En het regent geeneens popcorn?quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Al 3 uur lang onweer. Ik kom popcorn te kort.
Dat is de volgende ronde. Ik verwacht dat die redelijk over mij heen gaat trekken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:23 schreef Evertjan het volgende:
Hier boven de Veluwe is het ook aardig bezig
Aan 4 kanten zie ik onweer nu.quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:23 schreef Evertjan het volgende:
Hier boven de Veluwe is het ook aardig bezig
Gewoon een golfbal op wielen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:35 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoop dat ik geen deuken in mijn auto heb morgen
Heb er al 5 gezienquote:Op maandag 31 augustus 2015 01:36 schreef FANN het volgende:
Het regent hier (Amsterdam) maar nog steeds geen flits gezien en geen donder
Wakker worden er komt een bui richting Breda vanuit Roosendaalquote:Op maandag 31 augustus 2015 01:09 schreef roislecxe het volgende:
Bekijk het maar met je onweersbuien.
Nu echt naar bed. Letterlijk 4 uur lang non-stop geflits gezien, en aan buienradar te zien neemt dan langzaam af. Of het gaat door, maar hier blijven we toch buiten schot wat betreft het geluid van een donder of wat regen of wind. Dik 25 graden binnen, dik 20 buiten.
Geen afkoeling helaas, niet onverwacht, wel jammer.
Toch wel dus, schild kapotquote:Op maandag 31 augustus 2015 01:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wakker worden er komt een bui richting Breda vanuit Roosendaal
Blijf maar slapen, gaat denk ik toch net langs Breda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |