abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155967630
Hier eerste tinderdate gehad. Was best leuk, merkte in het begin dat ze wat zenuwachtig was, maar na een tijdje kwam ze wel los. Aan het eind gezoend en ze wilde wel meer maar dat wilde ik nog niet. Ze wil me sowieso nog een keer zien maar dat weet ik zo net nog niet.

Ik vind meisje van vakantie dan toch wat leuker dan haar denk ik.

En beetje apart, maar ik had met ander meisje van tinder leuk gesprek. Ze zei dat ze van tinder afging. Dus ik heb haar een laatste tinderdate voorgesteld ;) dat is vanavond. Ben benieuwd :)
pi_155979431
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 06:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als van uitstel maar geen afstel komt.
Deze niet. Vriendin van een vriendin. Zij is wel serieus. Ze nam ook het initiatief.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155981838
Als ik iemand echt leuk vind worden de gesprekken alleen maar leuker en dat gaat moeiteloos irl door.

Helaas zeldzaam :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 10 september 2015 @ 20:18:18 #79
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155982085
Waar ontmoeten jullie al die mensen met wie jullie zulke geweldige gesprekken hebben? :o

Ik tref alleen maar saaie mensen... of zou het aan mij liggen? :'(
pi_155983366
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waar ontmoeten jullie al die mensen met wie jullie zulke geweldige gesprekken hebben? :o

Ik tref alleen maar saaie mensen... of zou het aan mij liggen? :'(
Hoe doe jij het dan? Geef eens een voorbeeld.
  donderdag 10 september 2015 @ 21:03:49 #81
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155983523
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:59 schreef Floxen het volgende:

[..]

Hoe doe jij het dan? Geef eens een voorbeeld.
Het ligt waarschijnlijk wel aan mij. Flirten via internet vind ik niet bijzonder tof. Je kunt geen lichaamstaal gebruiken en posts met alleen maar smileys zien er niet uit. Zeker met een messenger waarbij je alleen korte berichtjes kunt sturen, kan ik niet overweg...
pi_155983815
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het ligt waarschijnlijk wel aan mij. Flirten via internet vind ik niet bijzonder tof. Je kunt geen lichaamstaal gebruiken en posts met alleen maar smileys zien er niet uit. Zeker met een messenger waarbij je alleen korte berichtjes kunt sturen, kan ik niet overweg...
Het lukt bij mij anders altijd heel goed op internet. Beter zelfs :P (irl verlegen :D)

Gebruik je fantasie, zou ik zeggen.
pi_155983990
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Floxen het volgende:

Gebruik je fantasie meer onzin, zou ik zeggen.
pi_155984125
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Onzin doet het alleen bij heel jonge meisjes.
pi_155984303
Ik kan ook echt niet online flirten. Irl gaat dat prima.
pi_155984502
Ik had het al gevraagd, maar welke datingapps zijn nu populair?
Heeft tinder zijn beste tijd gehad of wordt dit nog steeds veel gebruikt?
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
pi_155984525
OKcupid. Leuker dan tinder.
pi_155985723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Koettie het volgende:
OKcupid. Leuker dan tinder.
Is dit niet meer iets voor serieuze dating of ouderen?
Of is het gewoon soortgelijk tinder?

Zal er eens naar kijken!
pi_155985832
Haha, moet ik me nu oud voelen?

Het is Tinder maar dan iets serieuzer, omdat je er ook een profiel hebt. Nu heb ik een open relatie maar voor seks en casual dating kan je er ook erg goed terecht. Via Tinder kwam het nooit tot een date, via OKc wel.
  donderdag 10 september 2015 @ 22:27:35 #90
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155986388
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:06 schreef Koettie het volgende:

Het is Tinder maar dan iets serieuzer, omdat je er ook een profiel hebt. Nu heb ik een open relatie maar voor seks en casual dating kan je er ook erg goed terecht. Via Tinder kwam het nooit tot een date, via OKc wel.
Ik denk wel dat je rekening moet houden met het verschil tussen mannen en vrouwen. Vrouwen hebben het sowieso wat makkelijker om op datingsites een date te vinden gezien het aanbod. Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155987442
Okcupid zit vol met Engels sprekende au-pair hipster wereldreis gevallen. Had het daar al heel snel gezien.
pi_155987444
True. Heb op tinder en okc veel berichten. Maar doordat ik een profiel heb om te lezen kan ik zelf ook beter afwegen of ik terug wil praten. Minder enkel uiterlijk dus
pi_155989309
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:06 schreef Koettie het volgende:

Zo bedoelde ik het niet maar wist niet wat ik me er bij voor moest stellen :D
Casual dating ben ik inderdaad naar op zoek. Maar het is dus niet zo heftig als relatieplanet ofzo met een profiel enz? ^O^
pi_155989321
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:27 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je rekening moet houden met het verschil tussen mannen en vrouwen. Vrouwen hebben het sowieso wat makkelijker om op datingsites een date te vinden gezien het aanbod. Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.
Wat is paiq? :P
pi_155991026
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben? :')

Net als met Yats en zijn werk, al zie ik dat de laatste tijd niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2015 06:46:29 ]
  vrijdag 11 september 2015 @ 06:54:40 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155991041
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben? :')

Net als met Yats en zijn werk, al zie ik dat de laatste tijd niet meer.
Heeft yats een open relatie met zijn werk? Ik snap niet wat je bedoelt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155991059
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:

Het is een uitnodiging... :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2015 07:03:36 ]
pi_155992418
Ik vond OKc maar niks. Binnen 36 uur weer opgezegd omdat ik er echt alleen maar idioten trof die me vage berichtjes gingen sturen... In vergelijking met OKc vond ik Tinder een serieuze datingapp :')
Fuck the EBU
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:36:51 #99
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_155992465
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:27 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb okcupid ook geprobeerd, maar heb er nooit een date uit gehaald, terwijl me dat via paiq en tinder wel gelukt is.
Hier gaat het gewoon toch al fout he....

Bij paiq/tinder is me dat wel gelukt.... wow : 10 punten!!

De meesten hier zien een date scoren als het ultieme doel
pi_155992618
Uh.. Zo moeilijk is het niet om een date via tinder te regelen toch?
Ik heb zelf gister tweede tinderdate afgezegd, omdat ik meisje van vakantie wel erg leuk vind :) en gister heb ik met haar spontane date gehad :D
Eigenlijk maar goed dat ik die tinderdate heb afgezegd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')