Ruilen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:49 schreef Angry_Bird het volgende:
Het trekt hier allemaal net onderlangs.we krijgen er wel een beetje van mee maar niet het volledige feestje.
Ik wil graag ruilen. Misschien dat jij het wel leuk vind om op de zondagavond de vloer te dweilenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:49 schreef Angry_Bird het volgende:
Het trekt hier allemaal net onderlangs.we krijgen er wel een beetje van mee maar niet het volledige feestje.
Neh, vooral niet omdat ik vier hoog woon.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil graag ruilen. Misschien dat jij het wel leuk vind om op de zondagavond de vloer te dweilen
Dan zou er iets goed mis zijn jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:52 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Neh, vooral niet omdat ik vier hoog woon.
maak je borst maar nat voor wind, regen en onweerquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:53 schreef kebabkever het volgende:
Den Ham OV maakt zich op voor aankomende buien. Kijk vanuit dakraam richting ZW wat een onweer!!! En hele lange diepe dreunen zeg!!
De 'pluk' die rond 0200 uur komt ligt noordelijker zie ik net. Maakt meer kans voor oldenzaal en ootmarsumquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:38 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En het grote voordeel is dat ik "veilig" sta!
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:56 schreef DemonRage het volgende:
Het onweer is nou ook goed zichtbaar op de Eindhovense webcam:
http://www.studio040.nl/webcam.html
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef pimmuz het volgende:
Kon door de bliksem gelukkig goed filmen en ja er was een tailpipe te zien. Zal zo proberen wat filmpjes op youtube te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |