Bedankt voor deze wijze raad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:32 schreef Floxen het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet erg goed uitzien als jij nog voordat de date echt begint al "praat" over One Direction en Hitkrant. Het betekent dat je haar als een kind ziet. Beter ga je clean naar de date, voordat je het zelf bij voorbaat al gaat verpesten.
Och, het was dus alleen om op te scheppen dat je een tiener hebt kunnen versieren. Begrepen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijze raad.Dat snap ik gofferdomme zelf toch ook wel. Gristus, moet alles hier met PI's en smileys verduidelijkt worden of hebben sommige mensen nog wel enig inzicht?
Anyways, de date was prima. Binnenkort nog een keer afspreken.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:07 schreef Floxen het volgende:
[..]
Och, het was dus alleen om op te scheppen dat je een tiener hebt kunnen versieren. Begrepen.
Je bent ook wel een echte zure. Moet je niet ergens mensen veroordelen omdat ze te snel sex hebben?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:07 schreef Floxen het volgende:
[..]
Och, het was dus alleen om op te scheppen dat je een tiener hebt kunnen versieren. Begrepen.
Ok ik ben al wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:58 schreef Re het volgende:
vanaf hier gaan we aardig doen en ook nog on-topic reageren zonder SC!
Dat grapje is ondertussen nu zo oud als de weg naar Rome.quote:
Jaquote:
Tinderdate verzetten naar na vakantiemeisje?quote:Op maandag 7 september 2015 08:03 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Even vraagje, ben benieuwd naar jullie mening.
Was laatst backpacken, tijdens reizen leuk meisje tegen gekomen. We hebben toen 2 uur gepraat dus nog vrij kort. Het leek haar leuk om contact te houden via FB, omdat we misschien naar dezelfde plaatsen zouden reizen. Tijdens vakantie haar niet meer gezien maar af en toe wel contact gehad. Ik merkte wel dat ze me echt leuk vond.
Toen ik thuis kwam zeiden paar vrienden dat ik moest gaan tinderen / innercircle omdat ik nu weer single ben sinds 2 maanden, dat ben ik gaan doen sinds paar dagen.
Vakantiemeisje stelde voor om eens wat te gaan drinken. Dat hebben we gisteren gedaan en was erg leukze was leuker dan ik had gedacht. Er komt sowieso nog een date.
Maar heb morgen date gepland staan met meisje van tinder. Lijkt ook een leuke chick. Maar ik zit eraan te denken om date af te zeggen omdat ik vakantiemeisje toch wel erg leuk vind.
Wat zouden jullie doen? Date van tinder nog door laten gaan of niet?
Vakantiemeisje zou relatie materiaal kunnen zijn.. Dus kan heel goed dat er nog veel dates volgen.quote:Op maandag 7 september 2015 08:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tinderdate verzetten naar na vakantiemeisje?
Dan of tindermeisje gewoon nu daten en zien hoe het loopt. Tis niet erg om het bij 1 aovndje te houden.quote:Op maandag 7 september 2015 08:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Vakantiemeisje zou relatie materiaal kunnen zijn.. Dus kan heel goed dat er nog veel dates volgen.
Zoals al wordt gezegd... na vakantiemeisje daten.quote:Op maandag 7 september 2015 08:03 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Even vraagje, ben benieuwd naar jullie mening.
Was laatst backpacken, tijdens reizen leuk meisje tegen gekomen. We hebben toen 2 uur gepraat dus nog vrij kort. Het leek haar leuk om contact te houden via FB, omdat we misschien naar dezelfde plaatsen zouden reizen. Tijdens vakantie haar niet meer gezien maar af en toe wel contact gehad. Ik merkte wel dat ze me echt leuk vond.
Toen ik thuis kwam zeiden paar vrienden dat ik moest gaan tinderen / innercircle omdat ik nu weer single ben sinds 2 maanden, dat ben ik gaan doen sinds paar dagen.
Vakantiemeisje stelde voor om eens wat te gaan drinken. Dat hebben we gisteren gedaan en was erg leukze was leuker dan ik had gedacht. Er komt sowieso nog een date.
Maar heb morgen date gepland staan met meisje van tinder. Lijkt ook een leuke chick. Maar ik zit eraan te denken om date af te zeggen omdat ik vakantiemeisje toch wel erg leuk vind.
Wat zouden jullie doen? Date van tinder nog door laten gaan of niet?
Je moet ook niet appen maar afspreken.quote:Op maandag 7 september 2015 09:32 schreef the85mc het volgende:
Ja, ik ga er nog over nadenken. Maar ik ga denk ik weer van Tinder af, teveel dames zitten tegelijkertijd te appen en ik kan echt niet meer uit elkaar houden wie wat heeft gezegd na een tijdje. En ik dacht dat ik zelf vrij kieskeurig was dus heb niet veel geliked op tinder..
Ja snap ik, maar ik had dus sowieso morgen al date gepland, en 2 anderen wilden zelf afspreken, alleen moet kijken wanneer ik zelf kan en in de tussentijd kun je niet negeren..quote:Op maandag 7 september 2015 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet ook niet appen maar afspreken.
Gewoon eerlijk zeggen dat je een leuke date gehad hebt met iemand anders en eerst even kijken wil of dat wat wordt voordat je verder date met anderen...nog nooit meegemaakt dat iemand dat een probleem vond...en als het toch niks wordt heb je nog andere opties staanquote:Op maandag 7 september 2015 10:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik had dus sowieso morgen al date gepland, en 2 anderen wilden zelf afspreken, alleen moet kijken wanneer ik zelf kan en in de tussentijd kun je niet negeren..
Zozo, er is iemand populair. Maar wees gewoon eerlijk. Je kunt prima zeggen dat je een date met iemand gehad hebt en eerst af wil wachten hoe of wat dat verder gaat,quote:Op maandag 7 september 2015 10:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik had dus sowieso morgen al date gepland, en 2 anderen wilden zelf afspreken, alleen moet kijken wanneer ik zelf kan en in de tussentijd kun je niet negeren..
Haha valt mee hoor. Misschien zitten er gewoon veel gewillige vrouwen van rond mijn leeftijd op tinder.quote:Op maandag 7 september 2015 10:39 schreef yats het volgende:
[..]
Zozo, er is iemand populair. Maar wees gewoon eerlijk. Je kunt prima zeggen dat je een date met iemand gehad hebt en eerst af wil wachten hoe of wat dat verder gaat,
Als een meid dat bij mij zou doen zou ik me echt een tweede keus voelen.quote:Op maandag 7 september 2015 10:39 schreef yats het volgende:
[..]
Zozo, er is iemand populair. Maar wees gewoon eerlijk. Je kunt prima zeggen dat je een date met iemand gehad hebt en eerst af wil wachten hoe of wat dat verder gaat,
Dit dus. En ik denk dat ik de match zou opheffen.. Dan heb ik nog liever dat iemand tegen zou liegen dat hij het druk heeft ofzo.quote:Op maandag 7 september 2015 23:16 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Als een meid dat bij mij zou doen zou ik me echt een tweede keus voelen.
FTFYquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:29 schreef Makrolon het volgende:
Ik had een date geplanned staan, toen kwam er iemand waarmee ik veel leukere gesprekken had, dus heb ik date 1 met een smoes afgezegd en eerst met meisje 2 op date gegaan, toen dat inderdaad leuk was ben ik eerlijk geweest tegen meisje 1.
Vind t niet cool om met 2 tegelijk te daten, en t kan ook nog eens zijm dat je ze allebei leuk vind en je jezelf in een enorm lastige vermakelijke situatie gaat brengen...
Overigens nog steeds aan het daten met meisje 2.
Iemand die je nog nooit ontmoet heeft en met wie je alleen even gechat hebt? Je hebt serieus liever iemand die drie vrouwen tegelijk date en daar dan over liegt?quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit dus. En ik denk dat ik de match zou opheffen.. Dan heb ik nog liever dat iemand tegen zou liegen dat hij het druk heeft ofzo.
Ik heb niks gezegd over 3 mensen tegelijkertijd daten, het ging hier over een meisje op "pauze" zetten omdat een ander leuker is. Ik heb liever dat iemand zegt 'ik heb het op dit moment even druk' dan 'joh, ik heb een ander die ik eigenlijk leuker vind, als dat niks wordt ben jij goed genoeg' ja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Iemand die je nog nooit ontmoet heeft en met wie je alleen even gechat hebt? Je hebt serieus liever iemand die drie vrouwen tegelijk date en daar dan over liegt?
Haha, ik ben al zon twijfelaar, zon situatie word echt een ramp voor mijquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
FTFY
Maar leuk dat't klikt met date 2
Dit vind ik nou altijd zo lastig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over 3 mensen tegelijkertijd daten, het ging hier over een meisje op "pauze" zetten omdat een ander leuker is. Ik heb liever dat iemand zegt 'ik heb het op dit moment even druk' dan 'joh, ik heb een ander die ik eigenlijk leuker vind, als dat niks wordt ben jij goed genoeg' ja.
Daarnaast... liegen. De eerste 3-4 dates hoef je echt niet aan je dates te vertellen dat je ook dates hebt (gehad) met anderen. Daarna is het pas tijd voor het maken van een keuze, maar ook dat hoef je niet per se aan de grote klok te hangen.
Ik heb ook een keer 2 dates door elkaar laten lopen, dat kwam nou eenmaal zo uit. En nee, dat wisten ze allebei niet.
Het is hetzelfde als niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt. Mocht dame 1 niks worden en je hebt reeds dame 2 al afgekapt dan eindig je dus met lege handen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit vind ik nou altijd zo lastig.
Ik heb altijd moeite met zulke leugens. Ondanks dat doen dames het zelf ook.
Het zijn pas leugens zodra je uitspreekt dat je niet met meerdere vrouwen date en dat toch doet. Zeker de eerste paar dates kan je er vanuit gaan dat de andere partij eventueel nog dates heeft en/of actief is op dating sites. Je hebt echter totaal geen verplichtingen richting elkaar zolang er niet over gesproken is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit vind ik nou altijd zo lastig.
Ik heb altijd moeite met zulke leugens. Ondanks dat doen dames het zelf ook.
Heerlijk kromme gedachtengang weer, altijd fijn om te lezen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt. Mocht dame 1 niks worden en je hebt reeds dame 2 al afgekapt dan eindig je dus met lege handen.
Dat is dan ook weer zoquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het zijn pas leugens zodra je uitspreekt dat je niet met meerdere vrouwen date en dat toch doet. Zeker de eerste paar dates kan je er vanuit gaan dat de andere partij eventueel nog dates heeft en/of actief is op dating sites. Je hebt echter totaal geen verplichtingen richting elkaar zolang er niet over gesproken is.
[..]
Heerlijk kromme gedachtengang weer, altijd fijn om te lezen.
Het is geen leugen als de waarheid buigbaar is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:28 schreef Cue_ het volgende:
Maar is het ook een leugen als je zegt dat je druk bent en daardoor een week wilt wachten met afspreken?![]()
Want door de date met de ander ben je druk
Zou je dan met schoenen gaan lopen die je eigenlijk niet zo mooi vind, als je vervolgens ergens anders mooiere schoenen ziet die ook lekkerder lopen dan heb je toch spijt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt. Mocht dame 1 niks worden en je hebt reeds dame 2 al afgekapt dan eindig je dus met lege handen.
Dat is altijd zo'n bullshit reden. Wees gewoon eerlijk tegen mensen zodat ze zelf kunnen beslissen of ze erin mee willen gaan of niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
precies gewoon eerlijk zijn en ook gelijk zeggen dat je geen maagd bent enzo en in 2014 nog ooit gezoend hebtquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n bullshit reden. Wees gewoon eerlijk tegen mensen zodat ze zelf kunnen beslissen of ze erin mee willen gaan of niet.
Waarom sowieso moeilijk erover doen dat je met een ander op date gaat/bent gegaan, als dat al een probleem is hoe dan verder als je wat serieus krijgt.
Wel zo makkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
precies gewoon eerlijk zijn en ook gelijk zeggen dat je geen maagd bent enzo en in 2014 nog ooit gezoend hebt
Uiteindelijk is eerlijkheid (voor mij) iets veel belangrijkers. Maar snap het wel, is makkelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niks mis met een leugentje om bestwil. Die andere chick hoort waarschijnlijk ook liever dat je druk bent dan dat zij tweede keuze is.
Tss, slavenmoraal. Waarom een optie kiezen die voor iedereen een slechtere uitkomst heeft vanwege een of andere ingebeelde inherente morele superioriteit van die keuze?quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk inderdaad
[..]
Uiteindelijk is eerlijkheid (voor mij) iets veel belangrijkers. Maar snap het wel, is makkelijk natuurlijk.
Omdat chat niks zegt over de persoon?quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grote vraag is waarom je gaat daten met iemand met wie de gesprekken niet geniaal leuk zijn.
Chat zegt in mijn ervaring echt verdomde weinig over hoe iemand in het echt is...het is hooguit een manier om de echte idioten eruit te filteren...geweldige leuke chats scheppen alleen maar verwachtingen die in het echt dan lastig waar te maken zijn...waardoor de date meestal wat tegenvalt...quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grote vraag is waarom je gaat daten met iemand met wie de gesprekken niet geniaal leuk zijn.
Dit dus. 10000% mee eens. Sterker, het Tindergesprek, als je het al een gesprek kon noemen, tussen mij en mijn vriend was een van de slechtste "normale" gesprekken die ik heb gehad op Tinder. Maar tijdens en na de date bleek het goed te klikkenquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Chat zegt in mijn ervaring echt verdomde weinig over hoe iemand in het echt is...het is hooguit een manier om de echte idioten eruit te filteren...geweldige leuke chats scheppen alleen maar verwachtingen die in het echt dan lastig waar te maken zijn...waardoor de date meestal wat tegenvalt...
quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat abbadon dus zegt. Een gesprekje is alleen een methode om de 'crazy ladies' of ' stakkerige idioten' eruit te vissen en heel misschien om te kijken of er een (oppervlakkige) klik is. Maar in het het echt zie je pas hoe de lichaamstaal, intonatie, stem etc van iemand is, wat mij meer verteld dan alleen een chat. Al heb ik het idee dat helaas veel mensen zo denken als jou en liever een potentiële topdate missen puur omdat het gesprek online niet super loopt dan de gok te wagen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Chat zegt in mijn ervaring echt verdomde weinig over hoe iemand in het echt is...het is hooguit een manier om de echte idioten eruit te filteren...geweldige leuke chats scheppen alleen maar verwachtingen die in het echt dan lastig waar te maken zijn...waardoor de date meestal wat tegenvalt...
Ik filter ook zo hoor, heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand in het echt tegen viel als de gesprekken erg leuk waren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja imo is het alternatief op date gaan met iedereen met wie je een ietwat fatsoenlijk gesprekje kunt voeren.
Ik heb de kracht niet om zó vaak mijn benen te scheren
Ik dus ook niet! Ik vind het ook een mysterie dat het kanquote:Op woensdag 9 september 2015 09:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik filter ook zo hoor, heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand in het echt tegen viel als de gesprekken erg leuk waren.
oeh lalaquote:Op woensdag 9 september 2015 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Aanstaande dinsdag is eindelijk mijn tweede date. Film kijken hiero.
Doe niks dat ik ook niet zou doen.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Aanstaande dinsdag is eindelijk mijn tweede date. Film kijken hiero.
Mijn filter is lekquote:Op woensdag 9 september 2015 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dus ook niet! Ik vind het ook een mysterie dat het kan
Zal wel zoute popcorn worden denk ikquote:
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe niks dat ik ook niet zou doen.
Hoop zonder bittere nasmaak!quote:Op woensdag 9 september 2015 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zal wel zoute popcorn worden denk ik
als het satire is wel geniaal profielquote:Op woensdag 9 september 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de saaiste, meest generic man ter wereld gevonden.
[ afbeelding ]
She wants the tipquote:
Ik wel. Jammer klikte vriendschappelijk wel voor mij. Maar hij stak na een half uur zn tong al in m'n muil, wad wel beetje klaar. Date met een ander was ook meh, heel zenuwachtig en praatte niet zo makkelijk. Jammerrquote:Op woensdag 9 september 2015 09:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik filter ook zo hoor, heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand in het echt tegen viel als de gesprekken erg leuk waren.
Als van uitstel maar geen afstel komt.quote:Op donderdag 10 september 2015 06:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Wordt nu 5 dagen later. Op zondag
Als je "ik vindt" typt, ben je te dom om te begrijpen wat satire is...quote:Op woensdag 9 september 2015 21:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als het satire is wel geniaal profiel
Ik gok zo dat "ik vindt" bij de satire hoorde...quote:Op donderdag 10 september 2015 06:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je "ik vindt" typt, ben je te dom om te begrijpen wat satire is...
Ik heb altijd moeite om de gesprekken leuk te houdenquote:Op woensdag 9 september 2015 09:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je als het leuk klikt ook niet te lang wachten met afspreken. Ik weet ook niet altijd iets leuks te zeggen hoor, dan app ik gewoon even een dagje niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite om de gesprekken leuk te houden.
Daarom ben ik ook beetje huiverig geworden om te daten via een app.
Ik heb het meer over dat ik het niet zo goed weet bij de date.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je als het leuk klikt ook niet te lang wachten met afspreken. Ik weet ook niet altijd iets leuks te zeggen hoor, dan app ik gewoon even een dagje niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps: Ik ben het volledig mee eens: Zo snel mogelijk daten.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Deze niet. Vriendin van een vriendin. Zij is wel serieus. Ze nam ook het initiatief.quote:Op donderdag 10 september 2015 06:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als van uitstel maar geen afstel komt.
Hoe doe jij het dan? Geef eens een voorbeeld.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waar ontmoeten jullie al die mensen met wie jullie zulke geweldige gesprekken hebben?
Ik tref alleen maar saaie mensen... of zou het aan mij liggen?
Het ligt waarschijnlijk wel aan mij. Flirten via internet vind ik niet bijzonder tof. Je kunt geen lichaamstaal gebruiken en posts met alleen maar smileys zien er niet uit. Zeker met een messenger waarbij je alleen korte berichtjes kunt sturen, kan ik niet overweg...quote:Op donderdag 10 september 2015 20:59 schreef Floxen het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan? Geef eens een voorbeeld.
Het lukt bij mij anders altijd heel goed op internet. Beter zelfsquote:Op donderdag 10 september 2015 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het ligt waarschijnlijk wel aan mij. Flirten via internet vind ik niet bijzonder tof. Je kunt geen lichaamstaal gebruiken en posts met alleen maar smileys zien er niet uit. Zeker met een messenger waarbij je alleen korte berichtjes kunt sturen, kan ik niet overweg...
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Floxen het volgende:
Gebruik je fantasie meer onzin, zou ik zeggen.
Is dit niet meer iets voor serieuze dating of ouderen?quote:
Ik denk wel dat je rekening moet houden met het verschil tussen mannen en vrouwen. Vrouwen hebben het sowieso wat makkelijker om op datingsites een date te vinden gezien het aanbod. Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:06 schreef Koettie het volgende:
Haha, moet ik me nu oud voelen?
Het is Tinder maar dan iets serieuzer, omdat je er ook een profiel hebt. Nu heb ik een open relatie maar voor seks en casual dating kan je er ook erg goed terecht. Via Tinder kwam het nooit tot een date, via OKc wel.
Zo bedoelde ik het niet maar wist niet wat ik me er bij voor moest stellenquote:Op donderdag 10 september 2015 22:06 schreef Koettie het volgende:
Haha, moet ik me nu oud voelen?
Het is Tinder maar dan iets serieuzer, omdat je er ook een profiel hebt. Nu heb ik een open relatie maar voor seks en casual dating kan je er ook erg goed terecht. Via Tinder kwam het nooit tot een date, via OKc wel.
Wat is paiq?quote:Op donderdag 10 september 2015 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je rekening moet houden met het verschil tussen mannen en vrouwen. Vrouwen hebben het sowieso wat makkelijker om op datingsites een date te vinden gezien het aanbod. Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.
Heeft yats een open relatie met zijn werk? Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben?
Net als met Yats en zijn werk, al zie ik dat de laatste tijd niet meer.
Het is een uitnodiging...quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben?
Hier gaat het gewoon toch al fout he....quote:Op donderdag 10 september 2015 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |