quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grote vraag is waarom je gaat daten met iemand met wie de gesprekken niet geniaal leuk zijn.
Wat abbadon dus zegt. Een gesprekje is alleen een methode om de 'crazy ladies' of ' stakkerige idioten' eruit te vissen en heel misschien om te kijken of er een (oppervlakkige) klik is. Maar in het het echt zie je pas hoe de lichaamstaal, intonatie, stem etc van iemand is, wat mij meer verteld dan alleen een chat. Al heb ik het idee dat helaas veel mensen zo denken als jou en liever een potentiële topdate missen puur omdat het gesprek online niet super loopt dan de gok te wagen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Chat zegt in mijn ervaring echt verdomde weinig over hoe iemand in het echt is...het is hooguit een manier om de echte idioten eruit te filteren...geweldige leuke chats scheppen alleen maar verwachtingen die in het echt dan lastig waar te maken zijn...waardoor de date meestal wat tegenvalt...
Ik filter ook zo hoor, heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand in het echt tegen viel als de gesprekken erg leuk waren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja imo is het alternatief op date gaan met iedereen met wie je een ietwat fatsoenlijk gesprekje kunt voeren.
Ik heb de kracht niet om zó vaak mijn benen te scheren
Ik dus ook niet! Ik vind het ook een mysterie dat het kanquote:Op woensdag 9 september 2015 09:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik filter ook zo hoor, heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand in het echt tegen viel als de gesprekken erg leuk waren.
oeh lalaquote:Op woensdag 9 september 2015 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Aanstaande dinsdag is eindelijk mijn tweede date. Film kijken hiero.
Doe niks dat ik ook niet zou doen.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Aanstaande dinsdag is eindelijk mijn tweede date. Film kijken hiero.
Mijn filter is lekquote:Op woensdag 9 september 2015 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dus ook niet! Ik vind het ook een mysterie dat het kan
Zal wel zoute popcorn worden denk ikquote:
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe niks dat ik ook niet zou doen.
Hoop zonder bittere nasmaak!quote:Op woensdag 9 september 2015 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zal wel zoute popcorn worden denk ik
als het satire is wel geniaal profielquote:Op woensdag 9 september 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de saaiste, meest generic man ter wereld gevonden.
[ afbeelding ]
She wants the tipquote:
Ik wel. Jammer klikte vriendschappelijk wel voor mij. Maar hij stak na een half uur zn tong al in m'n muil, wad wel beetje klaar. Date met een ander was ook meh, heel zenuwachtig en praatte niet zo makkelijk. Jammerrquote:Op woensdag 9 september 2015 09:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik filter ook zo hoor, heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand in het echt tegen viel als de gesprekken erg leuk waren.
Als van uitstel maar geen afstel komt.quote:Op donderdag 10 september 2015 06:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Wordt nu 5 dagen later. Op zondag
Als je "ik vindt" typt, ben je te dom om te begrijpen wat satire is...quote:Op woensdag 9 september 2015 21:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als het satire is wel geniaal profiel
Ik gok zo dat "ik vindt" bij de satire hoorde...quote:Op donderdag 10 september 2015 06:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je "ik vindt" typt, ben je te dom om te begrijpen wat satire is...
Ik heb altijd moeite om de gesprekken leuk te houdenquote:Op woensdag 9 september 2015 09:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je als het leuk klikt ook niet te lang wachten met afspreken. Ik weet ook niet altijd iets leuks te zeggen hoor, dan app ik gewoon even een dagje niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite om de gesprekken leuk te houden.
Daarom ben ik ook beetje huiverig geworden om te daten via een app.
Ik heb het meer over dat ik het niet zo goed weet bij de date.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je als het leuk klikt ook niet te lang wachten met afspreken. Ik weet ook niet altijd iets leuks te zeggen hoor, dan app ik gewoon even een dagje niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps: Ik ben het volledig mee eens: Zo snel mogelijk daten.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Deze niet. Vriendin van een vriendin. Zij is wel serieus. Ze nam ook het initiatief.quote:Op donderdag 10 september 2015 06:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als van uitstel maar geen afstel komt.
Hoe doe jij het dan? Geef eens een voorbeeld.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waar ontmoeten jullie al die mensen met wie jullie zulke geweldige gesprekken hebben?
Ik tref alleen maar saaie mensen... of zou het aan mij liggen?
Het ligt waarschijnlijk wel aan mij. Flirten via internet vind ik niet bijzonder tof. Je kunt geen lichaamstaal gebruiken en posts met alleen maar smileys zien er niet uit. Zeker met een messenger waarbij je alleen korte berichtjes kunt sturen, kan ik niet overweg...quote:Op donderdag 10 september 2015 20:59 schreef Floxen het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan? Geef eens een voorbeeld.
Het lukt bij mij anders altijd heel goed op internet. Beter zelfsquote:Op donderdag 10 september 2015 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het ligt waarschijnlijk wel aan mij. Flirten via internet vind ik niet bijzonder tof. Je kunt geen lichaamstaal gebruiken en posts met alleen maar smileys zien er niet uit. Zeker met een messenger waarbij je alleen korte berichtjes kunt sturen, kan ik niet overweg...
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Floxen het volgende:
Gebruik je fantasie meer onzin, zou ik zeggen.
Is dit niet meer iets voor serieuze dating of ouderen?quote:
Ik denk wel dat je rekening moet houden met het verschil tussen mannen en vrouwen. Vrouwen hebben het sowieso wat makkelijker om op datingsites een date te vinden gezien het aanbod. Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:06 schreef Koettie het volgende:
Haha, moet ik me nu oud voelen?
Het is Tinder maar dan iets serieuzer, omdat je er ook een profiel hebt. Nu heb ik een open relatie maar voor seks en casual dating kan je er ook erg goed terecht. Via Tinder kwam het nooit tot een date, via OKc wel.
Zo bedoelde ik het niet maar wist niet wat ik me er bij voor moest stellenquote:Op donderdag 10 september 2015 22:06 schreef Koettie het volgende:
Haha, moet ik me nu oud voelen?
Het is Tinder maar dan iets serieuzer, omdat je er ook een profiel hebt. Nu heb ik een open relatie maar voor seks en casual dating kan je er ook erg goed terecht. Via Tinder kwam het nooit tot een date, via OKc wel.
Wat is paiq?quote:Op donderdag 10 september 2015 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je rekening moet houden met het verschil tussen mannen en vrouwen. Vrouwen hebben het sowieso wat makkelijker om op datingsites een date te vinden gezien het aanbod. Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.
Heeft yats een open relatie met zijn werk? Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben?
Net als met Yats en zijn werk, al zie ik dat de laatste tijd niet meer.
Het is een uitnodiging...quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben?
Hier gaat het gewoon toch al fout he....quote:Op donderdag 10 september 2015 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |