Ruilen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:49 schreef Angry_Bird het volgende:
Het trekt hier allemaal net onderlangs.we krijgen er wel een beetje van mee maar niet het volledige feestje.
Ik wil graag ruilen. Misschien dat jij het wel leuk vind om op de zondagavond de vloer te dweilenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:49 schreef Angry_Bird het volgende:
Het trekt hier allemaal net onderlangs.we krijgen er wel een beetje van mee maar niet het volledige feestje.
Neh, vooral niet omdat ik vier hoog woon.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil graag ruilen. Misschien dat jij het wel leuk vind om op de zondagavond de vloer te dweilen
Dan zou er iets goed mis zijn jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:52 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Neh, vooral niet omdat ik vier hoog woon.
maak je borst maar nat voor wind, regen en onweerquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:53 schreef kebabkever het volgende:
Den Ham OV maakt zich op voor aankomende buien. Kijk vanuit dakraam richting ZW wat een onweer!!! En hele lange diepe dreunen zeg!!
De 'pluk' die rond 0200 uur komt ligt noordelijker zie ik net. Maakt meer kans voor oldenzaal en ootmarsumquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:38 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En het grote voordeel is dat ik "veilig" sta!
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:56 schreef DemonRage het volgende:
Het onweer is nou ook goed zichtbaar op de Eindhovense webcam:
http://www.studio040.nl/webcam.html
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef pimmuz het volgende:
Kon door de bliksem gelukkig goed filmen en ja er was een tailpipe te zien. Zal zo proberen wat filmpjes op youtube te zetten.
katwijk bij Cuijk??quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:02 schreef kree het volgende:
Beetje gerommel in Katwijk nu, ik heb nog een beetje hoop voor die vlek die erachteraan komt zeg maar
Kijk je deze toch http://www.weerplaza.nl/regenradar/quote:
twitter:Weerplaza twitterde op maandag 31-08-2015 om 00:04:53Meer buien zijn nog onderweg (rode cirkels) en komen noordelijker dan de huidige buien later vannacht. http://t.co/U8S2fqkcpJ reageer retweet
quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:06 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Weerplaza twitterde op maandag 31-08-2015 om 00:04:53Meer buien zijn nog onderweg (rode cirkels) en komen noordelijker dan de huidige buien later vannacht. http://t.co/U8S2fqkcpJ reageer retweet
Ik hoor in de verte nu gedonderquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:09 schreef Roberta_J het volgende:
Mensen bij wie het nu niet onweert zijn inferieur!
Dat mag, maar u bent gewaarschuwdquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof daar geen Klote meer van.
twitter:NoodweerBe twitterde op maandag 31-08-2015 om 00:16:44Ongelooflijke #onweerdata! Nergens anders ter wereld op dit moment zo'n actief #onweer als in de Benelux! #weetje http://t.co/a9Y28AAOfE reageer retweet
Ik sta eersterangsquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:09 schreef Logician2.0 het volgende:
DIT IS ZOO MOOI!
(Bizar veel flitsen @Enschede)![]()
Yep, al bijna 3 uur onweer, weerlicht nog langer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:24 schreef noodgang het volgende:
Het blijft lekker hangen hier in Nijmegen, erg veel regen ook
Jij!quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:25 schreef roislecxe het volgende:
Zo. Van 9 tot 12 buiten gezeten in Breda zonder 1 druppel regen. Maar met 3 volle uur lang een enorme lichtshow op de achtergrond.
Ach ja, ook leuk.
Geen enkele knal, een paar vage donders, maar duizenden bliksems gezien.
quote:
Hier ook te zien vanuit Oirschotquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:25 schreef d.k. het volgende:
Ik zie hier(helmond) weerlicht uit de bui bij Arnhem. Dat is best een afstand.
Hoax. Het flitst wel, maar het regent niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:31 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is verzopen geloof ik, weg voor ons huis is een riviertje geworden
Het is erg plaatselijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoax. Het flitst wel, maar het regent niet.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef HansHeino het volgende:
Zwolle zojuist vanaf m'n balkon
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef HansHeino het volgende:
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
momenteel hier het weerbeeld in Twello/Deventer, de knallen zijn errug duidelijk te horen. Voelen ook trouwens, de vloer trilt
Wauw, ziet er gaaf uitquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef HansHeino het volgende:
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Nee? Kom net thuis, ging weg op pagina 1 van het vorige topicdeel. En ik moest een nieuwe openen, dus zeker 250 reacties en 5 pagina'squote:
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Ik kan zulke prachtige platen beamen. Heb zelf wat filmpjes gemaakt met mijn smartphone bij gebrek aan een fatsoenlijke fotocamera.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
momenteel hier het weerbeeld in Twello/Deventer, de knallen zijn errug duidelijk te horen. Voelen ook trouwens, de vloer trilt
quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee? Kom net thuis, ging weg op pagina 1 van het vorige topicdeel. En ik moest een nieuwe openen, dus zeker 250 reacties en 5 pagina's
Das me te veel.
quote:
Hoe kan dit eigenlijk?quote:
Mwa, zulk soort plaatjes komen jaarlijks wel een keer of 4/5 voor. Dus denk dat dit niet toe te schrijven is aan toevalligheid.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Door de onvoorspelbaarheid van onweer?
Ergens ben ik wel blij dat mijn klachten over het forcefield van Breda in de afgelopen jaren bevestigd en herkend zijn door anderenquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Komt ook echt door dat bliksemkaartje wat ik toen in elkaar geflanst had Rabieluh.
Sorry he![]()
Een schild is dus gewoon een puur toevallig iets en niet een soort schild vanwege de omgeving ofzo?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Door de onvoorspelbaarheid van onweer?
Naja, bliksem slaat niet vaak midden in een stad in, liever in open velden en bossen eromheen. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa, zulk soort plaatjes komen jaarlijks wel een keer of 4/5 voor. Dus denk dat dit niet toe te schrijven is aan toevalligheid.
Beetje, Breda heeft ook een flink bos. En buitengebied. Maar daar is het hetzelfde.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Naja, bliksem slaat niet vaak midden in een stad in, liever in open velden en bossen eromheen. Of zeg ik nu iets raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |