al meerdere keren moeder betrapt toen ze aan het omkleden wasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hee maar heb je nou al borsten gezien irl?
suitsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:02 schreef MAHL het volgende:
Over welke serie hebben jullie het madeliefff en xcachet
Moet nu wat anders zien nu er geen Mr Robot is
zometeen na eten...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lekker.
Moet boodschappen doen, maar geen zin meer. Ben 1 uur bezig geweest met mijn gasaansluiting
after diner dipquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
zometeen na eten...
[ afbeelding ]
Is bij Nederlanders normaal tochquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al meerdere keren moeder betrapt toen ze aan het omkleden was
Ik weet niet, na je 29ste slaat het steeds harder in heb ik het gevoel.quote:
Wat zal ik eten. Niet veel keuzequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
zometeen na eten...
[ afbeelding ]
Justified/Boardwalk Empire/The Shield voor iedere ekte ekte serieliefhebberquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:02 schreef MAHL het volgende:
Over welke serie hebben jullie het madeliefff en xcachet
Moet nu wat anders zien nu er geen Mr Robot is
Rijstquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zal ik eten. Niet veel keuze
zie mijn moeder ook vaak naaktquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is bij Nederlanders normaal toch
mij?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zal ik eten. Niet veel keuze
gvd wat ben je toch een mongoolquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:05 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klein vraagje hoor, maar is het niet de bedoeling dat we Nederlands spreken op dit forum?
Betreffende user gaat overigens vaker over de scheef.
Taboe is iets anders, maar hoef het niet te zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zie mijn moeder ook vaak naakt
preutse families met krampachtige taboes
gewoon harder terug slaan tochquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik weet niet, na je 29ste slaat het steeds harder in heb ik het gevoel.
Allemaal nog niet gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Justified/Boardwalk Empire/The Shield voor iedere ekte ekte serieliefhebber
"There is no amount of money in this world someone could pay me for me to call them my boss. Thats like calling somebody daddy." - Dame Dashquote:
jfcquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gvd wat ben je toch een mongool
Heb je een lelijke moeder?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Taboe is iets anders, maar hoef het niet te zien.
Weet niet, hoeveel weeg je?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:07 schreef madeliefff het volgende:
woowoowoo een gymboy, kun je me optillen?
Enige gymboy hier is krio.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
woowoowoo een gymboy, kun je me optillen?
Als ik naar foto's van vroeger kijk niet, maar heb het idee dat het roken best veel invloed heeft gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je een lelijke moeder?
ha..daar je heb je even 15kg van afgesnoept.quote:
Je bent wel veranderd Chai, kijk nu heel anders naar je dan in periode 2010-2012quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik naar foto's van vroeger kijk niet, maar heb het idee dat het roken best veel invloed heeft gehad.
ik zou niet durven dadelijk laat ie me vallenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
ha..daar je heb je even 15kg van afgesnoept.
Denken dat iedereen hier < 100kg isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet alles onder de 100 kg kunnen optillen_!
die series en Breaking Bad/Game of Thrones zijn mijn top 5 ooitquote:
mannen van <100kg <1.98mquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denken dat iedereen hier < 100kg is![]()
En jij bent lelijk. Dus?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks want je bent dik
Ok paar rauwe groenten erbij mag wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Ga met krio samen douchenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
bby wrm kunnen wij nooit een goed gesprek houden ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mannen van <100kg <1.98m
laten we alles vergeten en opnieuw beginnenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
bby wrm kunnen wij nooit een goed gesprek houden ;s
hou je bekquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan niet klagen jij godverdomme
wow, hvjquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
laten we alles vergeten en opnieuw beginnen
oh puhlease, pussydestroyer/10 alles hier.quote:
Gisteren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat die Gobi van je water heeft gehad.
Hey Clumsy_clownquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
oh puhlease, pussydestroyer/10 alles hier.
wow was typo hehehehhehhehh autocorrect ja ;squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dit maar voor mijn neus Jihadi John.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij praat echt als een builvrouw. Oost-Duitsland?
Wilde je niet toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg dit maar voor mijn neus Jihadi John.
Je bent luidruchtigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn huisgenoot heeft geklaagd bij mn andere huisgenoot/huisbaas omdat hij "me kan horen praten enzo in mijn kamer"![]()
![]()
![]()
minder kreunen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn huisgenoot heeft geklaagd bij mn andere huisgenoot/huisbaas omdat hij "me kan horen praten enzo in mijn kamer"![]()
![]()
![]()
Ga squatten jijquote:
Ik speelde laatst met Chloro een potje DICKtionaryquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt super vet, wat ik ook leuk vind is online pictionary en kattenplaatjes verzamelen
enzo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
![]()
![]()
Zeg tegen stemmen in je hoofd dt ze stil moeten zijn, dn heb je dt probleem niet. ;squote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
![]()
![]()
Gewoon klap voor z'n porum geven.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
![]()
![]()
Hahaha.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
![]()
![]()
zina.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan pleeg JIJ een zonde. Heb je het er voor over?
'enzo'quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
![]()
![]()
quote:
quote:
bedankt jongensquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg tegen stemmen in je hoofd dt ze stil moeten zijn, dn heb je dt probleem niet. ;s
hardopquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Hahaha.
Is Copthorne je huisgenoot?
Ik moet hier even over nadenken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
Dan pleeg JIJ een zonde. Heb je het er voor over?
[piemeldestroyer] Ik squat elke dag op dicks [/piemeldestroyer]quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga squatten jij.
[..]
Ik speelde laatst met Chloro een potje DICKtionary.
je moet gwn eronder liggen aanstaren en bakkes houden wnt sex is niet voor plezier.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap mensen niet die niet kreunen enzo. Dat lijkt mij zo stil.
Jank harderquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vanuit Turkije en Marokko zijn veelal zigeuners zoals Riffijnen en mensen uit het binnenland van Turkije naar Nederland geëmigreerd. De intelligente Turken en Marokkanen wonen vaak in Turkije en Marokko in de grote steden. Daarom hebben wij een verkeerd beeld van Turken/Marokkanen en moslims. Die housesoftheholy staat ook niet symbool voor Turken die wel normaal en fatsoenlijk zijn.
[..]
Denk dat Chlo een leeftijd bereikt heeft dat ze openstaat voor een toyboy.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga squatten jij.
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
[piemeldestroyer] Ik squat elke dag op dicks [/piemeldestroyer]
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Beter ook hoofddoek op gezicht. En prop in je mond.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
je moet gwn eronder liggen aanstaren en bakkes houden wnt sex is niet voor plezier.
Niet genoeg stimulans?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Licht uit vind ik nog raarder. Tenzij je echt grefo bent of zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter ook hoofddoek op gezicht. En prop in je mond.
aww, en is die copthorne je nieuwe stalker ofzo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
omdat ik jou niet in mijn leven heb
Gewoon aanstaren ja tog.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Licht uit vind ik nog raarder. Tenzij je echt grefo bent of zo.
Ik doe altijd gewoon kaarslicht, dan zie je mn cellulitis minderquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou jou eens laten kreunenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dit....ik wil "haar" gewoon zien punt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
nee, mn oudequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
aww, en is die copthorne je nieuwe stalker ofzo?
Wat is deze beef?quote:
ja vingers zo in die neusgaten en naarboven trekken, fishhook die bitchquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter ook hoofddoek op gezicht. En prop in je mond.
Licht uit is nice. Dan nemen andere zintuigen het over. Intenser.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover anale seks om de maagdelijkheid te bewarenquote:
Nee denk dat Chai best een freak is, iets met stille wateren hebben diepe....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me saai. Chai lijkt mij wel zo iemand.
zou mini-golf op spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon kaarslicht, dan zie je mn cellulitis minder
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is deze beef?Waarom post hij over topics waar hij niet eens meepost?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
aww, en is die copthorne je nieuwe stalker ofzo?
quote:
Vriend checking in.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover anale seks om de maagdelijkheid te bewaren? Ik vraag dit overduidelijk voor een vriend
.
Ik heb laatst in een waas van geilheid het sexzweet van een oksel gelikt, is dat nastyquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Licht uit is nice. Dan nemen andere zintuigen het over. Intenser.
Alleen als ik jou mag nemen met een voorbind.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover anale seks om de maagdelijkheid te bewaren? Ik vraag dit overduidelijk voor een vriend
.
ey, je kijkt echt teveel haram dingen op inet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ja vingers zo in die neusgaten en naarboven trekken, fishhook die bitch
hard gewordenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ja vingers zo in die neusgaten en naarboven trekken, fishhook die bitch
jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb laatst in een waas van geilheid het sexzweet van een oksel gelikt, is dat nasty?
laat mijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
ey, je kijkt echt teveel haram dingen op inet.
Als ik je tepels mag likken vind ik alles primaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen als ik jou mag nemen met een voorbind.
Nee je mag me niet aanraken is haramquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik je tepels mag likken vind ik alles prima.
Waarschijnlijk zelfde smaak als alle chicken-tonight kant en klaar gerechten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb laatst in een waas van geilheid het sexzweet van een oksel gelikt, is dat nasty?
Nederlandse peepz kennen geen temperament. Alle buren die ij heb horen neuken waren nou niet luid ofzo. Beetje gehijg. 3min.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee denk dat Chai best een freak is, iets met stille wateren hebben diepe....
die shit zit er zo nasty uit hequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfde smaak als alle chicken-tonight kant en klaar gerechten.
Tijdens seks is het geoorloofd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik je tepels mag likken vind ik alles prima.
hoe is seks met turkse mannen? (srs)quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nederlandse peepz kennen geen temperament. Alle buren die ij heb horen neuken waren nou niet luid ofzo. Beetje gehijg. 3min.
Klaar.
Daarna ging dat wij stofzuigen.
En met een beflapje ertussen? Dat is geen feitelijke aanraking dan tochquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee je mag me niet aanraken is haram
Hahaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfde smaak als alle chicken-tonight kant en klaar gerechten.
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En met een beflapje ertussen? Dat is geen feitelijke aanraking dan toch?
[..]
Haha.
Weet ik veelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoe is seks met turkse mannen? (srs)
Beetje standaard man, heb een keer haar van bed laten donderen, weg bonerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
gvd wat ben je toch een saaie meutquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet ik veelKen er 1 tje maar.
Heb jij iets te doen vanavond?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo'n paddenstoel stimuleert best wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
damn Chai...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n paddenstoel stimuleert best wel.
ja, maar kan alles afzeggen als je een goed voorstel hebtquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb jij iets te doen vanavond?
heb ook een soort fungus daarbenedenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n paddenstoel stimuleert best wel.
ueahheahahaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
Denk wel dat allochtonen dominanter zijn.
Ik ben geen slet en neuk niet rond. Seks is een uiting van liefde en hoort bedreven te worden met iemand die mijn hart heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gvd wat ben je toch een saaie meut
inb4 huiselijk geweld grapquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
10/10 zou als goor zwijn de truffels zoeken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:27 schreef housesoftheholy het volgende:
heb ook een soort fungus daarbeneden
gaapquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen slet en neuk niet rond. Seks is een uiting van liefde en hoort bedreven te worden met iemand die mijn hart heeft.
Figuurlijk
Zat er nog over te twijfelen, maar kreeg zo geen leuke grap met een mes gevonden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 huiselijk geweld grap
zou modderbadje voor je makenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
10/10 zou als goor zwijn de truffels zoeken.
Dominantie is niet meteen that shit, woman!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Daarom is iedereen verliefd op Crip.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
yalla yalla yalla..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:28 schreef Crip het volgende:
gelukkig bewaar ik mijn maagdelijkheid voor altijd en wacht totdat ik een van de 72 maagden word voor IS.
daarom ook inb4 snap jequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dominantie is niet meteen that shit, woman!
Ik niet hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom is iedereen verliefd op Crip.
Topic bij de AIVD gemeldquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:28 schreef Crip het volgende:
gelukkig bewaar ik mijn maagdelijkheid voor altijd en wacht totdat ik een van de 72 maagden word voor IS.
Ok laten we er geen doekjes om binden, ik betaal het etentje wel en daarna hete sex?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja, maar kan alles afzeggen als je een goed voorstel hebt
[..]
heb ook een soort fungus daarbeneden
Haha wat dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dominantie is niet meteen that shit, woman!
Inb4 je buurvrouw hoort je praten en haalt de politie er bij (WGR / Importbruid als buurmeisje).quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat gaan we eten? inb4 mijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok laten we er geen doekjes om binden, ik betaal het etentje wel en daarna hete sex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |