abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155643423
Lief spelen :)

Zelfs al lijkt het niet zo. Alles komt goed :*

pi_155643463
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:32 schreef Floxen het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet erg goed uitzien als jij nog voordat de date echt begint al "praat" over One Direction en Hitkrant. Het betekent dat je haar als een kind ziet. Beter ga je clean naar de date, voordat je het zelf bij voorbaat al gaat verpesten.
Bedankt voor deze wijze raad. _O_ Dat snap ik gofferdomme zelf toch ook wel. Gristus, moet alles hier met PI's en smileys verduidelijkt worden of hebben sommige mensen nog wel enig inzicht?

Anyways, de date was prima. Binnenkort nog een keer afspreken. ^O^
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 03:06:07 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155645738
Hey Hitkrant was cool! :(
pi_155646783
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 01:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bedankt voor deze wijze raad. _O_ Dat snap ik gofferdomme zelf toch ook wel. Gristus, moet alles hier met PI's en smileys verduidelijkt worden of hebben sommige mensen nog wel enig inzicht?

Anyways, de date was prima. Binnenkort nog een keer afspreken. ^O^
Och, het was dus alleen om op te scheppen dat je een tiener hebt kunnen versieren. Begrepen.

Edit - was opzettelijk zonder PI en smileys :) -

[ Bericht 4% gewijzigd door Floxen op 29-08-2015 10:10:28 ]
pi_155646886
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:07 schreef Floxen het volgende:

[..]

Och, het was dus alleen om op te scheppen dat je een tiener hebt kunnen versieren. Begrepen.
:D
pi_155647043
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:07 schreef Floxen het volgende:

[..]

Je bent ook wel een echte zure. Moet je niet ergens mensen veroordelen omdat ze te snel sex hebben?
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:58:00 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_155647048
vanaf hier gaan we aardig doen en ook nog on-topic reageren zonder SC!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:22:33 #8
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155648409
quote:
4s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:58 schreef Re het volgende:
vanaf hier gaan we aardig doen en ook nog on-topic reageren zonder SC!
Ok ik ben al weg ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155649355
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ok ik ben al weg ;(
Dat grapje is ondertussen nu zo oud als de weg naar Rome. :+

Morgen een date. Ben benieuwd. Wat drinken en eventueel wat eten. Via app klikt het goed iig :)
  zondag 6 september 2015 @ 20:14:26 #10
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_155876128
Is het daten bij iedereen stilgevallen?
Fuck the EBU
pi_155876379
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:14 schreef Yesse het volgende:
Is het ooit op gang gekomen dan? :D
  zondag 6 september 2015 @ 20:43:06 #12
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155877368
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:14 schreef Yesse het volgende:
Ja
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 6 september 2015 @ 21:23:17 #13
416020 K44S
The bearded man
pi_155879201
Daten, wat is dat?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155882666
Morgenavond vervolgdate. :)
pi_155888788
Hoi! Even vraagje, ben benieuwd naar jullie mening.

Was laatst backpacken, tijdens reizen leuk meisje tegen gekomen. We hebben toen 2 uur gepraat dus nog vrij kort. Het leek haar leuk om contact te houden via FB, omdat we misschien naar dezelfde plaatsen zouden reizen. Tijdens vakantie haar niet meer gezien maar af en toe wel contact gehad. Ik merkte wel dat ze me echt leuk vond.

Toen ik thuis kwam zeiden paar vrienden dat ik moest gaan tinderen / innercircle omdat ik nu weer single ben sinds 2 maanden, dat ben ik gaan doen sinds paar dagen.

Vakantiemeisje stelde voor om eens wat te gaan drinken. Dat hebben we gisteren gedaan en was erg leuk :) ze was leuker dan ik had gedacht. Er komt sowieso nog een date.

Maar heb morgen date gepland staan met meisje van tinder. Lijkt ook een leuke chick. Maar ik zit eraan te denken om date af te zeggen omdat ik vakantiemeisje toch wel erg leuk vind.

Wat zouden jullie doen? Date van tinder nog door laten gaan of niet?
  maandag 7 september 2015 @ 08:15:40 #16
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_155888873
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:03 schreef the85mc het volgende:

Was laatst backpacken, tijdens reizen leuk meisje tegen gekomen. We hebben toen 2 uur gepraat dus nog vrij kort. Het leek haar leuk om contact te houden via FB, omdat we misschien naar dezelfde plaatsen zouden reizen. Tijdens vakantie haar niet meer gezien maar af en toe wel contact gehad. Ik merkte wel dat ze me echt leuk vond.

Toen ik thuis kwam zeiden paar vrienden dat ik moest gaan tinderen / innercircle omdat ik nu weer single ben sinds 2 maanden, dat ben ik gaan doen sinds paar dagen.

Vakantiemeisje stelde voor om eens wat te gaan drinken. Dat hebben we gisteren gedaan en was erg leuk :) ze was leuker dan ik had gedacht. Er komt sowieso nog een date.

Maar heb morgen date gepland staan met meisje van tinder. Lijkt ook een leuke chick. Maar ik zit eraan te denken om date af te zeggen omdat ik vakantiemeisje toch wel erg leuk vind.

Tinderdate verzetten naar na vakantiemeisje?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_155888921
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Tinderdate verzetten naar na vakantiemeisje?
Vakantiemeisje zou relatie materiaal kunnen zijn.. Dus kan heel goed dat er nog veel dates volgen.
  maandag 7 september 2015 @ 08:24:39 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155888931
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Vakantiemeisje zou relatie materiaal kunnen zijn.. Dus kan heel goed dat er nog veel dates volgen.
Dan of tindermeisje gewoon nu daten en zien hoe het loopt. Tis niet erg om het bij 1 aovndje te houden.
Of helemaal afzeggen en evt later op terugkomen als vakantiemeisje niets is.
  maandag 7 september 2015 @ 09:18:49 #19
416020 K44S
The bearded man
pi_155889480
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 08:03 schreef the85mc het volgende:

Zoals al wordt gezegd... na vakantiemeisje daten.

Als dat dan toch nog in het water valt dan kan je nog met tinderchick hosselen. (Iets met gokken op meerdere paarden).
pi_155889581
Ligt een beetje aan je eigen voorkeur. Als je er geen problemen mee hebt om meerdere vrouwen tegelijk te daten (tot er met één afspraken wordt gemaakt over exclusiviteit / verwijderen van dating sites) kan je natuurlijk ook met Tindermeisje afspreken. Zelf heb ik het daar niet zo op, teveel spreiding van aandacht / tijd lijkt negatief te werken.

Je eigen keuze dus. :)
pi_155889700
Ja, ik ga er nog over nadenken. Maar ik ga denk ik weer van Tinder af, teveel dames zitten tegelijkertijd te appen en ik kan echt niet meer uit elkaar houden wie wat heeft gezegd na een tijdje. En ik dacht dat ik zelf vrij kieskeurig was dus heb niet veel geliked op tinder..
  maandag 7 september 2015 @ 09:51:04 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155890036
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 09:32 schreef the85mc het volgende:
Ja, ik ga er nog over nadenken. Maar ik ga denk ik weer van Tinder af, teveel dames zitten tegelijkertijd te appen en ik kan echt niet meer uit elkaar houden wie wat heeft gezegd na een tijdje. En ik dacht dat ik zelf vrij kieskeurig was dus heb niet veel geliked op tinder..
Je moet ook niet appen maar afspreken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155890546
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 09:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Je moet ook niet appen maar afspreken.
Ja snap ik, maar ik had dus sowieso morgen al date gepland, en 2 anderen wilden zelf afspreken, alleen moet kijken wanneer ik zelf kan en in de tussentijd kun je niet negeren..
  maandag 7 september 2015 @ 10:26:17 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_155890668
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 10:19 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar ik had dus sowieso morgen al date gepland, en 2 anderen wilden zelf afspreken, alleen moet kijken wanneer ik zelf kan en in de tussentijd kun je niet negeren..
Gewoon eerlijk zeggen dat je een leuke date gehad hebt met iemand anders en eerst even kijken wil of dat wat wordt voordat je verder date met anderen...nog nooit meegemaakt dat iemand dat een probleem vond...en als het toch niks wordt heb je nog andere opties staan :)
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 7 september 2015 @ 10:39:50 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155890883
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 10:19 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zozo, er is iemand populair. Maar wees gewoon eerlijk. Je kunt prima zeggen dat je een date met iemand gehad hebt en eerst af wil wachten hoe of wat dat verder gaat,
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_155898086
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:39 schreef yats het volgende:

[..]

Zozo, er is iemand populair. Maar wees gewoon eerlijk. Je kunt prima zeggen dat je een date met iemand gehad hebt en eerst af wil wachten hoe of wat dat verder gaat,
Haha valt mee hoor. Misschien zitten er gewoon veel gewillige vrouwen van rond mijn leeftijd op tinder.
Met een vriend er ook over gehad en die zei dat ik gewoon op date moest gaan. Misschien bevestigt het alleen maar dat ik meisje van vakantie echt leuk vind.
pi_155911409
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:39 schreef yats het volgende:

[..]

Als een meid dat bij mij zou doen zou ik me echt een tweede keus voelen.
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_155916063
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 23:16 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Als een meid dat bij mij zou doen zou ik me echt een tweede keus voelen.
Dit dus. En ik denk dat ik de match zou opheffen.. Dan heb ik nog liever dat iemand tegen zou liegen dat hij het druk heeft ofzo.
Fuck the EBU
pi_155916348
Ik had een date geplanned staan, toen kwam er iemand waarmee ik veel leukere gesprekken had, dus heb ik date 1 met een smoes afgezegd en eerst met meisje 2 op date gegaan, toen dat inderdaad leuk was ben ik eerlijk geweest tegen meisje 1.

Vind t niet cool om met 2 tegelijk te daten, en t kan ook nog eens zijm dat je ze allebei leuk vind en je jezelf in een enorm lastige situatie gaat brengen...

Overigens nog steeds aan het daten met meisje 2. :D
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:33:21 #30
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155916442
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:29 schreef Makrolon het volgende:
Ik had een date geplanned staan, toen kwam er iemand waarmee ik veel leukere gesprekken had, dus heb ik date 1 met een smoes afgezegd en eerst met meisje 2 op date gegaan, toen dat inderdaad leuk was ben ik eerlijk geweest tegen meisje 1.

Vind t niet cool om met 2 tegelijk te daten, en t kan ook nog eens zijm dat je ze allebei leuk vind en je jezelf in een enorm lastige vermakelijke situatie gaat brengen...

Overigens nog steeds aan het daten met meisje 2. :D
FTFY :7

Maar leuk dat't klikt met date 2 ^O^
  dinsdag 8 september 2015 @ 09:48:18 #31
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_155916739
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:13 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dit dus. En ik denk dat ik de match zou opheffen.. Dan heb ik nog liever dat iemand tegen zou liegen dat hij het druk heeft ofzo.
Iemand die je nog nooit ontmoet heeft en met wie je alleen even gechat hebt? Je hebt serieus liever iemand die drie vrouwen tegelijk date en daar dan over liegt?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_155917629
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:48 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Iemand die je nog nooit ontmoet heeft en met wie je alleen even gechat hebt? Je hebt serieus liever iemand die drie vrouwen tegelijk date en daar dan over liegt?
Ik heb niks gezegd over 3 mensen tegelijkertijd daten, het ging hier over een meisje op "pauze" zetten omdat een ander leuker is. Ik heb liever dat iemand zegt 'ik heb het op dit moment even druk' dan 'joh, ik heb een ander die ik eigenlijk leuker vind, als dat niks wordt ben jij goed genoeg' ja.

Daarnaast... liegen. De eerste 3-4 dates hoef je echt niet aan je dates te vertellen dat je ook dates hebt (gehad) met anderen. Daarna is het pas tijd voor het maken van een keuze, maar ook dat hoef je niet per se aan de grote klok te hangen.

Ik heb ook een keer 2 dates door elkaar laten lopen, dat kwam nou eenmaal zo uit. En nee, dat wisten ze allebei niet.
Fuck the EBU
pi_155918378
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

FTFY :7

Maar leuk dat't klikt met date 2 ^O^
Haha, ik ben al zon twijfelaar, zon situatie word echt een ramp voor mij :+
  dinsdag 8 september 2015 @ 11:19:48 #34
416020 K44S
The bearded man
pi_155918871
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:26 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik heb niks gezegd over 3 mensen tegelijkertijd daten, het ging hier over een meisje op "pauze" zetten omdat een ander leuker is. Ik heb liever dat iemand zegt 'ik heb het op dit moment even druk' dan 'joh, ik heb een ander die ik eigenlijk leuker vind, als dat niks wordt ben jij goed genoeg' ja.

Daarnaast... liegen. De eerste 3-4 dates hoef je echt niet aan je dates te vertellen dat je ook dates hebt (gehad) met anderen. Daarna is het pas tijd voor het maken van een keuze, maar ook dat hoef je niet per se aan de grote klok te hangen.

Ik heb ook een keer 2 dates door elkaar laten lopen, dat kwam nou eenmaal zo uit. En nee, dat wisten ze allebei niet.
Dit vind ik nou altijd zo lastig.
Ik heb altijd moeite met zulke leugens. Ondanks dat doen dames het zelf ook.
pi_155918933
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Het is hetzelfde als niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt. Mocht dame 1 niks worden en je hebt reeds dame 2 al afgekapt dan eindig je dus met lege handen.
pi_155919063
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Het zijn pas leugens zodra je uitspreekt dat je niet met meerdere vrouwen date en dat toch doet. Zeker de eerste paar dates kan je er vanuit gaan dat de andere partij eventueel nog dates heeft en/of actief is op dating sites. Je hebt echter totaal geen verplichtingen richting elkaar zolang er niet over gesproken is.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is hetzelfde als niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt. Mocht dame 1 niks worden en je hebt reeds dame 2 al afgekapt dan eindig je dus met lege handen.
Heerlijk kromme gedachtengang weer, altijd fijn om te lezen.
  dinsdag 8 september 2015 @ 11:28:50 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155919076
Maar is het ook een leugen als je zegt dat je druk bent en daardoor een week wilt wachten met afspreken? :+
Want door de date met de ander ben je druk :7
  dinsdag 8 september 2015 @ 11:28:53 #38
416020 K44S
The bearded man
pi_155919078
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het zijn pas leugens zodra je uitspreekt dat je niet met meerdere vrouwen date en dat toch doet. Zeker de eerste paar dates kan je er vanuit gaan dat de andere partij eventueel nog dates heeft en/of actief is op dating sites. Je hebt echter totaal geen verplichtingen richting elkaar zolang er niet over gesproken is.

[..]

Heerlijk kromme gedachtengang weer, altijd fijn om te lezen.
Dat is dan ook weer zo
pi_155919112
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:28 schreef Cue_ het volgende:
Maar is het ook een leugen als je zegt dat je druk bent en daardoor een week wilt wachten met afspreken? :+
Want door de date met de ander ben je druk :7
Het is geen leugen als de waarheid buigbaar is. :P
pi_155919495
quote:

[..]

Zou je dan met schoenen gaan lopen die je eigenlijk niet zo mooi vind, als je vervolgens ergens anders mooiere schoenen ziet die ook lekkerder lopen dan heb je toch spijt.

Het maakt sowieso niet echt uit, hoeveel mensen zijn er op de wereld? Tsja, als het dan alleen maar gaat om het scoren trek dan je portemonnee gewoon open en ga naar de wallen of zo.
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:08:44 #41
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155919919
quote:

[..]

Dat is altijd zo'n bullshit reden. Wees gewoon eerlijk tegen mensen zodat ze zelf kunnen beslissen of ze erin mee willen gaan of niet.

Waarom sowieso moeilijk erover doen dat je met een ander op date gaat/bent gegaan, als dat al een probleem is hoe dan verder als je wat serieus krijgt.
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:10:21 #42
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_155919958
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is altijd zo'n bullshit reden. Wees gewoon eerlijk tegen mensen zodat ze zelf kunnen beslissen of ze erin mee willen gaan of niet.

Waarom sowieso moeilijk erover doen dat je met een ander op date gaat/bent gegaan, als dat al een probleem is hoe dan verder als je wat serieus krijgt.
precies gewoon eerlijk zijn en ook gelijk zeggen dat je geen maagd bent enzo en in 2014 nog ooit gezoend hebt
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:19:32 #43
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155920160
Niks mis met een leugentje om bestwil. Die andere chick hoort waarschijnlijk ook liever dat je druk bent dan dat zij tweede keuze is.
  dinsdag 8 september 2015 @ 14:25:21 #44
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_155922843
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:10 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

precies gewoon eerlijk zijn en ook gelijk zeggen dat je geen maagd bent enzo en in 2014 nog ooit gezoend hebt
Wel zo makkelijk inderdaad :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niks mis met een leugentje om bestwil. Die andere chick hoort waarschijnlijk ook liever dat je druk bent dan dat zij tweede keuze is.
Uiteindelijk is eerlijkheid (voor mij) iets veel belangrijkers. Maar snap het wel, is makkelijk natuurlijk.
  dinsdag 8 september 2015 @ 14:29:31 #45
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155922925
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:12:13 #46
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155923769
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wel zo makkelijk inderdaad :)

[..]

Uiteindelijk is eerlijkheid (voor mij) iets veel belangrijkers. Maar snap het wel, is makkelijk natuurlijk.
Tss, slavenmoraal. Waarom een optie kiezen die voor iedereen een slechtere uitkomst heeft vanwege een of andere ingebeelde inherente morele superioriteit van die keuze?
pi_155923984
Grote vraag is waarom je gaat daten met iemand met wie de gesprekken niet geniaal leuk zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155924034
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grote vraag is waarom je gaat daten met iemand met wie de gesprekken niet geniaal leuk zijn.
Omdat chat niks zegt over de persoon?
Fuck the EBU
  dinsdag 8 september 2015 @ 15:35:06 #49
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_155924207
quote:
Chat zegt in mijn ervaring echt verdomde weinig over hoe iemand in het echt is...het is hooguit een manier om de echte idioten eruit te filteren...geweldige leuke chats scheppen alleen maar verwachtingen die in het echt dan lastig waar te maken zijn...waardoor de date meestal wat tegenvalt...
pi_155924987
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Chat zegt in mijn ervaring echt verdomde weinig over hoe iemand in het echt is...het is hooguit een manier om de echte idioten eruit te filteren...geweldige leuke chats scheppen alleen maar verwachtingen die in het echt dan lastig waar te maken zijn...waardoor de date meestal wat tegenvalt...
Dit dus. 10000% mee eens. Sterker, het Tindergesprek, als je het al een gesprek kon noemen, tussen mij en mijn vriend was een van de slechtste "normale" gesprekken die ik heb gehad op Tinder. Maar tijdens en na de date bleek het goed te klikken :)

Van de date waar ik het meest naar uitkeek kreeg ik een enorme domper toen bleek dat we totaaaal niet zo klikte als online. Hele gesprekken online, terwijl we tegenover elkaar vooral een ADHD versie van mij aan het woord hadden :')
Fuck the EBU
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:31:34 #51
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155926769
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 15:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Wat abbadon dus zegt. Een gesprekje is alleen een methode om de 'crazy ladies' of ' stakkerige idioten' eruit te vissen en heel misschien om te kijken of er een (oppervlakkige) klik is. Maar in het het echt zie je pas hoe de lichaamstaal, intonatie, stem etc van iemand is, wat mij meer verteld dan alleen een chat. Al heb ik het idee dat helaas veel mensen zo denken als jou en liever een potentiële topdate missen puur omdat het gesprek online niet super loopt dan de gok te wagen.
pi_155926805
Mja imo is het alternatief op date gaan met iedereen met wie je een ietwat fatsoenlijk gesprekje kunt voeren.

Ik heb de kracht niet om zó vaak mijn benen te scheren :O
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:33:35 #53
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_155941610
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja imo is het alternatief op date gaan met iedereen met wie je een ietwat fatsoenlijk gesprekje kunt voeren.

Ik heb de kracht niet om zó vaak mijn benen te scheren :O
Ik filter ook zo hoor, heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand in het echt tegen viel als de gesprekken erg leuk waren.
pi_155941739
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik filter ook zo hoor, heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand in het echt tegen viel als de gesprekken erg leuk waren.
Ik dus ook niet! Ik vind het ook een mysterie dat het kan :o
pi_155942628
Waarom dan nu niet bezet? Dan viel er toch iets tegen.. Want ik kan me niet voorstellen dat jullie elke keer bij de ander tegenvielen. :)

Overigens is helemaal niet filteren ook niet de bedoeling, maar het is niet alsof je geweldige gesprekken met iemand moet hebben om een leuke date te hebben. Chat is maar een klein stukje van de persoon en als de andere factoren wel leuk zijn waarom dan iemand laten schieten op basis van een wat minder gesprek waarbij je alleen maar tekst ziet?
Fuck the EBU
  woensdag 9 september 2015 @ 18:36:19 #56
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155953600
Aanstaande dinsdag is eindelijk mijn tweede date. Film kijken hiero.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155953729
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
oeh lala ;)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 9 september 2015 @ 18:54:08 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155953977
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Doe niks dat ik ook niet zou doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155954257
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik dus ook niet! Ik vind het ook een mysterie dat het kan :o
Mijn filter is lek
  woensdag 9 september 2015 @ 20:43:42 #60
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155957282
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

oeh lala ;)
Zal wel zoute popcorn worden denk ik ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 9 september 2015 @ 20:45:20 #61
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155957332
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Doe niks dat ik ook niet zou doen.
Bedankt voor de tip.
pi_155957339
quote:
9s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zal wel zoute popcorn worden denk ik ;)
Hoop zonder bittere nasmaak!
pi_155957551
Ik heb de saaiste, meest generic man ter wereld gevonden.

pi_155957592
vindt ik
pi_155957866
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de saaiste, meest generic man ter wereld gevonden.

[ afbeelding ]
als het satire is wel geniaal profiel
I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 september 2015 @ 21:23:39 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_155958611
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip.
She wants the tip :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_155959660
quote:

[..]

Ik wel. Jammer klikte vriendschappelijk wel voor mij. Maar hij stak na een half uur zn tong al in m'n muil, wad wel beetje klaar. Date met een ander was ook meh, heel zenuwachtig en praatte niet zo makkelijk. Jammerr
pi_155965437
Wordt nu 5 dagen later. Op zondag :s)
  donderdag 10 september 2015 @ 06:45:58 #69
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155965451
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 06:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Wordt nu 5 dagen later. Op zondag :s)
Als van uitstel maar geen afstel komt.
  donderdag 10 september 2015 @ 06:46:37 #70
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155965455
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:00 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

als het satire is wel geniaal profiel
Als je "ik vindt" typt, ben je te dom om te begrijpen wat satire is...
pi_155965561
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 06:46 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Als je "ik vindt" typt, ben je te dom om te begrijpen wat satire is...
Ik gok zo dat "ik vindt" bij de satire hoorde...
Fuck the EBU
pi_155966550
Welke datingapps zijn populair tegenwoordig?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  donderdag 10 september 2015 @ 09:09:37 #73
416020 K44S
The bearded man
pi_155966600
quote:

[..]

Ik heb altijd moeite om de gesprekken leuk te houden :').

Daarom ben ik ook beetje huiverig geworden om te daten via een app.
  donderdag 10 september 2015 @ 09:18:47 #74
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_155966774
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:09 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik heb altijd moeite om de gesprekken leuk te houden :').

Daarom ben ik ook beetje huiverig geworden om te daten via een app.
Eigenlijk moet je als het leuk klikt ook niet te lang wachten met afspreken. Ik weet ook niet altijd iets leuks te zeggen hoor, dan app ik gewoon even een dagje niet.
  donderdag 10 september 2015 @ 09:39:52 #75
416020 K44S
The bearded man
pi_155967172
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je als het leuk klikt ook niet te lang wachten met afspreken. Ik weet ook niet altijd iets leuks te zeggen hoor, dan app ik gewoon even een dagje niet.
Ik heb het meer over dat ik het niet zo goed weet bij de date.

Het liefst (makkelijkste) zou ik iemand ontmoeten op het werk of zo.

Daarbij heb ik voor de lol het afgelopen weekend tinder geïnstalleerd, en wat nummers gehad.

Alleen houd dat het dus beetje tegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ps: Ik ben het volledig mee eens: Zo snel mogelijk daten.
pi_155967630
Hier eerste tinderdate gehad. Was best leuk, merkte in het begin dat ze wat zenuwachtig was, maar na een tijdje kwam ze wel los. Aan het eind gezoend en ze wilde wel meer maar dat wilde ik nog niet. Ze wil me sowieso nog een keer zien maar dat weet ik zo net nog niet.

Ik vind meisje van vakantie dan toch wat leuker dan haar denk ik.

En beetje apart, maar ik had met ander meisje van tinder leuk gesprek. Ze zei dat ze van tinder afging. Dus ik heb haar een laatste tinderdate voorgesteld ;) dat is vanavond. Ben benieuwd :)
pi_155979431
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 06:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als van uitstel maar geen afstel komt.
Deze niet. Vriendin van een vriendin. Zij is wel serieus. Ze nam ook het initiatief.
pi_155981838
Als ik iemand echt leuk vind worden de gesprekken alleen maar leuker en dat gaat moeiteloos irl door.

Helaas zeldzaam :'(
  donderdag 10 september 2015 @ 20:18:18 #79
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155982085
Waar ontmoeten jullie al die mensen met wie jullie zulke geweldige gesprekken hebben? :o

Ik tref alleen maar saaie mensen... of zou het aan mij liggen? :'(
pi_155983366
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waar ontmoeten jullie al die mensen met wie jullie zulke geweldige gesprekken hebben? :o

Ik tref alleen maar saaie mensen... of zou het aan mij liggen? :'(
Hoe doe jij het dan? Geef eens een voorbeeld.
  donderdag 10 september 2015 @ 21:03:49 #81
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155983523
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:59 schreef Floxen het volgende:

[..]

Hoe doe jij het dan? Geef eens een voorbeeld.
Het ligt waarschijnlijk wel aan mij. Flirten via internet vind ik niet bijzonder tof. Je kunt geen lichaamstaal gebruiken en posts met alleen maar smileys zien er niet uit. Zeker met een messenger waarbij je alleen korte berichtjes kunt sturen, kan ik niet overweg...
pi_155983815
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het ligt waarschijnlijk wel aan mij. Flirten via internet vind ik niet bijzonder tof. Je kunt geen lichaamstaal gebruiken en posts met alleen maar smileys zien er niet uit. Zeker met een messenger waarbij je alleen korte berichtjes kunt sturen, kan ik niet overweg...
Het lukt bij mij anders altijd heel goed op internet. Beter zelfs :P (irl verlegen :D)

Gebruik je fantasie, zou ik zeggen.
pi_155983990
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Floxen het volgende:

Gebruik je fantasie meer onzin, zou ik zeggen.
pi_155984125
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Onzin doet het alleen bij heel jonge meisjes.
pi_155984303
Ik kan ook echt niet online flirten. Irl gaat dat prima.
pi_155984502
Ik had het al gevraagd, maar welke datingapps zijn nu populair?
Heeft tinder zijn beste tijd gehad of wordt dit nog steeds veel gebruikt?
pi_155984525
OKcupid. Leuker dan tinder.
pi_155985723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Koettie het volgende:
OKcupid. Leuker dan tinder.
Is dit niet meer iets voor serieuze dating of ouderen?
Of is het gewoon soortgelijk tinder?

Zal er eens naar kijken!
pi_155985832
Haha, moet ik me nu oud voelen?

Het is Tinder maar dan iets serieuzer, omdat je er ook een profiel hebt. Nu heb ik een open relatie maar voor seks en casual dating kan je er ook erg goed terecht. Via Tinder kwam het nooit tot een date, via OKc wel.
  donderdag 10 september 2015 @ 22:27:35 #90
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155986388
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:06 schreef Koettie het volgende:

Het is Tinder maar dan iets serieuzer, omdat je er ook een profiel hebt. Nu heb ik een open relatie maar voor seks en casual dating kan je er ook erg goed terecht. Via Tinder kwam het nooit tot een date, via OKc wel.
Ik denk wel dat je rekening moet houden met het verschil tussen mannen en vrouwen. Vrouwen hebben het sowieso wat makkelijker om op datingsites een date te vinden gezien het aanbod. Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.
pi_155987442
Okcupid zit vol met Engels sprekende au-pair hipster wereldreis gevallen. Had het daar al heel snel gezien.
pi_155987444
True. Heb op tinder en okc veel berichten. Maar doordat ik een profiel heb om te lezen kan ik zelf ook beter afwegen of ik terug wil praten. Minder enkel uiterlijk dus
pi_155989309
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:06 schreef Koettie het volgende:

Zo bedoelde ik het niet maar wist niet wat ik me er bij voor moest stellen :D
Casual dating ben ik inderdaad naar op zoek. Maar het is dus niet zo heftig als relatieplanet ofzo met een profiel enz? ^O^
pi_155989321
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:27 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je rekening moet houden met het verschil tussen mannen en vrouwen. Vrouwen hebben het sowieso wat makkelijker om op datingsites een date te vinden gezien het aanbod. Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.
Wat is paiq? :P
pi_155991026
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben? :')

Net als met Yats en zijn werk, al zie ik dat de laatste tijd niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2015 06:46:29 ]
  vrijdag 11 september 2015 @ 06:54:40 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155991041
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben? :')

Net als met Yats en zijn werk, al zie ik dat de laatste tijd niet meer.
Heeft yats een open relatie met zijn werk? Ik snap niet wat je bedoelt.
pi_155991059
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:

Het is een uitnodiging... :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2015 07:03:36 ]
pi_155992418
Ik vond OKc maar niks. Binnen 36 uur weer opgezegd omdat ik er echt alleen maar idioten trof die me vage berichtjes gingen sturen... In vergelijking met OKc vond ik Tinder een serieuze datingapp :')
Fuck the EBU
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:36:51 #99
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_155992465
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:27 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.
Hier gaat het gewoon toch al fout he....

Bij paiq/tinder is me dat wel gelukt.... wow : 10 punten!!

De meesten hier zien een date scoren als het ultieme doel
pi_155992618
Uh.. Zo moeilijk is het niet om een date via tinder te regelen toch?
Ik heb zelf gister tweede tinderdate afgezegd, omdat ik meisje van vakantie wel erg leuk vind :) en gister heb ik met haar spontane date gehad :D
Eigenlijk maar goed dat ik die tinderdate heb afgezegd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')