Het is al veel dichterbij hoor. Ergens bij Lochem, zo'n 30 km vanaf Hengelo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:08 schreef FlippieJippie het volgende:
[..]
En dan is het nog bijna 50km weg. Trekt recht naar ons toe (zit nabij Hengelo). Ben benieuwd!
Morgen ook nog onweer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:12 schreef VacaLoca het volgende:
Maar dit is dus de eindceremonie van de zomer?
Ik volg nu http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl de voorste linie bliksem activiteit zit nu tussen Dieren en Doetinchemquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is al veel dichterbij hoor. Ergens bij Lochem, zo'n 30 km vanaf Hengelo.
Ja vaag is dat... dat onweer zóveel effect kan hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
In Bergen op Zoom net een extreme harde inslag blijkbaar, alles trilde.
Zo dat ken ik wel ja, blikseminslag 30 meter verderop, ik was totaal verblind en alles trilde. M'n kat die naast me stond bleef daarna een uur lang tegen me aan staan omdat ie zo geschrokken was, staart om mn been heen en mauwenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:16 schreef VacaLoca het volgende:
Veel hoge bomen hier maar nog geen inslag dichtbij. In Spanje zat ik keer bij het open raam en toen sloeg het in in het huis tegenover, drie meter verder. Dan schrik je wel ff :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |