker gaat kloten in Friesland ofzo, kan ik tenminste rustig slapen. En dan dacht ik vroeg naar bed te kunnen gaan vandaag
quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:45 schreef YokiKater het volgende:
Wat een kutnacht, ik ben zombie geworden!
quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste water is weg nu, alleen al dat vocht trekt natuurlijk in het laminaat en de ondervloer
[ afbeelding ]
Als het water hoger staat dan de onderkant van de achterdeur dan komt het vanzelf wel binnen ...quote:Op maandag 31 augustus 2015 06:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is echt heel erg fucked up.
Hoe kan dit? Wel goed geïsoleerd enzo?
Kan zo op een tegeltje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het water hoger staat dan de onderkant van de achterdeur dan komt het vanzelf wel binnen ...
Het is heel normaal hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vreemd dat ik een fan heb voor het leven.
Tegeltjes kunnen wel een stuk beter tegen water ...quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 09:47 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, ik heb weer een topic geopend.
TRU / The Black Monk of Pontefract
Jeejquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:18 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond weer onweer
[ afbeelding ] LTDKV vindt dit leuk.
Volgende keer maar zorgen dat de tuin van je huis afloopt in plaats van naar je huis toe.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JeejEn ik mag de vloer er weer uit gaan slopen van de verzekering
Ja dat moet sowieso, de klapjosti die deze tuin ooit heeft aangelegd was in ieder geval niet het helderste lichtquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgende keer maar zorgen dat de tuin van je huis afloopt in plaats van naar je huis toe.
Zoiets moet je ook niet door familie laten doen, maar een bedrijf voor inhuren.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet sowieso, de klapjosti die deze tuin ooit heeft aangelegd was in ieder geval niet het helderste licht
Op een paar boompjes planten na heb ik niks aan de tuin gedaan sinds ik er woon. Is ex-woningbouw dus daar moest het waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook niet door familie laten doen, maar een bedrijf voor inhuren.
Nee dat vind ik eigenlijk niet zo raar nee. Zit wel een put in de hoek waar het water naartoe loopt, maar al die put vol is moet het water ergens heenquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:28 schreef Specularium het volgende:
Dus je tuin loopt schuin af richting je woning en nu vind je het raar dat je vloer onder staat?
LTKDV.
Tegels liggen er al uit zodat het water makkelijker weg kan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:32 schreef Fokker89 het volgende:
Ja LTDKV, regel even een paar kuub zand en gooi die tegels even goed.
manmanman
Ik nam laatst een kijkje op dat gedeelte. Het zijn net extreme gelovigen. Heb er een paar in mijn fb lijst en alles is een fucking complot. Echt bizar.quote:
70 mm neerslag noem ik niet 'een beetje'quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:45 schreef Specularium het volgende:
Beetje regen, LTKDV zijn halve huis weggespoeld.
Tja waar moet ik het anders kwijt?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik nam laatst een kijkje op dat gedeelte. Het zijn net extreme gelovigen. Heb er een paar in mijn fb lijst en alles is een fucking complot. Echt bizar.
Niburu?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tja waar moet ik het anders kwijt?
Oh bedoel het niet zo. Wilde meer aangeven dat die mensen van geen kant sporen :pquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tja waar moet ik het anders kwijt?
Crisis actorsquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh bedoel het niet zo. Wilde meer aangeven dat die mensen van geen kant sporen :p
Las op op fb dat die reporter en cameraman van laatst ook al acteurs waren die nog leven.
Ja dus dat. Dat zeggen ze trouwens over alle slachtoffers. Bizar om alles maar zo te ontkennen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Crisis actorshttp://rationalwiki.org/wiki/Crisis_actor
Was in het NWS topic ook.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las op op fb dat die reporter en cameraman van laatst ook al acteurs waren die nog leven.
Die mensen kijken te veel films.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze kwamen tot die conclusie omdat nergens bloed te zien was.
Inderdaad ja, normaal als je wordt neergeschoten vliegt het bloed in de rondtequote:Op maandag 31 augustus 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze kwamen tot die conclusie omdat nergens bloed te zien was.
Ja die had ik al gehoord jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Charlie Hebdo waren ook allemaal acteurs.
9/11 toch ook?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Charlie Hebdo waren ook allemaal acteurs.
Ja en dat in MH17 de lijken van MH380 zatenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb ook iemand op mijn fb en die zei dat met die neergeschoten vlucht al die slachtoffers tegen betaling naar een onbewoond eiland waren gebracht.
.....
Die van Backt To The Future kende ik jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:03 schreef YokiKater het volgende:
Ik kwam dit van het weekend tegen
Bizar hoe sommige mensen denken of dingen uit weten te leggen, vooral het 9/11 stuk is 100% aluhoedje shit.
Ik moest er gewoon om lachen, hoe wappie moet je zijn om dit soort dingen te geloven? Dan ben je echt helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Die van Backt To The Future kende ik jaAls je maar goed genoeg zoekt vindt je natuurlijk altijd wel iets dat je helemaal kapot kan redeneren
In Thailand waar ik zat was ook een Nederlander die daar illegaal zat. Die was er heilig van overtuigd dat we vergaan deze maand. Zei dat hij in z'n huurhuis in NL al een schuilkelder had gemaakt en wapens had. Ook voor 2 jaar aan voedsel en van die pakken:pquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moest er gewoon om lachen, hoe wappie moet je zijn om dit soort dingen te geloven? Dan ben je echt helemaal de weg kwijt.
Dat is allemaal niet te voorspellen, ja .. een X aantal uur van te voren .. hooguit 2 of 3 dagen of zo.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In Thailand waar ik zat was ook een Nederlander die daar illegaal zat. Die was er heilig van overtuigd dat we vergaan deze maand. Zei dat hij in z'n huurhuis in NL al een schuilkelder had gemaakt en wapens had. Ook voor 2 jaar aan voedsel en van die pakken:p
En elke dag bekeek die websites voor aardbevingen daar. Die zijn er in die regio elke dag natuurlijk maar dat was allemaal bevestiging dat we er aan gingen.
Oh en hij stemde pvv.
.....
Dat zei ik ook. En grappige was dat die elke avond zei dat er die nacht super grote aardbeving kwam. En toen kwam er een ieniemie aardbeving en had die niks van gemerktquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet te voorspellen, ja .. een X aantal uur van te voren .. hooguit 2 of 3 dagen of zo.
Nee 28 september gaan we er allemaal aan, want bloedmaan en maansverduistering en dus einde der tijden ditdat.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet te voorspellen, ja .. een X aantal uur van te voren .. hooguit 2 of 3 dagen of zo.
Wat is die ditdat?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 28 september gaan we er allemaal aan, want bloedmaan en maansverduistering en dus einde der tijden ditdat.
quote:
Volgens mij gooien jullie tru en bnw door elkaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh bedoel het niet zo. Wilde meer aangeven dat die mensen van geen kant sporen :p
En wat gaat er dan gebeuren? Komen er dan tripods?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 28 september gaan we er allemaal aan, want bloedmaan en maansverduistering en dus einde der tijden ditdat.
Hoe ken je nou stemmen voor de Nederlandse verkiezingen als je illegaal in Thailand woont ? Dat is volgens mij onmogelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In Thailand waar ik zat was ook een Nederlander die daar illegaal zat. Die was er heilig van overtuigd dat we vergaan deze maand. Zei dat hij in z'n huurhuis in NL al een schuilkelder had gemaakt en wapens had. Ook voor 2 jaar aan voedsel en van die pakken:p
En elke dag bekeek die websites voor aardbevingen daar. Die zijn er in die regio elke dag natuurlijk maar dat was allemaal bevestiging dat we er aan gingen.
Oh en hij stemde pvv.
.....
Leef je nog met je vochtige vloer?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een supermaan
Bloedmaan voorspelt einde der tijden
Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallenquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leef je nog met je vochtige vloer?
Gewoon met de föhn er over.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen
[ afbeelding ]
Is het niet de kraan die lekt?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen
[ afbeelding ]
Platen zijn doorweekt, die worden nooit meer droog. Is ook allemaal onder het zeil gelopen dat eronder ligt.quote:
Gewoon je hele huis in de fik steken voor de verzekering.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Platen zijn doorweekt, die worden nooit meer droog. Is ook allemaal onder het zeil gelopen dat eronder ligt.
Lijkt me het beste ja. Wel eerst alle waardevolle spullen weghalen natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon je hele huis in de fik steken voor de verzekering.
Zo werkt het niet Adriaan, ik heb nog nooit een busje van de Univé bij de ikea zien staan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef arjan1112 het volgende:
De verzekering geeft je gewoon gratis nieuw laminaat hoor.
Ja weet ik, hebben ze vorig jaar ook gedaan, dat is het probleem ook niet. Alleen al dat gedoe weer met die vloer vervangenquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef arjan1112 het volgende:
De verzekering geeft je gewoon gratis nieuw laminaat hoor.
Triggerali heeft vast wel een oom die dat goed kan voor een zacht prijsje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, hebben ze vorig jaar ook gedaan, dat is het probleem ook niet. Alleen al dat gedoe weer met die vloer vervangen
Gahahahahhahahaha:pquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggerali heeft vast wel een oom die dat goed kan voor een zacht prijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |