katwijk bij Cuijk??quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:02 schreef kree het volgende:
Beetje gerommel in Katwijk nu, ik heb nog een beetje hoop voor die vlek die erachteraan komt zeg maar
Kijk je deze toch http://www.weerplaza.nl/regenradar/quote:
twitter:Weerplaza twitterde op maandag 31-08-2015 om 00:04:53Meer buien zijn nog onderweg (rode cirkels) en komen noordelijker dan de huidige buien later vannacht. http://t.co/U8S2fqkcpJ reageer retweet
quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:06 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Weerplaza twitterde op maandag 31-08-2015 om 00:04:53Meer buien zijn nog onderweg (rode cirkels) en komen noordelijker dan de huidige buien later vannacht. http://t.co/U8S2fqkcpJ reageer retweet
Ik hoor in de verte nu gedonderquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:09 schreef Roberta_J het volgende:
Mensen bij wie het nu niet onweert zijn inferieur!
Dat mag, maar u bent gewaarschuwdquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof daar geen Klote meer van.
twitter:NoodweerBe twitterde op maandag 31-08-2015 om 00:16:44Ongelooflijke #onweerdata! Nergens anders ter wereld op dit moment zo'n actief #onweer als in de Benelux! #weetje http://t.co/a9Y28AAOfE reageer retweet
Ik sta eersterangsquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:09 schreef Logician2.0 het volgende:
DIT IS ZOO MOOI!
(Bizar veel flitsen @Enschede)![]()
Yep, al bijna 3 uur onweer, weerlicht nog langer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:24 schreef noodgang het volgende:
Het blijft lekker hangen hier in Nijmegen, erg veel regen ook
Jij!quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:25 schreef roislecxe het volgende:
Zo. Van 9 tot 12 buiten gezeten in Breda zonder 1 druppel regen. Maar met 3 volle uur lang een enorme lichtshow op de achtergrond.
Ach ja, ook leuk.
Geen enkele knal, een paar vage donders, maar duizenden bliksems gezien.
quote:
Hier ook te zien vanuit Oirschotquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:25 schreef d.k. het volgende:
Ik zie hier(helmond) weerlicht uit de bui bij Arnhem. Dat is best een afstand.
Hoax. Het flitst wel, maar het regent niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:31 schreef Adelante het volgende:
Arnhem is verzopen geloof ik, weg voor ons huis is een riviertje geworden
Het is erg plaatselijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoax. Het flitst wel, maar het regent niet.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef HansHeino het volgende:
Zwolle zojuist vanaf m'n balkon
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef HansHeino het volgende:
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
momenteel hier het weerbeeld in Twello/Deventer, de knallen zijn errug duidelijk te horen. Voelen ook trouwens, de vloer trilt
Wauw, ziet er gaaf uitquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef HansHeino het volgende:
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Nee? Kom net thuis, ging weg op pagina 1 van het vorige topicdeel. En ik moest een nieuwe openen, dus zeker 250 reacties en 5 pagina'squote:
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Ik kan zulke prachtige platen beamen. Heb zelf wat filmpjes gemaakt met mijn smartphone bij gebrek aan een fatsoenlijke fotocamera.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
momenteel hier het weerbeeld in Twello/Deventer, de knallen zijn errug duidelijk te horen. Voelen ook trouwens, de vloer trilt
quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee? Kom net thuis, ging weg op pagina 1 van het vorige topicdeel. En ik moest een nieuwe openen, dus zeker 250 reacties en 5 pagina's
Das me te veel.
quote:
Hoe kan dit eigenlijk?quote:
Mwa, zulk soort plaatjes komen jaarlijks wel een keer of 4/5 voor. Dus denk dat dit niet toe te schrijven is aan toevalligheid.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Door de onvoorspelbaarheid van onweer?
Ergens ben ik wel blij dat mijn klachten over het forcefield van Breda in de afgelopen jaren bevestigd en herkend zijn door anderenquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Komt ook echt door dat bliksemkaartje wat ik toen in elkaar geflanst had Rabieluh.
Sorry he![]()
Een schild is dus gewoon een puur toevallig iets en niet een soort schild vanwege de omgeving ofzo?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Door de onvoorspelbaarheid van onweer?
Naja, bliksem slaat niet vaak midden in een stad in, liever in open velden en bossen eromheen. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa, zulk soort plaatjes komen jaarlijks wel een keer of 4/5 voor. Dus denk dat dit niet toe te schrijven is aan toevalligheid.
Beetje, Breda heeft ook een flink bos. En buitengebied. Maar daar is het hetzelfde.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Naja, bliksem slaat niet vaak midden in een stad in, liever in open velden en bossen eromheen. Of zeg ik nu iets raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |