Nee dat vind ik eigenlijk niet zo raar nee. Zit wel een put in de hoek waar het water naartoe loopt, maar al die put vol is moet het water ergens heenquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:28 schreef Specularium het volgende:
Dus je tuin loopt schuin af richting je woning en nu vind je het raar dat je vloer onder staat?
LTKDV.
Tegels liggen er al uit zodat het water makkelijker weg kan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:32 schreef Fokker89 het volgende:
Ja LTDKV, regel even een paar kuub zand en gooi die tegels even goed.
manmanman
Ik nam laatst een kijkje op dat gedeelte. Het zijn net extreme gelovigen. Heb er een paar in mijn fb lijst en alles is een fucking complot. Echt bizar.quote:
70 mm neerslag noem ik niet 'een beetje'quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:45 schreef Specularium het volgende:
Beetje regen, LTKDV zijn halve huis weggespoeld.
Tja waar moet ik het anders kwijt?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik nam laatst een kijkje op dat gedeelte. Het zijn net extreme gelovigen. Heb er een paar in mijn fb lijst en alles is een fucking complot. Echt bizar.
Niburu?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tja waar moet ik het anders kwijt?
Oh bedoel het niet zo. Wilde meer aangeven dat die mensen van geen kant sporen :pquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tja waar moet ik het anders kwijt?
Crisis actorsquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh bedoel het niet zo. Wilde meer aangeven dat die mensen van geen kant sporen :p
Las op op fb dat die reporter en cameraman van laatst ook al acteurs waren die nog leven.
Ja dus dat. Dat zeggen ze trouwens over alle slachtoffers. Bizar om alles maar zo te ontkennen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Crisis actorshttp://rationalwiki.org/wiki/Crisis_actor
Was in het NWS topic ook.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las op op fb dat die reporter en cameraman van laatst ook al acteurs waren die nog leven.
Die mensen kijken te veel films.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze kwamen tot die conclusie omdat nergens bloed te zien was.
Inderdaad ja, normaal als je wordt neergeschoten vliegt het bloed in de rondtequote:Op maandag 31 augustus 2015 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze kwamen tot die conclusie omdat nergens bloed te zien was.
Ja die had ik al gehoord jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Charlie Hebdo waren ook allemaal acteurs.
9/11 toch ook?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Charlie Hebdo waren ook allemaal acteurs.
Ja en dat in MH17 de lijken van MH380 zatenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb ook iemand op mijn fb en die zei dat met die neergeschoten vlucht al die slachtoffers tegen betaling naar een onbewoond eiland waren gebracht.
.....
Die van Backt To The Future kende ik jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:03 schreef YokiKater het volgende:
Ik kwam dit van het weekend tegen
Bizar hoe sommige mensen denken of dingen uit weten te leggen, vooral het 9/11 stuk is 100% aluhoedje shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |