Denk ook niet dat mn dochter ze anders naar me gestuurd zou hebben.. Ze spraken vol lof over haar...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi! en mazzel dat het lieve mensen waren natuurlijk...
ah... da's mooi Chuf, dat is ook leuk voor jou natuurlijk, heb je toch iets goed gedaanquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk ook niet dat mn dochter ze anders naar me gestuurd zou hebben.. Ze spraken vol lof over haar...
Er is zelfs een topic over Moquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Deze combi levert dan hoogstandjes op als:
[..]
Wat een triest menneke zeg, hij is zo 'lil' dat er niet eens een passende cap voor hem te koop is.![]()
Je zal maar een dochter hebben die op zulke losers valt.
Dan besef ik pas dat ik nogal mazzel heb, hoewel dat natuurlijk deels ook door een goede opvoeding komt.
Ja daar ben ik best wel trots opquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... da's mooi Chuf, dat is ook leuk voor jou natuurlijk, heb je toch iets goed gedaan
Het zijn bepaald niet de mooiste meisjes die hij aantrekt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:17 schreef FANN het volgende:
Helemaal van hun apropolos, ik heb dat eigenlijk nooit gehad vroeger ...
meisjes uit mijn klas wel, met Donny Osmond bijvoorbeeld
Tja, tis zelf nou ook niet bepaald een schoonheidquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn bepaald niet de mooiste meisjes die hij aantrekt.
Gaat helemaal langs me heen, ik zit in dat bolletje helemaal in het Zuiden.quote:
Dat is dan een mooi complimentquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. Hun eerste opmerking was dat ze heel veel op mij leek.. Maar haar moeder kennen ze niet
Maar wel er zit wel een bron van waarheid in.. Want een hoop van de andere kant van de familie hebben redelijk herkenbare trekjes die ik niet bij haar zie...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dan een mooi complimenthet was ook maar een grapje ...
Daar woonde Karel de Grote toch ooit?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat helemaal langs me heen, ik zit in dat bolletje helemaal in het Zuiden.
ik was effe aan het zappenquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
Iedereen aan de Sing a Long? Of op Radio 49
Morgen naar de oogartsquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
Iedereen aan de Sing a Long? Of op Radio 49
Die kwam toch ergens bij Aachen uit de buurt...?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar woonde Karel de Grote toch ooit?
Dat is daarnaast in Duitslandquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kwam toch ergens bij Aachen uit de buurt...?
https://en.wikipedia.org/wiki/Retinal_detachmentquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Doet gelukkig geen pijn Hut, moet je een brilletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |