haha geen forehead maar 5 head lololquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Is meestal omdat ze een groot voorhoofd hebben en dat vind ik dan weer minder.
Was voor een rol. Heeft ze niet als normaal kapsel gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom doet ze dit zichzelf aan... Zelfs sidecut staat nog beter
Bij haar niet hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wil er als vrouw dan ook niet zo uit zienquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb er ook wel respect voor, ik houd daarvoor te veel van slecht eten.
Leuke lipstick.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij haar niet hoor.
[ afbeelding ]
jij lijkt wel een beetje op gigi toch? iircquote:
Dat gezicht klopt gewoon en ze ziet er gezond uitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij haar niet hoor.
[ afbeelding ]
Ik wil zelfs advies van tong80, maar niet van jou.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil je wel advies geven maar dat mag ik hier niet zeggen op fok
haha ja die doen dat standaard, ik ken een meisje die altijd een schuine pony heeft ik vind het vreselijk bij haar staan en ze heeft het al jaren ook echt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
gwn meppen danquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja die doen dat standaard, ik ken een meisje die altijd een schuine pony heeft ik vind het vreselijk bij haar staan en ze heeft het al jaren ook echt.
is een week uitgesteld vanwege die live moord op journalistequote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:48 schreef MAHL het volgende:
Omg ik besef net dat seizoensfinale van Mr Robot kuikbaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |