SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:18 schreef FANN het volgende:
En nu ga ik slapen![]()
Truste Allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welterusten FANN.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:18 schreef FANN het volgende:
En nu ga ik slapen![]()
Truste Allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb sowieso altijd meerdere gekleurde waxinekaarsjes branden en een Living Color lamp die altijd op rood staat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ook met doordacht licht regelen.
Ik heb maar 2 lampjes aan, kaarsen doe ik nooit, ik rook al genoeg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd meerdere gekleurde waxinekaarsjes branden en een Living Color lamp die altijd op rood staat.
En meer van dat soort "sfeer" lampen.
Heb je het antwoordapparaat aanstaan?quote:
hierquote:
uitgeslapen Sjoefquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Logisch anders had ie het niet gevonden
nee moet er om 12.00 uur zijn... spannendquote:
Laat ze een poepie ruikenquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
nee moet er om 12.00 uur zijn... spannend
Ik ga mijn best doenquote:
Hoezo bezoek...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo bezoek...
Iedereen is hard bezig hierHier een 'gepast' muziekje voor die gasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lied gaat dacht ik over......
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Duw ze dan gewoon een stofdoekje, een afwasborstel of een paar aardappels en een schilmesje erin.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:28 schreef chufi het volgende:
Zo eindelijk rust, wat bewegen die mensen veel met hun handen zeg
Ze zijn al weer vertrokken Moquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duw ze dan gewoon een stofdoekje, een afwasborstel of een paar aardappels en een schilmesje erin.
Leg je ze erbij uit dat dat typisch Nederlandse gastvrijheid is, dat noemen we hier participeren.![]()
Je duimen erbij opsteken en ja knikken met een smile op je smoel.
Maar in feite kende je die lui dus helemaal niet, dat was niks voor mij.quote:
In principe niet.. Ik had de boys wel eens op fotos van mn dochter voorbij zien komen maar dat was dus alles..quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar in feite kende je die lui dus helemaal niet, dat was niks voor mij.
quote:Lil' Kleine vraagt fans middelvinger op te steken naar politie
quote:Rapper Lil Kleine: Stiekem bewonder ik president Poetin
Wat een triest menneke zeg, hij is zo 'lil' dat er niet eens een passende cap voor hem te koop is.quote:Alle tieners zeggen ja tegen MDMA, je meisje is een mots ze had seks met je pa
Geen blad voor me mond maar recht voor me raap
Ze zullen er niet zijn als het slecht met me gaat
Ey bitch schuif op, we komen binnen met zn allen
Je moet zakken tot de grond alsof je moeder is gevallen
Ik ken bitches zoals jij en ik vang ze elke keer
Morgen weet je zehma niks meer
Dat maakt niet uit want ik vind het wel goed zo
20 jaar.quote:
quote:Tijdens het gratis festival Hilversum On-Air is zaterdagavond de 20-jarige artiest Lil' Kleine aangehouden voor belediging en opruiing. Hij riep zijn fans onder andere op om hun middelvinger op te steken voor politie en justitie. ,,Geef me deze even,'' riep hij naar het publiek. Lil' Kleine zou in de loop van de avond zijn vrijgelaten.
Tientallen meisjes hebben vervolgens na de arrestatie van Lil' Kleine in Hilversum het politiebureau bestormd. De hysterische menigte moest worden tegengehouden door tientallen agenten, meldt RTV Noord-Holland.
Dat was een kort bezoekje....quote:
bleh... dom mannetjequote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Deze combi levert dan hoogstandjes op als:
[..]
Wat een triest menneke zeg, hij is zo 'lil' dat er niet eens een passende cap voor hem te koop is.![]()
Je zal maar een dochter hebben die op zulke losers valt.
Dan besef ik pas dat ik nogal mazzel heb, hoewel dat natuurlijk deels ook door een goede opvoeding komt.
Ja kort weekje Belgie Nederland.. In Belgie was het slecht weer en hier was het goed .. Dus hier helemaal blij.. Maar wel lieve mensenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was een kort bezoekje....
Als het straks niet gaan onweren dan weet ik het niet mee, ik zit er gewoon op te wachten
Je mist niks.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
bleh... dom mannetje![]()
nooit van die knul gehoord trouwens...
Mooi! en mazzel dat het lieve mensen waren natuurlijk...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kort weekje Belgie Nederland.. In Belgie was het slecht weer en hier was het goed .. Dus hier helemaal blij.. Maar wel lieve mensen
Denk ook niet dat mn dochter ze anders naar me gestuurd zou hebben.. Ze spraken vol lof over haar...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi! en mazzel dat het lieve mensen waren natuurlijk...
ah... da's mooi Chuf, dat is ook leuk voor jou natuurlijk, heb je toch iets goed gedaanquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk ook niet dat mn dochter ze anders naar me gestuurd zou hebben.. Ze spraken vol lof over haar...
Er is zelfs een topic over Moquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Deze combi levert dan hoogstandjes op als:
[..]
Wat een triest menneke zeg, hij is zo 'lil' dat er niet eens een passende cap voor hem te koop is.![]()
Je zal maar een dochter hebben die op zulke losers valt.
Dan besef ik pas dat ik nogal mazzel heb, hoewel dat natuurlijk deels ook door een goede opvoeding komt.
Ja daar ben ik best wel trots opquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... da's mooi Chuf, dat is ook leuk voor jou natuurlijk, heb je toch iets goed gedaan
Het zijn bepaald niet de mooiste meisjes die hij aantrekt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:17 schreef FANN het volgende:
Helemaal van hun apropolos, ik heb dat eigenlijk nooit gehad vroeger ...
meisjes uit mijn klas wel, met Donny Osmond bijvoorbeeld
Tja, tis zelf nou ook niet bepaald een schoonheidquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn bepaald niet de mooiste meisjes die hij aantrekt.
Gaat helemaal langs me heen, ik zit in dat bolletje helemaal in het Zuiden.quote:
Dat is dan een mooi complimentquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. Hun eerste opmerking was dat ze heel veel op mij leek.. Maar haar moeder kennen ze niet
Maar wel er zit wel een bron van waarheid in.. Want een hoop van de andere kant van de familie hebben redelijk herkenbare trekjes die ik niet bij haar zie...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dan een mooi complimenthet was ook maar een grapje ...
Daar woonde Karel de Grote toch ooit?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat helemaal langs me heen, ik zit in dat bolletje helemaal in het Zuiden.
ik was effe aan het zappenquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
Iedereen aan de Sing a Long? Of op Radio 49
Morgen naar de oogartsquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
Iedereen aan de Sing a Long? Of op Radio 49
Die kwam toch ergens bij Aachen uit de buurt...?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar woonde Karel de Grote toch ooit?
Dat is daarnaast in Duitslandquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kwam toch ergens bij Aachen uit de buurt...?
https://en.wikipedia.org/wiki/Retinal_detachmentquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Doet gelukkig geen pijn Hut, moet je een brilletje?
Daar eens goed pepperspray overheenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic over Mo![]()
NWS / Meisjes bestormen politiekantoor na arrestatie Lil Kleine
[ afbeelding ]
Die vind ik nog steeds leukquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:17 schreef FANN het volgende:
Helemaal van hun apropolos, ik heb dat eigenlijk nooit gehad vroeger ...
meisjes uit mijn klas wel, met Donny Osmond bijvoorbeeld
ow...quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Retinal_detachment
mijn netvlies laat los of niet dat wil ik dus even weten van de oogarts die heeft een speciale lamp daarvoor
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar eens goed pepperspray overheen
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Retinal_detachment
mijn netvlies laat los of niet dat wil ik dus even weten van de oogarts die heeft een speciale lamp daarvoor
Het heeft wel ietsquote:
Die was pas erg irriquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Het heeft wel ietsmaar ik werd er niet hysterisch van
![]()
Langharigen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Het heeft wel ietsmaar ik werd er niet hysterisch van
![]()
Ik heb nog een oogquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen beter nieuws hebt
Ik zal wel zienquote:
Sterkte met je oog kerel, doe kalm aan.quote:
Crazy Horses vond ik ook leukquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Langharigen.![]()
Dat liedje is uit mijn jeugd en ik vind het toen al te soft, 'Crazy Horses' vind ik wel leuk.
om 8 uur ik mag voordringen zeiden zequote:Op zondag 30 augustus 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterkte met je oog kerel, doe kalm aan.
Mijn tegenwoordige en verleden tijd is in de war zo te zien.quote:
Wij hebben ook geen ritme meer, dus kan best kloppenquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn tegenwoordige en verleden tijd is in de war zo te zien.
Hey, knokkels draait .......quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen ritme meer, dus kan best kloppen
Ah, ik multitask meestal.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... af en toe Radio vind ik wel leuk Mo, maar niet iedere avond
Ben ik met je eens Fann...quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... af en toe Radio vind ik wel leuk Mo, maar niet iedere avond
Ach, mijn hoofd doet altijd tig dingen tegelijk....quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bestaat niet Mo dus vrouwen doen het net zo als mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |