quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik mis haar niet persoonlijk. Ze was ontzettend pedant en bij vlagen enorm arrogant. Maar het is jammer dat dat hele clubje uit elkaar is gevallen.
Ja, sorry wilde je nog een uitnodiging sturen xquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Over welk clubje heeft hij het? Had je een clubje?
Stond met mijn iets te kleine voorhoofd ook niet zo goedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Is meestal omdat ze een groot voorhoofd hebben en dat vind ik dan weer minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou teder droogfohnen/10quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Op een warme dag is het zo aan hun voorhoofd geplakt
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stond met mijn iets te kleine voorhoofd ook niet zo goed
Karima Adebibe is ook een lekkere mocro tjikkiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
fuck, meestal vind ik vrouwen die anderen posten net niet de x factor hebben
maar deze hubba hubba
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:44 schreef xcachet het volgende:
ik keek net in het foto van krioroHeb er ook wel respect voor, ik houd daarvoor te veel van slecht eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schizofreen nooit alleenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Karima Adebibe is ook een lekkere mocro tjikkie
zij heeft ook niet zo'n leuk hoofdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind short bangs altijd zo retarded he
[ afbeelding ]
haha geen forehead maar 5 head lololquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Was voor een rol. Heeft ze niet als normaal kapsel gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom doet ze dit zichzelf aan... Zelfs sidecut staat nog beter
Bij haar niet hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wil er als vrouw dan ook niet zo uit zienquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb er ook wel respect voor, ik houd daarvoor te veel van slecht eten.
Leuke lipstick.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij haar niet hoor.
[ afbeelding ]
jij lijkt wel een beetje op gigi toch? iircquote:
Dat gezicht klopt gewoon en ze ziet er gezond uitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij haar niet hoor.
[ afbeelding ]
Ik wil zelfs advies van tong80, maar niet van jou.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil je wel advies geven maar dat mag ik hier niet zeggen op fok
haha ja die doen dat standaard, ik ken een meisje die altijd een schuine pony heeft ik vind het vreselijk bij haar staan en ze heeft het al jaren ook echt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
gwn meppen danquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja die doen dat standaard, ik ken een meisje die altijd een schuine pony heeft ik vind het vreselijk bij haar staan en ze heeft het al jaren ook echt.
is een week uitgesteld vanwege die live moord op journalistequote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:48 schreef MAHL het volgende:
Omg ik besef net dat seizoensfinale van Mr Robot kuikbaar is
Dankjewelquote:
Beni utandırıyorsun! =$quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
iyiyim bitanem, aşkım, güzelim sen nasılsın
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
behalve jij krio bby bel me
Hoezo dat nou weer dan, als we zo gaan reageren hebben de moordenaars juist gewonnenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is een week uitgesteld vanwege die live moord op journaliste
Vertel ons alles, ik wil het gewoon eten.quote:
zit blijkbaar een soortgelijke scene inquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer dan, als we zo gaan reageren hebben de moordenaars juist gewonnen
Sticks en stones, houses.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wist wel dat jij erom zou lachen rechtse rakker die je er bent bah
Wow.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vertel ons alles, ik wil het gewoon eten.
zie het nu pas...lol heb kaolo honger,quote:
OK die moorden interesseerden mij eerst niets maar nu vind ik het wel heel erg.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit blijkbaar een soortgelijke scene in
hhnnnnggquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
zie het nu pas...lol heb kaolo honger,
Manti besteld
DL'tje is bezig, bijna klaarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:56 schreef madeliefff het volgende:
net aflevering 10 van suits grien, nu alweer een break
gewoon een hele week extra wachtenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
OK die moorden interesseerden mij eerst niets maar nu vind ik het wel heel erg.
zal ik je eens een goede climax geven ;squote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:58 schreef Crip het volgende:
Vieze flying cunt, bereid je je voor op een lekkere nies stopt hij gewoon bij de buildup. Anticlimax dit.
doe maar nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zal ik je eens een goede climax geven ;s
quote:
Lekker.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
zie het nu pas...lol heb kaolo honger,
Manti besteld
maar alexandra daddarioquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:58 schreef Montelly het volgende:
Gistere San Andreas gezien, wat een zaadfilm
quote:
woowquote:
Dat was lief van jequote:
Dat zou ik waarderen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zal ik je eens een goede climax geven ;s
nee, datm oet er nog eens bijkomen zeg . Gelukkig spreek ik ook uit mezelf en ben ik geen marionettenpopquote:
tietsen man, teringquote:
pff hou maar weer op, echt wow vermoeiendquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee, datm oet er nog eens bijkomen zeg . Gelukkig spreek ik ook uit mezelf en ben ik geen marionettenpop
Hee maar heb je nou al borsten gezien irl?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die blote tetten scene in True Detective, jezus allemachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |