quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef HansHeino het volgende:
Zwolle zojuist vanaf m'n balkon
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef HansHeino het volgende:
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
momenteel hier het weerbeeld in Twello/Deventer, de knallen zijn errug duidelijk te horen. Voelen ook trouwens, de vloer trilt
Wauw, ziet er gaaf uitquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef HansHeino het volgende:
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Nee? Kom net thuis, ging weg op pagina 1 van het vorige topicdeel. En ik moest een nieuwe openen, dus zeker 250 reacties en 5 pagina'squote:
Full frame, 14mm, 5 sec.
[ afbeelding ]
Ik kan zulke prachtige platen beamen. Heb zelf wat filmpjes gemaakt met mijn smartphone bij gebrek aan een fatsoenlijke fotocamera.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
momenteel hier het weerbeeld in Twello/Deventer, de knallen zijn errug duidelijk te horen. Voelen ook trouwens, de vloer trilt
quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee? Kom net thuis, ging weg op pagina 1 van het vorige topicdeel. En ik moest een nieuwe openen, dus zeker 250 reacties en 5 pagina's
Das me te veel.
quote:
Hoe kan dit eigenlijk?quote:
Mwa, zulk soort plaatjes komen jaarlijks wel een keer of 4/5 voor. Dus denk dat dit niet toe te schrijven is aan toevalligheid.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Door de onvoorspelbaarheid van onweer?
Ergens ben ik wel blij dat mijn klachten over het forcefield van Breda in de afgelopen jaren bevestigd en herkend zijn door anderenquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Komt ook echt door dat bliksemkaartje wat ik toen in elkaar geflanst had Rabieluh.
Sorry he![]()
Een schild is dus gewoon een puur toevallig iets en niet een soort schild vanwege de omgeving ofzo?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Door de onvoorspelbaarheid van onweer?
Naja, bliksem slaat niet vaak midden in een stad in, liever in open velden en bossen eromheen. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa, zulk soort plaatjes komen jaarlijks wel een keer of 4/5 voor. Dus denk dat dit niet toe te schrijven is aan toevalligheid.
Beetje, Breda heeft ook een flink bos. En buitengebied. Maar daar is het hetzelfde.quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Naja, bliksem slaat niet vaak midden in een stad in, liever in open velden en bossen eromheen. Of zeg ik nu iets raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |