haha ja die doen dat standaard, ik ken een meisje die altijd een schuine pony heeft ik vind het vreselijk bij haar staan en ze heeft het al jaren ook echt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Is meestal omdat ze een groot voorhoofd hebben en dat vind ik dan weer minder.
gwn meppen danquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja die doen dat standaard, ik ken een meisje die altijd een schuine pony heeft ik vind het vreselijk bij haar staan en ze heeft het al jaren ook echt.
is een week uitgesteld vanwege die live moord op journalistequote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:48 schreef MAHL het volgende:
Omg ik besef net dat seizoensfinale van Mr Robot kuikbaar is
Dankjewelquote:
Beni utandırıyorsun! =$quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
iyiyim bitanem, aşkım, güzelim sen nasılsın
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
behalve jij krio bby bel me
Hoezo dat nou weer dan, als we zo gaan reageren hebben de moordenaars juist gewonnenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is een week uitgesteld vanwege die live moord op journaliste
Vertel ons alles, ik wil het gewoon eten.quote:
zit blijkbaar een soortgelijke scene inquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer dan, als we zo gaan reageren hebben de moordenaars juist gewonnen
Sticks en stones, houses.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wist wel dat jij erom zou lachen rechtse rakker die je er bent bah
Wow.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vertel ons alles, ik wil het gewoon eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |