quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik mis haar niet persoonlijk. Ze was ontzettend pedant en bij vlagen enorm arrogant. Maar het is jammer dat dat hele clubje uit elkaar is gevallen.
Ja, sorry wilde je nog een uitnodiging sturen xquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Over welk clubje heeft hij het? Had je een clubje?
Stond met mijn iets te kleine voorhoofd ook niet zo goedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Is meestal omdat ze een groot voorhoofd hebben en dat vind ik dan weer minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou teder droogfohnen/10quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Op een warme dag is het zo aan hun voorhoofd geplakt
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stond met mijn iets te kleine voorhoofd ook niet zo goed
Karima Adebibe is ook een lekkere mocro tjikkiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
fuck, meestal vind ik vrouwen die anderen posten net niet de x factor hebben
maar deze hubba hubba
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:44 schreef xcachet het volgende:
ik keek net in het foto van krioroHeb er ook wel respect voor, ik houd daarvoor te veel van slecht eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schizofreen nooit alleenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Karima Adebibe is ook een lekkere mocro tjikkie
zij heeft ook niet zo'n leuk hoofdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind short bangs altijd zo retarded he
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |